JEROEN EN ESTHER OP BEZOEK

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

JEROEN EN ESTHER OP BEZOEK

Bericht door Benno »

Vandaag om 13.00 uur afgesproken met Jeroen en Esther. Ik ken ze uit een chatgroep. Ze hebben al ruimschoots swing-ervaring, maar hebben nog niet EC bezocht. Ik heb aangeboden ze daar rond te leiden en wegwijs te maken. Rondleiden hoef ik niet te doen, want dat doet Barry al. Dus na een babbeltje en een kop koffie kleden we ons uit om verder "kennis te maken". Gisteren is Esther wezen lingerie shoppen en heeft verschillende nieuwe dingen gekocht. Het zou een verrassing moeten zijn wat ze aan heeft getrokken, ware het niet dat ik daar vanochtend al een paar foto's van voorbij heb zien komen in de chatgroep. Ze heeft een zwart setje met jarretel en hoge hakken aan en ziet er uit om op te vreten. Ze heeft een leuk ondeugend koppie en ik heb zin in haar. Opvallend is overigens dat er verder niemand uit de genoemde groep in EC aanwezig is, terwijl er meerdere hebben aangegeven geïnteresseerd te zijn. Nou ja..... des te meer voor mij en Jeroen, denk ik.

Jeroen stelt voor om richting Darkroom te gaan. Daar aangekomen legt hij een handdoek in de sling. Voordat we Esther erin leggen wil ik haar even voelen en zoenen. Eenmaal met haar benen in de beugels kom ik tot de ontdekking dat ze haar slipje nog aan heeft. En dat trekt lastig uit op die manier. Dan maar opzij schuiven. Haar kutje voelt al lekker nat aan. Ik betast het met mijn vingers. Ze heeft er een klein beetje haar op. Heerlijk! Daar moet ik van proeven. Ik lik haar clitje en langs haar lippen en steek 1 en dan 2 vingers naar binnen. Ze ademt zwaarder. Ik ben inmiddels volledig paraat en schuif snel een condoom om mijn pik en dan die pik in het natte kutje van Esther. Ik begin haar te neuken. Er zijn een aantal mannen in EC aanwezig, waarvan ik de meeste niet, of niet goed ken. Twee van hen komen erbij staan en terwijl ik Esther neuk, pakt zij de twee pikken beet die aan weerszijden van de sling staan. Ik raak steeds meer op dreef en neuk haar fanatiek, onderwijl met mijn duim haar clitje bewerkend. Als ik even moe word, wissel ik het af met nog wat orale verwennerij en dan neuk ik weer verder. Aan de geluiden te horen gaat Esther steeds meer richting een hoogtepunt. Dat bouwt zich geleidelijk op in etappes, waarbij haar geluiden steeds extatischer worden. Ook voel ik hoe haar vaginawanden zich steeds strakker om mijn pik samentrekken. Uiteindelijk barst ze uit in een zalig orgasme, waarbij haar kutje er alles aan doet om mij eruit te werpen. Omdat ik erg opgewonden en stijf ben, weet ik erin te blijven, maar het scheelt niet veel.

Ik bouw langzaam af en stap dan even achteruit om de andere mannen ook aan de beurt te laten komen. Dat willen ze graag. De man rechts van mij eerst. Hij complimenteerde me zojuist nog met mijn conditie, maar hij kan er zelf ook wat van. Hij neukt Esther goed en een volgend orgasme dient zich aan. Ook de man links neukt haar even. Daarna ga ik weer even en dan de man rechts nogmaals. Daarna blijven we met z'n drieën over.

Jeroen heeft tot nu toe vooral gekeken, maar gaat nu ook meedoen. Hij neukt Esther naar een volgend orgasme. Hij draagt een cockring en zegt: Had ik maar een cockring met weerhaakjes". Daarbij doelt hij op Esthers knijpende kutje, waarmee ze elke pik eruit duwt. Een cockring met weerhaakjes zou wel eens een gat in de markt kunnen zijn.

Na Jeroen ga ik voor een derde ronde. We hebben inmiddels Esther's BH en slipje uitgetrokken, waardoor alles wat makkelijker bereikbaar is. Terwijl Jeroen haar neukte kneedde ik haar borsten en ze gaf aan dat ik dat best wat harder mocht doen. Dat laat ik me natuurlijk geen twee keer zeggen. Nu neuk ik haar echt op volle kracht, waarbij ik afwisselend in haar borsten knijp en haar clitje bewerk. Ik lik haar ook nog naar een hoogtepunt, waarna ik meteen weer doorneuk. Esther blijkt op een soort orgasme-rollercoaster te zitten, want ze blijft nu aan de lopende band doorgaan. Haar kutje is nu zo gevoelig, dat ik er maar heel licht aan hoef te strelen en ze schreeuwt het al bijna uit. Ik wissel hard en zacht neuken af en vraag me af hoe lang ik het kan volhouden, maar vooral ook hoelang zij hiermee door kan gaan. Het is echt heerlijk om haar zo te laten genieten. Echt geil om te zien en mee te maken. Toch komt er een moment dat het tijd is voor een pauze.

We rusten uit in de algemene ruimte en kletsen een beetje. Dan laat Jeroen Esther plaatsnemen op het grote bed. Hij gaat zijn vrouw uitgebreid likken terwijl ze mij heerlijk pijpt. Daar gaat ze lekker mee door als Jeroen haar vervolgens neukt. Hij neukt haar vrij lang door totdat hij even uit moet puffen. Ik stel voor van plek te verwisselen, want ik voel een eindsprint aankomen. Terwijl ik me vastgrijp aan Esther's borsten en heupen neuk ik mezelf naar een brullend orgasme, waarna ik uitgeput over haar heen val en haar kus.

Het is inmiddels half 3 geweest en mijn werkplicht roept. Jeroen en Esther blijven nog, maar ik moet gaan. Ik hoop dat ze nog leuke mensen zijn tegengekomen vanmiddag en ik hoor graag hoe ze het hebben gevonden. Ik heb in elk geval een heerlijke middag gehad en ben blij deze twee leuke mensen ontmoet te hebben.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: SeksStel2 en 14 gasten