GEIL FEEST OP DONDERDAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

GEIL FEEST OP DONDERDAG

Bericht door Benno »

Om 13 uur staat een ganbang gepland, dus ik kom net voor die tijd EC binnen. Meester Martin en Maria zijn ook net gearriveerd en staan zich bij de lockers uit te kleden. Op de bank zie ik al Sem en Eddie en Tjerk en nog wat heren. Martin laat er geen gras over groeien. Zijn opdracht is: geen gestreel, maar flink aanpakken. Laat haar je aanwezigheid voelen. Dat gaan we doen!
Hij laat Maria voorover buigen bij de rand van het matras. Toevallig net waar ik zit, dus ik hou haar meteen mijn pik voor, die ze gedwee in haar mond neemt. Eddie staat achter haar en heeft al snel zijn pik in haar kutje. Ik sta mijn plek af aan Sem en ook die wordt goed gepijpt. Daarna gaat Sem op zijn rug op het bed liggen en kruipt Maria op haar rug op hem en wordt in die houding door hem geneukt. Klinkt ingewikkeld, maar het ziet er geil uit. Ze ligt sensueel achterover met haar mooie lichaam tentoongespreid. Ik vinger haar clitje en als Sem even later even rust neemt neuk ik haar verder, terwijl ze gewoon op hem blijft liggen. Daarna nemen anderen het over. Onder andere Martijn, die net binnen is gekomen en die meteen mee doet.

Wie ook zijn binnengekomen is een stel dat ik onlangs eerder heb ontmoet (zie verslag: GEILE MINA). Mina is weer lekker geil en wil de sling wel eens proberen. Ik help haar erin en lik haar kutje en neuk haar daarna stevig. Ook hier staan andere gegadigden klaar.
Maria wordt doorlopend goed geneukt. Ze berijdt Ferry (die net is binnengekomen) als een volleerde amazone. Ik neuk haar op z'n hondjes en laat voorzichtig een duim in haar kontje gaan. Dat gaat soepel en ik zie dat Sem en Martijn al wel zin hebben om haar anaal te nemen. Gelukkig heeft iemand glijmiddel, waardoor dat gaat lukken.
In de darkroom neuk ik Mina nog eens in haar kletsnatte kutje, nadat haar partner haar net goed heeft laten squirten. Terug in de algemene ruimte is er weer een stel binnengekomen. Het zijn M en L, een mooi jong stel, dat al een keer een rondleiding heeft gehad en nu klaar is om een stap verder te nemen. Maria krijgt een DP en ik klim op het bed om ook in haar overgebleven gaatje een pik te stoppen.

M en L komen in de darkroom kijken, waar een paar heren het nodig vinden om heel opdringerig te proberen L in de sling te krijgen. Ik voel me geroepen om streng op te treden en hen met rust te laten. Ze moeten in hun eigen tempo kijken waar ze zin in hebben. Ze gaan daarom eerst eens kijken bij het grote matras en M gaat op het matras liggen. L buigt zich over hem heen om hem te pijpen. Ze geeft aan dat het oké is dat we aan haar zitten, dus al snel gaan vele handen over haar ranke lichaam. Als ik een vinger in haar kutje steek voel ik dat ze al heerlijk nat is. Ze kruipt nu op het bed en gaat op M's pik zitten en begint hem geil te bereiden. Daarbij pakt ze af en toe een pik beet, waaronder die van mij. Ze is er nog niet klaar voor om door een andere man te worden geneukt, maar niet veel later verhuizen ze naar de darkroom, waar ze toch de sling wel wil gaan proberen. Ik help haar erin en M neukt haar verder. Dan nemen ze het besluit de stap te wagen. Ik vermoed dat het al een tijdje een fantasie van ze is dat zij door andere mannen geneukt wordt. Ik heb de eer om af te trappen. Ik neuk haar stevig en wil eigenlijk wel langer doorgaan, maar Ferry staat te trappelen. En ook Sem en Martijn willen graag meedoen.

Maria krijgt intussen luid kletsend billenkoek van haar meester. En Geile Mina wordt in de heterozaal geneukt door enkele mannen. Ik ga nog een keer terug naar de sling om L nogmaals stevig te neuken. Ze geniet behoorlijk van alle aanwezige goede neukers. Ferry stelt voor om het voort te zetten op het grote matras. Daar neemt hij L op z'n hondjes en komt klaar. Daarna neem ik het over en neuk mezelf ook naar een brullend hoogtepunt, waarbij ik me vasthoud aan L's lekkere billen.

Als ik me heb aangekleed zie ik hoe Maria bezig is om L te likken. Wat een heerlijk gezicht, twee van die mooie meiden. Ik praat nog even met Mina en haar partner en als ik weg ga en iedereen groet, zegt Maria: "Hé Benno met kleren aan. Dat zie je niet zo vaak".
Ferrykik1
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2020 14:44
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: GEIL FEEST OP DONDERDAG

Bericht door Ferrykik1 »

Precies zoals jij beschrijft benno ik kan er weinig aan toevoegen.ik heb erg genoten van de geile Sex en beleving met de mooie Maria en L ik hoop jullie ooit weer te ontmoeten in de ec voor een vervolg?
Ik wil de meester, Maria, L, M bedanken voor deze geile middag!!! M stuur evt een pb voor waar ik het over had voor dit weekend?

Groetjes Ferry Ferrykik1
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: GEIL FEEST OP DONDERDAG

Bericht door Benno »

Ja ik hoop ook dat M en L een account aanmaken, zodat we contact kunnen leggen voor volgende feestjes.
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: GEIL FEEST OP DONDERDAG

Bericht door arnhemse teaser »

Benno, mooi verslag weer.
Was lekkere maar ook weer leuke dag.
Mooie heerlijke dames en een goede sfeer.
Thanks
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten