VALENTINA GOES ANAL

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

VALENTINA GOES ANAL

Bericht door Benno »

Jaygomez heeft aangekondigd vandaag te zullen komen met een mooie dame. Omdat het Valentijnsdag is noemen we haar Valentina. Ik kom om iets voor half 5 binnen en als ik nog bezig ben me uit te kleden komen Jay en Valentina binnen. Zij is een mooie meid, behoorlijk lang, slank, enigszins getint met lang zwart krullend haar. Ze verdwijnen meteen in het toilet, waar zij zich omkleed in een net-bodystocking. Ze ziet eruit om op te vreten (en het zal niet lang duren, voordat ik daar daadwerkelijk aan begin mmmmm). Er zijn enkele bekenden, zoals EddieEagle en G, en ook een paar mannen waarvan ik de naam niet ken.

Jay neemt Val mee naar een gloryhole hokje in de darkroom. Daar gaat ze op haar knieën zitten om hem te pijpen.
Als ik bij een hole kom staan, zegt Jay: "Steek je pik er door heen, dan pijpt ze jou ook".
Daar heb ik uiteraard wel oren naar. Via de hole aan de zijkant heeft een andere man ook zijn pik naar binnen gestoken en Val wisselt de drie pikken om de beurt af. Heerlijk!

Dan hoor ik haar kreunen. Ik kijk in het hokje en zie hoe Jay haar vingert. Vervolgens begint hij haar doggy te neuken. Ze geniet er hoorbaar van en spoort hem aan om haar harder te neuken.
"Is dat alles wat je hebt?", zegt ze, "harder!"
Na een tijdje mag ik het van hem over nemen.
"Ze houdt van hard", zegt Jay.
Dat had ik al begrepen, dus ik ga op mijn knieën achter haar op de grond zitten (let wel: dit speelt zich nog steeds in een gloryhole hokje af) en begin haar hard te neuken. Een aanslag op de knieschijven is dit, maar ik ga zo lang mogelijk door.

Hierna stelt Jay de sling voor en hij vraagt wie er poesje wil eten.
"Nou en of!", roep ik.
"Eerst maar even mijn slipje uit", zegt Val.
Dat doet ze met een vlotte beweging en ze legt het slipje in de hoek. We helpen haar in de sling en ik val aan op haar natte kutje. Ik lik haar en steek twee vingers naar binnen om haar van binnen en buiten tegelijk te stimuleren. Ze kronkelt in de sling. Ze draait zich in onmogelijke bochten om Jay te kunnen pijpen. Dan neuk ik haar lekker hard en geef daarna de beurt door aan een andere man die al klaar staat om Valentina stevig te neuken. En dan nog een ander. Zo wisselen de mannen elkaar af.
Valentina gilt en schreeuwt "Oooh Aaaah" van genot.

Jay zegt tegen iemand dat hij een vinger in haar kontje mag steken terwijl hij haar likt. Val blijkt een erg gevoelig kontje te hebben, want ze kronkelt van genot. Ze komt eigenlijk om ook in haar kontje geneukt te worden, misschien zelfs een DP. Dat heeft ze nog nooit gedaan maar het lijkt haar heel lekker. Een man die het wel wil proberen heeft een erg dikke pik en ze twijfelt of het wel zo'n goed idee is. Jay gaat glijmiddel halen en daarmee smeert hij haar sterretje in. De man doet zijn best, maar Val's kontje geeft onvoldoende mee en ze gilt het uit. Ik zeg dat ik het wel wil proberen. Voorzichtig zet ik mijn eikel tegen haar gaatje en ga dan stukje bij beetje naar binnen.
"Ja, zo", zegt ze, "en nu doorduwen".
Als ik merk dat ik er helemaal in zit en ze haar kontje ontspant begin ik te stoten. Eerst rustig aan, maar na verloop van tijd steeds harder, aangespoord door haar kreten. Het gaat echt lekker en soepel nu en ik begin er steeds meer van te genieten. Val ook zo te zien. Ze begint zichzelf te vingeren terwijl ik haar kontje blijf neuken. Zo geil. Ik ga nog harder en harder en ontplof dan in een brullend orgasme diep in Valentina's gewillige kontje.

Hierna vindt Val het tijd voor een sigaret.
"Vergeet je je slipje niet? Dat ligt nog in de darkroom", zeg ik.
"Nee hoor, dat kan nog wel even blijven liggen, want ik ben nog niet klaar met jullie", zegt ze.
Ze trekt haar jas aan en gaat naar buiten. Even tijd om te herstellen en op te laden voor een tweede ronde. Als Val weer terug komt, doet ze haar jas uit en gaat in een ongelofelijk geile pose op bed liggen. Bovenlichaam plat op het matras, benen uiteen en kontje omhoog. Een man gaat erachter zitten en steekt zijn gezicht in haar kutje en warmt haar zo op voor het vervolg. Ik ga voor haar gezicht zitten en biedt haar mijn pik aan, die ze gewillig naar binnen hapt.
"Hé, je neemt mijn plek in", zegt Jay.
Dat dacht ik al. Precies wat hij van plan was. Nou goed dan. Ik heb so wie so andere plannen. Mijn pik is er weer klaar voor en als ik zie dat een man die haar net geneukt heeft plaats maakt ga ik achter haar op mijn knieën zitten en begin haar stevig op z'n hondjes te neuken. Ook nu regeert ze er weer heerlijk enthousiast op. Helemaal als ik even later mijn duim in haar kontje steek en haar zo een surrogaat DP geef.
"Yesss", roept ze, "Jij begrijpt het".
Ze weet kennelijk niet eens wie het doet, want ze kijkt om en ziet mij en zegt: "Oh jij weer".
"Ja, ik weer", zeg ik en ga door met haar zo te neuken. Ik voel met mijn duim de dunne tussenwand tussen kontje en kutje en voel zo mijn eigen pik op en neer gaan. Als ik zie dat Eddie klaar staat om haar ook te neuken sta ik mijn plek aan hem af.
De ene na de andere man neukt Val. Ik krijg nog 1 laatste kans om haar nog even te neuken als ze zich heeft omgedraaid. Ze is Jay aan het pijpen en hij staat op het punt om klaar te komen over haar gezicht en bovenlichaam. Ik hou me intussen met haar kutje bezig en zie hoe Jay's zaad over haar heen spuit. Daarna geef ik haar kutje nog een laatste lik, wat ze beantwoord met een zuigje aan mijn pik. Voor mij zit de tijd erop en ook Jay en Valentina maken aanstalten om te vertrekken. Pech voor Venga, die wat later is binnengekomen en de kans misloopt om deze prachtige dame te neuken.

Ik neem afscheid van Val en Jay en verlaat EC met een enorme smile op mijn gezicht, die ik de rest van de avond niet meer kwijtraak.
Laatst gewijzigd door Benno op 16 feb 2020 12:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ericamersfoort68
Berichten: 35
Lid geworden op: 02 aug 2019 17:55
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: amersfoort
Contacteer:

Re: VALENTINA GOES ANAL

Bericht door ericamersfoort68 »

mooi verslag was een geile valetijns middag dus
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: VALENTINA GOES ANAL

Bericht door Benno »

Een zeer geile valentina-dag!
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: VALENTINA GOES ANAL

Bericht door venga »

Kennen jullie dat gevoel: "Liefde op het eerste gezicht"?? Ik kwam later binnen en zag Valentina. Een jonge slanke meid met een bos lange zwarte krullen om jaloers op te worden. Ik genoot van haar mooie borsten en haar strakke schaamlippen.

Ook al was deze jonge meid super mooi, ik schrok een beetje van ons eerste oogcontact. Ik voelde meteen dat mijn komst voor Valentina niet meer hoefde. Die eerste blik was er duidelijk 1 van directe afstand op het eerste gezicht.

Valentina bleek er ook wel klaar mee te zijn en ging zich kort daarna ook omkleden in de w.c.. Super goed in het zwart gekleed kwam Valentina weer in de centrale ruimte en sprak mij aan met 'U'. Ze vroeg nog of ze jij mocht zeggen. Gezien haar prachtige sjieke kleding zei ik haar, dat ik bijna U tegen haar zou zeggen. Het ijs was gebroken.

Toch voelde het voor mij super goed niks gedaan te hebben. De klik is belangrijk. De tijd om persé te willen scoren ben ik voorbij. EC is voor mij een plek om te genieten, niet om te presteren. :roll:
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: VALENTINA GOES ANAL

Bericht door Benno »

Valentina had graag een DP gehad. Dus hierbij beloof ik haar dat we dat de volgende keer gaan doen.
Benno
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: VALENTINA GOES ANAL

Bericht door venga »

Echt!!! Wanneer komt de vervolg date? Wel zin Met Valentina en een andere pik te knallen
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten