HET EC SEIZOEN IS INGELUID

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

HET EC SEIZOEN IS INGELUID

Bericht door Benno »

Op 1 juli is het eindelijk zover na drie en een halve maand coronasluiting mag EC eindelijk weer open. Omdat ik dichtbij woon ga ik even kijken op woensdag. Ik tref een aantal bekenden maar helaas geen dames. Dat is ook wel een beetje te verwachten.
Al even voor de bekendmaking van deze versoepeling van de coronamaatregelen heeft Mr. Flames aangekondigd een gangbang te willen houden met zijn nieuwe sletje Roos. Oorspronkelijk is het plan om dat buiten in het bos te doen. Maar met de heropening van EC is een verplaatsing naar binnen een logische stap. Mr. Flames wil graag veel pikken voor Roos. Dus plaatst hij een oproep op het forum alsmede op Kik. Gevolg is een erg grote opkomst, ondanks het enigszins ongelukkige tijdstip van 5 uur 's middags.

Ik kom even voor 5 uur aan en zie net Mr. Flames met een mooie blonde jongedame naar binnen gaan. Goede timing dus. Binnen hoor ik hem vragen of Roos zich hier kan omkleden. Terwijl zij daar mee bezig ben betaal ik de toegang, krijg een temperatuurscan en de vraag of ik de afgelopen tijd symptomen heb gehad. Ook is er de mogelijkheid tot ontsmetting. Ik ga naar binnen en kan nog net 1 van de laatste lockers bemachtigen. Ja, het is druk. allemaal naakte mannen, die smachtend wachten op wat er komen gaat. Wat er komt is Roos, gestoken in een lingeriesetje met hoge hakken. Ze gaat eerst naar het toilet en terwijl ze daar is neemt Mr. Flames het woord. Hij legt uit waar ze voor komen. Roos wil veel pikken, veel pijpen en goed geneukt worden. Hij bepaalt wie en hij duldt geen opdringerig gedrag. Hij vraagt of de vele aanwezige mannen zich over twee ruimtes willen verdelen. De algemene ruimte en de heterozaal. Hij zal dan met Roos langskomen. Goed plan, vind ik, maar het blijkt niet makkelijk om de geile meute bij Roos weg te houden.

Roos moet zich zelf ook nog even voorstellen en vertellen waar ze voor komt. Roos dus en ze komt om geneukt te worden. Nou, dat dachten we al. Mr. Flames trekt haar slipje uit en vraagt aan de zaal: "Wie heeft er lang geen kutje gehad?" Er gaan vele vingers de lucht in. Mr. Flames gooit het slipje naar een man op de bank, die er aan mag ruiken. Roos bekent dat ze onlangs een gedragen slipje met de post heeft opgestuurd naar haar meester. Het wordt allemaal met de minuut veelbelovender.

Als opwarmer moet Roos eerst op haar knieën zitten bij het wandrek, waarbij ze 4 mannen om de beurt moet pijpen. Onder de gelukkigen zijn o.a. Trebor en ik. Al direct wordt duidelijk dat Roos een pijpgraag meisje is. Ze heeft continu een pik in haar mond en meestal ook 2 in haar beide handen. Nadat wij uitgebreid aan de beurt zijn geweest schuift Roos op naar de heren op de bank en zo verder langs zeker de helft van de aanwezigen. Vervolgens neemt Mr. Flames haar mee naar de heterozaal en vraagt degenen die al geweest zijn achter te blijven zodat het daar niet te druk wordt.

Met tegenzin blijf ik achter, maar na enige tijd neemt mijn nieuwsgierigheid de overhand. In de heterozaal zie ik Roos op het matras met zichzelf liggen spelen. Dat ziet e erg geil uit. Ik ga aan het voeteneinde staan, zodat ik recht in haar kutje kan kijken... tenminste als ze haar vingers daar niet in heeft zitten. Roos ligt te kronkelen van genot en wordt door haar meester aangespoord dat vooral zo luidruchtig mogelijk te doen. Uiteindelijk helpt hij haar een handje en komt ze schreeuwend en spartelend klaar. Ze mag daarna een man uitzoeken die ze wil pijpen. Ze zegt dat ze niet kan kiezen, maar moet toch. Dus kiest ze een black met een flinke pik.

Tijd om te neuken. Mr. Flames zet haar gebukt tegen het matras en ik mag het spits afbijten. Haar kontje steekt achteruit, ik heb in no time een condoom om en mijn pik in haar kutje. Vrijwel direct begin ik haar in stevig tempo te neuken. Op het bed ligt Materazi die door Roos gepijpt wordt. Met tegenzin geef ik na een tijdje de beurt aan hem door. Ook Materazi neukt haar hard. Daarna komt een jongen met een erg grote pik aan de beurt en hij moet het rustig aan doen, want anders wordt het te heftig.

Mr. Flames laat Roos nu 5 minuten rusten met een bekertje water. Daarna vingert hij haar nog eens klaar. Weer wordt er gepijpt en getrokken. Toevallig zit mijn pik elke keer op de juiste plek op het juiste moment. Ik ben megageil en dat wordt versterkt door de heerlijke geile Roos. Er komt een man klaar over haar gezicht en nog een over haar lichaam. Mr. Flames heeft gezegd dat ze veel pikken en veel zaad wil, dus dat krijgt ze.

Terug naar de algemene ruimte. Daar zijn alweer wat nieuwe mannen bijgekomen (ik zie flink wat bekenden) en Roos mag een jongen pijpen die er voor het eerst is. Daarna moet ze op haar rug op het grote matras gaan liggen om goed geneukt te worden. Ik ben inmiddels zo ontzettend geil dat ik me dat geen twee keer laat zeggen. Binnen twee tellen lig ik tussen haar benen en neuk haar alsof mijn leven ervan afhangt. Nou ja... mijn leven... mijn orgasme dan toch in elk geval, want na een tijdje op volle kracht in het kutje van Roos tekeer te zijn gegaan kom ik brullend klaar. Daarmee verklaar ik het EC seizoen voor geopend!

Het loopt tegen zessen en ik kleed mij aan, want ik ben een fatsoenlijke burgerman en ik moet op tijd thuis zijn voor het eten. Terwijl ik me aankleed geeft Henry Roos flink van Jetje. Ik neem afscheid, net als het hele circus zich naar de darkroom verplaatst. Het feest is nog lang niet afgelopen. Hopelijk kan een van de andere aanwezige mannen het vervolg beschrijven.
Dank aan Mr. Flames en zijn heerlijke Roos voor deze fantastische seizoensopener.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten