Eerste keer naar EC met Meester Jack

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
esla
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2020 22:16
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Eerste keer naar EC met Meester Jack

Bericht door esla »

6-7-2020

Elf uur moet ik in Amersfoort zijn, bij erotic cinema, ik stelde me daar dus echt een oude bioscoop bij voor waar mensen met elkaar neuken. Ik vroeg ook nog aan Meester Jack of je daar dan ook nog film kan kijken hij moest wel lachen ja dat kan dus ook haha maar ik heb geen film gezien.

Ik had alles voorbereid en het ging vanmorgen allemaal soepel ik was al supergeil en had er heel veel zin in.
Eenmaal in de parkeergarage wist ik echt even niet waar ik heen moest ik ben met mijn hoerenkousen hakken en make up op, op een man met zijn kinderen afgestapt om te vragen en verderop nog aan een stel, ze zullen wel denken, na nog een keiharde regenbui en schuilen onder een boom met mijn hakken in de aarde weg gezakt te zijn en ook nog met Meester Jack te bellen heb ik het eindelijk gevonden, ik vervloekte hem met zijn 'je moet al omgekleed en al komen'.

We kwamen binnen in een sekswinkel Meester Jack stelde me aan een vrouw achter de balie voor Patricia? ik weet het niet meer ik wist ook niet hoe ik me voor moest stellen dus zei maar gewoon 'hoi', ik schaamde me niet ik ben vaker in clubs geweest, ik was gewoon super gespannen. Er is met hem geen overleg wat er gaat gebeuren wat ik wel of niet wil enige dat ik weet is dat hij niet van mij wil horen dat ik iets niet wil, en ik weet dat hij goed onthoudt wat ik graag wil en ook nodig heb. Juist dit windt mij zo op ik wil geen inspraak geen discussie's geen bdsmlijsten of stopwoorden. Ik voel erg dat hij wil dat ik geniet en daar vertrouw ik op. Maar pff ik sta hier wel even tussen een hoop man!

Meester Jack stelt mij voor als esla oké ja esla dus, ergens hoor ik wel dat ze zeggen dat ze me een lekkere slet vinden, ik weet niet goed wat ik moet ik doe een beetje luchtig met mij is er niks aan de hand hoor, maar mijn handen trillen en mijn hoofd kan maar niet bedenken wat ik moet doen, Meester Jack regelt een kluisje ik vraag of ik even mag roken ik moet even tot mezelf komen, als ik rook komt er een man bij me staan hij stelt zich voor en dan nog een man, we kletsen even en dan weer naar binnen nu is er nog een vrouw gekomen Juicy heet ze , ik voel opluchting dat er nog een vrouw is maar tegelijk zie ik hoe slank zij is, een mooi fijn slank blond vrouwtje ik bedoel wat moet een man dan nog met mij, ik probeer deze gedachtes weg te duwen het gaat om niemand anders dan mezelf dit en ik zal heus wel genieten.

Meester Jack neemt me mee en zet me aan de boeien (die hij eerder omdeed) vast aan een kruis, ze mogen even met me spelen zegt hij, hij zelf staat er achter ik word een beetje dizzy fuck nee hè denk ik bij mezelf, dit gevoel heb ik wel vaker gehad het is puur spanning denk ik, ik doe mijn ogen dicht en voel alleen maar even, vallen kan ik niet, gelukkig trekt het weg, ik voel overal handen kijk af en toe naar dit aanzicht en geniet ervan, ik zoek regelmatig Meester Jack op en elke keer vind ik hem gelijk en weet dat het goed is, ik kan me laten gaan. Ik ben supergeil een man vingert me diep het had niet veel gescheeld of ik was spuitend klaargekomen, maar daar dacht Meester Jack anders over en zei de mannen te stoppen ik vind het zo geil hoe hij alles regelt. In een hoek is dus de gloryhole ik moet er op mijn knieën gaan zitten en de mannen pijpen, twee pikken tegelijk tering wat is dit geil, ik kokhals een beetje op sommige en dat maakt mij zo geil dat schokt door in mijn kut ik laat me gaan mijn gedachtes weg alleen nog dit hier en dit is zo zo geil, zoveel verschillende piemels ik knijp met mijn kut en kom daar gewoon zo klaar, juicy komt er nog bij "ja je zal ook moeten delen", zegt hij. Ik vind het wel leuk en ben wel benieuwd hoe zij pijpt, maar ik krijg daar niet veel kans voor door pijpen moet ik de een na de ander ik heb geen idee hoeveel, en dan staat er een kutje voor het gat, ik weet niet goed of dit nou bewust is of Meester Jack dit doet om mij te testen of dat het gewoon iets is wat hij geil vind en vooral of hij nu weet dat hij met grenzen van mij speelt, ik sputter even een heel klein beetje tegen hij kijkt me aan en maant me te likken, ik weet dat ik geen nee kan zeggen, godver dit wil ik niet. Ik doe echt alleen met het puntje van mijn tong op haar clit, ik wil haar dan het liefst echt wel genot geven maar ik weet gewoon niet hoe ik op die manier met een vrouw om moet gaan, ik zelf ben alleen maar van hard en ik wil haar geen pijn doen. Zij krijgt ineens een pik in haar kut erbij, dit is wel echt heel geil eigenlijk en ik begin wat beter mijn best te doen, ik word ook aangemoedigd door die mannen ik voel me vernederd en ook een soort van trots, ik ben zo vreselijk geil. Meester wil nog gepijpt worden, hij heeft een heerlijke pik om te pijpen en ik geniet er even volop van alleen aandacht voor hem. Dan neemt hij me mee naar het hoge bed.

Ik word met mijn buik op het bed gelegd, voeten een beetje uit elkaar en dan word ik geneukt ik had hier inmiddels zo naar uitgekeken, ik wilde zo graag hard geneukt worden en keihard klaarkomen, maar ik duwde hem er steeds uit elke keer vlak voor ik klaar kwam was die pik uit mijn kut gvd zeg ik baalde er gewoon van, ben ik hier en dan zijn het straks allemaal mannen die moeite hebben mij te neuken, nou daar kwam gelukkig al snel verandering in.

Geen idee van tijd op dat bed geen idee van hoeveel mannen wie waar helemaal niks alleen maar geil ik had tevaak mijn ogen dicht puur genot ik dwong mezelf af en toe te kijken, kijken naar al die piemels al die mannen om me heen, juicy die naast mij ook aan het genieten was het viel me op dat ik erg nieuwsgierig was geworden naar haar iets wat ik nooit van mezelf had gedacht, ze maakten onderling af en toe grappen ik hoorde het wel maar was niets meer dan een geile slet Meester Jack zei me tegen Dennis te zeggen wat ik ben, even een beetje terughoudend zei ik hem dat ik een neukteef ben, Dennis zei me dat te herhalen en dit keer keek ik hem recht aan en zei hem gemeend dat ik een geile neukteef ben, ik lag bovenop Meester Jack en Dennis ging me in mijn kont neuken, er was een andere man die echt de perfecte pik had om in mijn keel te neuken, hij was niet groot en niet klein niet dik en niet dun ik kon blijven ademen waardoor hij door kon stoten dit was zo zo fucking geil, ik werd gruwelijk in al mijn gaten geneukt van mij had dat moment nooit hoeven stoppen.

Er was een man die zijn pik voor me hield en ik opende met alle gemak mijn mond net als voor elke pik die op dat moment voorbij kwam, ik lag nog steeds bovenop Meester Jack maar toen zei Meester tegen hem "ga je haar ook neuken dan" het antwoord was blijkbaar nee want Meester Jack zei "als je haar niet neukt wordt je ook niet gepijpt" zelfs als ik het nu type reageert mijn kut hier gelijk op, ik vind het geil opwindend spannend voel me dan even zo van hem en dat voelt zo lekker dat hij zo op me let dat hij bepaalt wat er met me gebeurt wie me neukt wie niet, zo geil!

En toen...het lijkt wel een sprookje pfff, Meester Jack zei tegen juicy dat ze bovenop me moest gaan zitten, ze vroeg of ik dat wel wilde ze had natuurlijk wel meegekregen dat ik eerder tegenstribbelde, Meester Jack zei haar dat ik niks te willen had, toen ze vroeg of dat zo was gaf ik hem gelijk en kwam ze met haar kut op mijn mond zitten, whaaaaa wtf moet ik oké nou ik lik maar gewoon doe haar lippen wat opzij en doe mijn tong naar binnen het is warm, heet bijna en het proeft eigenlijk best lekker, ik zuig op haar clit ik heb geen idee of ze het lekker vind wat ik doe, dan neukt volgens mij haar man haar van achter, om me heen hoor ik "steek je tong erin" ik probeer het echt zit met mijn hele gezicht tegen een kut die geneukt wordt en mijn tong doet zeer zover probeer ik hem uit te strekken, dan stoppen ze beide ineens hurkt ze boven me vingert haarzelf en komt dan spuitend over mijn gezicht heen klaar, tjezus fuck fuck fuck wat is dit geil, ik pak haar billen nu vast en stop mijn gezicht tussen haar benen en lik de rest van haar heerlijke geil op, op dit moment kom ik klaar niemand neukt of raakt me op dat moment verder aan, het is puur dit moment wat me zo intens geil maakt dat er verder niks nodig is om klaar te komen, dan lig ik even heel even niks tot iemand mijn gezicht wil schoonmaken ik wil zijn handen wegduwen en me zo duidelijk maken, het is te vernederend voor mij om te zeggen dat ik niet wil dat hij haar geil van me af haalt, maar hij begrijpt het niet en Meester Jack vraagt me wat er is, ik zeg hem dan ook maar gewoon dat ik niet wil dat ze me schoonmaken, ik wil hier gewoon van genieten ik wil een vieze geile slet zijn.
Dennis komt en neukt me hij is zeiknat van het zweet wat een lijf heeft hij en wat kan hij neuken ongelofelijk, dan komt hij op me liggen het verbaast me wat een verschillende emoties er zijn, dit is echt fijn hij neukt me rustig nu en ik voel zijn heerlijke bezwete lijf overal op mij en hou hem even stevig vast.

Dan mag ik nog in de sling mevrouwtje regelneef begint over dat de sling scheef hangt ik dacht echt waar heb je het in godsnaam over wat maakt dat in hemelsnaam uit?! Dan begint Dennis me te neuken in die sling, ik heb het uitgeschreeuwd volgens mij damn mijn hemel dat gevoel zo in die sling die pik diep in me en overal is het net zo lekker mijn kut of mijn kont ik blijf maar klaarkomen, er wordt gewisseld er staan mannen naast me om hun pik in mijn mond te stoppen ik kan er niet goed bij en voel me ook een beetje egoïstisch op dat moment ik vind het zo lekker in die sling ik wil daar gewoon van genieten. Er komt nog een man die later binnen kwam een knappe man met donkere krullen, hij kwam ook naast me staan toen ik zijn pik in mijn mond wilde stoppen viel het me op dat hij echt een mooie stijve pik heeft, ik bedacht me op de terugweg dat hij wel in een magazine kan met de perfecte stijve pik, ook hij heeft me nog geneukt een harde pik om door geneukt te worden er is zoveel verschil qua vorm uiterlijk maar ook qua gevoel, ik hou van piemels en ik wil niet meer anders dan dit.
Meester Jack had me nog gezegd mijn kut te gaan fisten, nu schreeuwde ik het uit van de pijn Meester Jack stopte dat wilde ik helemaal niet, ook dit vind ik moeilijk om aan te geven, zelf vragen om me pijn te doen is best heftig voor mij, ik fluisterde het en Dennis die naast me stond hoorde me wel en zei het tegen Meester Jack, maar Meester Jack liet een ander het doen met kleinere handen ik kon er niet echt van genieten, Meester Jack probeerde het toch weer ik weet niet of het gelukt is het brandde zo erg deed zo'n pijn. Dit was precies wat ik nog nodig had schreeuwen van genot en schreeuwen van pijn, hierna was ik op ik kroop zover mogelijk even tegen Meester aan mijn benen waren slap ik werd nog wel geneukt het deed zeer ook mijn kont was inmiddels heel gevoelig. Ik kreeg ineens een enorm gevoel alsof ik naar de wc moest en gaf dat aan Meester Jack haalde me uit de sling en hielp me naar de wc.

Toen nog op mijn knieën met mond open en tong eruit van alle mannen hun sperma ontvangen, mijn mond stroomde gewoon over en de golven zaad stroomden over mijn kin verder over mijn lijf naar beneden, zo ongelofelijk geil ook weer dit, toen ze klaar waren mocht ik gelijk douchen, wat is dat toch... ook nu vond ik het gewoon jammer dat het gelijk weer van me af ging. De warme douche daarentegen was heerlijk even heerlijk tegen Meester Jack aan gestaan, wat een belevenis dit allemaal.

Nu een dag later voel ik me nog heerlijk al heb ik spierpijn vooral in mijn benen en buik en doet plassen zeer, ik voel me happy ontspannen blij en heb nu alweer zin in de volgende keer.
Student
Berichten: 218
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Eerste keer naar EC met Meester Jack

Bericht door Student »

Wat een verhaal!!! Heerlijk hoe je je avontuur beschrijft Esla.
Jazzy45
Berichten: 95
Lid geworden op: 18 mar 2018 11:45
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Eerste keer naar EC met Meester Jack

Bericht door Jazzy45 »

Supergeil verhaal Esla
Jackloodgieter
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jul 2020 08:58
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Eerste keer naar EC met Meester Jack

Bericht door Jackloodgieter »

Esla

Super verslag geschreven van je eerste keer in de EC .
Ben trots op je .
Ik weet wat je wilt en wat je nodig hebt , ik zal dat voor je regelen .
Deze week mag je weer mee .

Gr. Jack
Gebruikersavatar
Massage1
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2020 20:19
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Eerste keer naar EC met Meester Jack

Bericht door Massage1 »

Wat een lekker verslag.
niet Helemaal mijn ding, maar erg mooi dat De dames zo’n vertrouwen hebben.
Complimenten Jack En Esla
xsjuicyxs
Berichten: 110
Lid geworden op: 02 aug 2017 20:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Locatie: Randstad
Contacteer:

Re: Eerste keer naar EC met Meester Jack

Bericht door xsjuicyxs »

Heeeeerlijk verslag Esla. Ik zie het zo weer voor me en vond het zo geil om te zien hoe jij je over kon geven. En ook voor mij was het voor het eerst dat een vrouw mij door een gloryhole likte en dan ook nog door zo'n geile tong mmmmm
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten