Toppertjes donderdag 23 juli

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ellen
Berichten: 144
Lid geworden op: 08 dec 2017 13:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Toppertjes donderdag 23 juli

Bericht door Ellen »

Sander
Mijn afspraakje van die dag. Heerlijk laat je me genieten en soms kijk je me verlekkerd aan als ik genomen word. Jouw voorkeur heeft toch altijd wel de deep troth als ik het goed heb. Vandaag heb ik je vooral geplaagd door alleen je eikel te pijpen. Wat lag je daar toch heerlijk van te genieten, verkrampen en giechelen. Je was trouwens niet de enige die daarvan genoot.

J
2 weken geleden voor het eerst echt kennis gemaakt en vandaag weer. Na vele neukbeurten en nog vaker heb je me laten squirten was het super geil om je zaad te ontvangen en je ontlading mee te maken. Wat reageer je heerlijk heftig.

No name
Ik werd doggy genomen en zag voelde een lekkere dikke pik. Dan kan ik het niet laten mijn hobby pijpen niet uit te voeren. Het spijt mij dat ik totaal niet weet wie u bent maar wat was het lekker.

Don
Wij hebben een aparte band. Haat/liefde denk ik. Ik ben verre van sub en raak prettig geïrriteerd als iemand mij in die rol plaatst. Je kent mijn grote mond inmiddels en mijn eigenzinnigheid. Ik ben heerlijk door je gelikt. Je mocht mijn kontje proberen maar de maanden corona rust zijn daarvoor funest geweest.

Dennis
Verbaasd was ik toen mijn oude geile vlam er ineens was. Maar je hoort me niet klagen. Man man man wat kan die vent neuken zeg. Echt voor de harde kilometers neuken. Ik kon er geen genoeg van krijgen. Ik wilde zijn pik nog harder nog sneller in mij. En na een beetje triggeren ging je helemaal los op mij. Dat had ik "hard" nodig.

Krullenbol H
Sinds donderdag weet ik je naam. Ik had je eerder getroffen in de ec en ik dacht jou toen te kennen wat niet zo was. Je was er weer. Wat heerlijk. Ook jij hebt zo'n pik waar ik uren mee kan spelen en pijpen. Maar door jou geneukt worden was toch wel het toetje. Ik hoop dat ik je nog eens tref.

Dennis en Sander
Liggend op mijn rug mijn hoofd over de rand pijpte ik Dennis. Hij riep sander erbij die mij vingerde. Zelf streelde ik mijn klitje. De mensen die mij kennen weten dat ik moeite heb met mij overgeven om zelf klaar te komen. Er zijn er meerdere geweest die ervan schrokken daardoor geef ik me niet snel. Maar mijn lichaam was in hun handen en het voelde goed. Die heerlijke pik van Dennis boven mijn ogen in mijn mond en Sander die met zijn pretoogjes heerlijk speelde met mijn kutje. Daarna ben ik een paar minuten kwijt. Ik zweefde ergens waar ik veel pikken,veel zaad en nog meer lekkere mannen zag. Toen ik weer terug was in de ec :lol: voor mijn gevoel was het doodstil. Dat maakt mij weer iets verlegen. Mijn gehoor kwam weer terug en ze vertelden me dat ze hadden genoten.

Klein minpuntje op deze ochtend/begin middag vond ik de opdringerigheid van sommige mannen. Misschien dat er andere dames in de ec zijn die daar niet gevoelig voor zijn maar ik vind het niet meer als normaal dat je even vraagt of je mee mag doen of wacht tot ik je wenk ofzo.
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Toppertjes donderdag 23 juli

Bericht door Gerrit Willem »

Mooi en duidelijk verslag. En dat laatste deel zou niet nodig hoeven zijn.
Groet Papillon
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: SeksStel2 en 15 gasten