DE REGELS VAN HET SPEL

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

DE REGELS VAN HET SPEL

Bericht door Benno »

Het leuke van onverwachte ontmoetingen in EC is dat je nooit weet wat er gaat gebeuren. Niet iedereen geeft duidelijk aan wat hij of zij wil en het spel is dus om er achter te komen wat de ander wil en hoe ver je kunt/mag gaan. Wat dat betreft heb ik vandaag twee uiteenlopende dingen meegemaakt. Er hadden wat stellen aankondigingen gedaan op het forum en ik ben gaan kijken wie ik tegen zou komen.

Als ik om 14 uur binnenkom zie ik meteen al een dame in de ruimte tussen de cinema's met een groep heren eromheen. Een daar van blijkt haar man en het zijn Twan en Yvonne. Ik kleed me snel uit. Als ze even later in de cinema zitten maak ik een praatje met ze en hoor dat Twan al wel eens alleen is geweest, maar Yvonne nog niet. Ze komen uit Brabant. Altijd leuk als mensen een heel eind rijden om de sfeer in onze EC te komen proeven. Intussen weet ik niet precies wat het is waarvoor het stel in is. Dat is even afwachten. Als ik vertel dat er een sling is, gaat Yvnne spontaan met me mee om die te bekijken in de darkroom. Twan komt erbij en ik hint da de sling best comfortabel ligt. Ze gaan er helaas niet voor. Ze lopen wat heen en weer en kijken overal, zonder echt actie te ondernemen.

Ik heb wel in hun oproep gelezen dat Twan bi is en als hij even later in z'n eentje in de gay cinema gaat zitten, terwijl Yvonne vanuit de tussenruimte toekijkt, begint me te dagen dat hij hoopt op een man-on-man encounter. Bi-mannen zijn er vast, maar ze melden zich niet en masse bij Twan. Terwijl ik naast haar sta toe te kijken vraag ik Yvonne of ik haar mag aanraken. Dat mag, zegt ze. Ze heeft een lekker lijf met mooie ronde borsten en lekkere brede heupen en een flinke kont. Heerlijk om vast te grijpen en dat doe ik dus zonder reserves. Ze heeft een rode bh en broekje aan. Ik haal haar borsten uit de cups en laat even later mijn hand in haar broekje glijden. Ik voel haar natte kutje, speel met haar clitoris en steek een, later twee vingers naar binnen. Haar hand leid ik naar mijn pik, die ze begint te trekken. Als Twan er even later bij komt staan, zie ik hoe ze elkaar intens aankijken terwijl ze kreunt van genot. Dit is waarschijnlijk een spel waar ze van genieten.

Later zitten ze op de bank in de centrale ruimte. Yvonne is Twan vrij uitgebreid aan het pijpen. Ik kijk van dichtbij toe met mijn eigen stijve pik in mijn hand. Dan gaat Twan weer richting de andere ruimte, maar Yvonne blijft zitten en ik vraag of ik naast haar mag komen zitten. Als ik zit, begint ze mij meteen heerlijk te pijpen. En daar gaat ze lang mee door! Zo lang dat ik denk dat als ze zo door gaat ik moet klaarkomen. Gelukkig komt Twan terug en houdt ze op tijd op.

Ze gaan nu richting een gloryhole hokje. Yvonne gaat er voorover gebogen in staan en neemt een haar door een hole aangeboden pik in haar mond. Ze staat met haar lekkere kont verleidelijk naar achteren. Twan staat erachter en wrijft zijn pik er tegenaan. Ik pak een condoom en als hij me een teken geeft dat het oké is grijp ik mijn kans en vergrijp ik me aan de heerlijke vrouw die voor me staat. Ik neuk haar in een flink tempo met ferme stoten. Haar kutje bevindt zich op precies de juiste hoogte voor mij. Terwijl zij doorpijpt aan de voorkant, neuk ik lekker door aan de achterkant. Ik merk aan haar kreten dat ze het weet te waarderen. De pik voor moet ze even uit haar mond nemen, omdat ze te veel moet hijgen om verder te pijpen. Ik ga door en door, aangemoedigd door Twan die dit volgens mij heel geil vindt om te zien. Ik ben erg geil en merk dat mijn orgasme er aan komt rollen. Vanuit mijn tenen kom ik brullend klaar. Als ik naar achteren stap, komt Yvonne overeind, neemt Twan haar plek in en neemt hij het pijpen over van de pikken die door de gloryholes steken. Ik ga me even opfrissen. Even later komt het stel naar de algemene ruimte, waar ze zich aankleden en vertrekken. Ik weet niet of ze het nog samen afgemaakt hebben, maar vermoedelijk wel. Leuk stel. Hopelijk komen ze terug.

Heel anders gaat het er aan toe als ik 's avonds om 19 uur terug kom in EC. Het is bijna uitgestorven in de cinema, behalve een drietal mensen. Een dame en twee heren zijn in de heterocinema bezig. Het gaat er heet aan toe.

Ik kleed me snel uit en voeg me bij hen. Ze gaan dan net naar de algemene ruimte. De dame gaat op de bank liggen. Haar partner biedt haar zijn pik aan om te pijpen. De andere man staat erbij aan zijn pik te trekken. "Kijk", zegt de man van het stel, "Twee mannen die zich op jou staan af te trekken". Ja, inderdaad, want ik sta me ook al weer op te geilen aan deze lekkere volle dame. Ze heeft fantastische ronde vormen en een geil koppie. "Laat je kutje maar aan hen zien", zegt de man. Ze tilt een been op en toont haar geil openstaande kutje. Ik kan mijn ogen en vingers er niet vanaf houden. Het is overduidelijk dat ik er vooral toe wordt uitgenodigd om me vooral tegoed te doen aan al dit heerlijks.

Haar kutje is lekker nat en staat helemaal open, alsof ze wil zeggen: "Wees welkom!". Toen ik binnenkwam heb ik het zien spetteren in de heterozaal, dus ik weet dat het een spuitkutje is. Dat wil ik ook even uitproberen. Het duurt niet lang voordat ik het gewenste resultaat heb. Kreunend spuit ze haar kutje leeg. Warme golven gaan over mijn hand. De andere man neukt haar nu terwijl ze op de bank ligt. Ze pijpt haar partner en trekt mij. Dan mag ik haar neuken. Op de bank vind ik wat ongemakkelijk, dus gaat ze richting het bed. Terwijl ze even staand haar partner kust, neuk ik haar vast achterlangs. Ze neemt daarna op haar knieën op het bed plaats en ik kniel erachter. Ik neuk haar op volle kracht hard en lang. Deze vrouw kan volgens mij vaak klaarkomen, want haar ademhaling versneld weer en ze roept dat ze gaat komen. Daarbij knijpt ze haar kutspieren hard aan en knijpt mijn pik bijna fijn. Retegeil natuurlijk. Het zorgt ervoor dat ook ik weer brullend klaarkom.

Korte kennismaking, want ik ben eigenlijk op weg naar een afspraak, maar kon het niet laten om nog even binnen te wippen. En dat is precies wat ik heb gedaan. Waar het bij Twan en Yvonne een beetje aftasten was wat ze wilde en wat er mocht, is het bij dit stel overduidelijk. Maar ach, beide scenario's hebben hun charme en ik heb vandaag een topdag gehad.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: DE REGELS VAN HET SPEL

Bericht door Benno »

Ik ben trouwens erg benieuwd hoe de betreffende stellen het in EC Amersfoort gevonden hebben.
OnlyDP

Re: DE REGELS VAN HET SPEL

Bericht door OnlyDP »

Benno schreef:Het leuke van onverwachte ontmoetingen in EC is dat je nooit weet wat er gaat gebeuren. Ja en dit zijn meestal de leukste feestjes;-))

[quote="Benno" ik heb vandaag een topdag gehad.
You lucky man
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: DE REGELS VAN HET SPEL

Bericht door Benno »

You lucky man
Dat kan ik niet ontkennen :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten