Eerste keer

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Brave Yvonne
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 okt 2020 20:54
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Eerste keer

Bericht door Brave Yvonne »

Maandag 5 oktober
Deze afspraak staat al even maar eindelijk is het dan zo ver. Normaal gesproken ben ik een week van te voren al zenuwachtig maar omdat ik geen idee heb wat we gaan doen voel ik dat nu niet. Nou ja ik weet een beetje wat we gaan doen, we gaan iets leuks kopen voor mij volgens Jack heb ik dat verdient. De afspraak is 11.00 uur sharp op de parkeerplaats bij het hotel, en het begint al goed, ik ben te laat. daar aangekomen zie ik Jack ongeduldig heen en weer rijden op de parkeerplaats, tot hij mij ziet aankomen. Hij komt mij tegemoet rijden, ik parkeer mijn auto en stap bij hem in. Alhoewel ik hem nog maar 1 keer eerder heb gezien voelt het vertrouwd genoeg. We rijden naar Utrecht en bij de winkel aangekomen ben ik nog redelijk relaxed. Natuurlijk weet ik ook wel dat er vandaag iets meer gaat gebeuren dan dan alleen het kopen van een jurkje. Maar zolang je het niet benoemd.

Het shoppen gaat mij goed af. Het is gezellig in de winkel. Jack is lief en geduldig en neemt de tijd om iets uit te zoeken wat ook echt mooi staat. Even later lopen wij tevreden de winkel uit met een superleuk jurkje wat ik eigenlijk aan moest houden. Aanhouden ? waarom ? wat gaan we doen ? Terug naar mijn auto toch ?
En dan even later in de bus, Hier!! Jack geeft mij een fles wijn. Pak dat glas en schenk een wijntje is beveelt Jack mij. Nu word ik nerveus, de spanning loopt op, mijn hart gaat tekeer. Jack weet precies wanneer en waarvoor ik wijn nodig heb, en ik weet dat ook.
Je rijd de verkeerde kan op Jack, je gaat richting Amersfoort, we moeten naar Hilversum daar staat mijn auto. No way natuurlijk.

Aangekomen in Amersfoort lopen wij een seksshop binnen, gelukkig weer een winkel. Een vriendelijke dame komt naar ons toe, duidelijk een goed bekende van Jack. Kan ik jullie helpen vraagt ze ? Nou ik zoek nog polsbanden zegt jack, en dat klopt ook, want in de andere winkel hadden ze die niet. IK ben enigszins gerust gesteld. Gehoorzaam geef ik mijn beide polsen om ze te passen. Niet verkeerd. Gelijk maar omhouden vraagt de dame? Doe maar zegt Jack, en twee handdoeken graag . Handdoeken ??
Mijn hart gaat tekeer in mijn keel, zenuwen gieren door mijn hele lijf. We lopen door een deur naar achter, het is er donker, ik zie een paar mannen. Mij word direct gesommeerd om mij om te kleden in het toilet. Alleen het jurkje, verder niets roept Jack mij na. Ik hoor 1 van de mannen zeggen : je bent laat! Betekend dat dat jack iets heeft afgesproken met die mannen? Hoeveel stonden er? Zal ik gewoon op de wc blijven ? Kan ik hier weg ? Wil ik hier weg? Ik kan dit toch niet . Kan ik dit echt niet ?
Als ik nu weg ga dan weet ik het nooit, ik herpak mezelf, kleed mij om en loop de wc uit. Jack laat mij de ruimtes zien en al snel krijg ik een blinddoek om. Jack duwt mij in een veel te krap hokje met gaten in de muur. De blinddoek mag even af. een pik door het gat, van wie ? De persoon achter de pik gaat even door de knieën voor mij en laat zijn gezicht zien, dat hielp. Hij is leuk. Gretig nam ik zijn pik diep in mijn mond, dit was ook direct het keerpunt, hier liet ik het dan toch gebeuren. Aan de andere kant nog een pik, ook deze neem ik diep in mijn mond.. Dan komt Jack en doet mij de blinddoek weer om. Blijkbaar heb ik genoeg gezien. Dit maakt dat ik mij iets beter kan ontspannen.
Jack zet mij vast en allemaal mogen ze even aan mij zitten. Ik weet niet wat mij overkomt. Van het wandrek naar de sling van de sling naar het grote bed. Klim op het bed ! Ik doe wat mij gezegd word en al snel voel ik overal handen en pikken. Welke pik van wie ? Geen idee, dus moet ik bij allemaal wel evengoed mijn best doen om straf achteraf te voorkomen.
1 pik in mijn hand, 1 pik in mijn mond, 1 pik in mijn kutje en 1 pik in mijn kont. Al mijn gaten gevuld, een intense geilheid die ik nooit eerder had gevoeld. Ik moet mij omdraaien van Jack. Hier weet ik het eventjes niet meer tot het moment dat ik intens spuitend klaar kom. Dit was zo overweldigend, ik voel lichte paniek, dit word opgemerkt door Jack en hij reikt mij de hand waarin ik stevig knijp. Dit helpt. Het was een geweldige ervaring. Als toetje krijg ik nog 10 zweepslagen van de master himself, gehoorzaam tel ik af van 10 naar 0, en weer voel ik die intense geilheid door mijn hele lijf.
Dank je wel dat je mij een ervaring rijker hebt gemaakt. En dank je wel mannen dat jullie zo lief voor mij waren.

Lots of love, Brave Yvonne
Gebruikersavatar
bi44
Berichten: 92
Lid geworden op: 26 sep 2014 07:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door bi44 »

Wat een geil verslag, ik zou willen dat ik er bij was geweest, wanneer kom je weer langs?
Brave Yvonne
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 okt 2020 20:54
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door Brave Yvonne »

Geen idee, dat is niet aan mij..
Dat regelt Jack , als ik lief ben, en daar heb ik soms wel moeite mee. :lol: :lol:
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door arnhemse teaser »

Hoi Yvonne
Ik was 1 v d mannen....via plumberjack gevraagd of ik tijd had en gelukkig had ik dat...samen met een paar andere bekenden kwamen we samen in de ec.. gezellig wat kletsen .. verder was het stil.. daar kwam je .. wow .. mooie ogen .. die is leuk dacht ik.. en oké, ook die is lekker . blij dat ik ook bevallen ben.. ik was degene die in de gloryhole mezelf toch nog even liet zien om je gerust te stellen want bij binnenkomst was te merken dat je zenuwachtig was maar ik zag ook een hele leuke vrouw ..... het omkleden duurde wel wat lang... maar het was het wachten waard .. in een mooi latex pakje kwam je de ruimte in... prachtig ...

Top middag maar een paar hoogte punten ... in de sling met je heerlijke lichaam waarbij je ons allemaal heerlijk liet meegenieten van geiligheid... je squirtte heerlijk en veel
De gloryhole en de blik....
En uiteindelijk de heerlijke afsluiter van de middag waarbij ik het gespaarde heerlijk kwijt kun.

Beknopt samengevat... maar moeten voor de details jou verslag zelf maar lezen ...Fijn dat je genoten hebt .. tot een volgende keer ... Yvonne en Plumberjack bedankt !!!
Sem
Jackloodgieter
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jul 2020 08:58
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door Jackloodgieter »

Goedemorgen yvonne

Goed geschreven verslag , over je eerste keer in de EC .
Je hebt je stoer gedragen , en gedaan wat ik je opgedragen hebt .
als de mogelijkheid er is , gaan we nog eens voor een vervolg .
je hebt de haken boven het bed al zien hangen .

Sem , Sander , Benno en Peter bedankt voor jullie hulp .

Gr Jack
gezell
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 nov 2011 14:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door gezell »

Wat een heerlijk geschreven verslag Yvonne en ik heb genoten deze middag. Net voor jij en Loodgieter aankwamen moest ik nog even bellen en zag jullie de winkel in gaan wat een mooie verschijning dacht ik.
Nu was je niet alleen mooi maar ook lekker en heerlijk geil met je lekkere spuitkutje. Je gaatjes heerlijk en je pijpkwalteiten bij de gloryholes waren van de buiten categorie. Ik hoop je zeker nog eens te treffen en van je te genieten want laten we eerlijk wezen op 1 been kun je niet lopen. Hoop je snel weer te treffen, zal Loodgieter wel een hint geven.
Gebruikersavatar
antoin
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 okt 2015 16:26
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Pegging
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door antoin »

Héérlijk verslag,

Dat brave kan er wel af, stoute yvonne meer haha.
Niet dat daar wat mis mee is
Brave Yvonne
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 okt 2020 20:54
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door Brave Yvonne »

Dank je wel voor de leuke reacties. Thanks Sem voor dat momentje..
En de ( wellicht ) volgende keer ben ik minstens zo zenuwachtig..
Dat brave dat behoud ik hoor.. That's my middle name.

Graag gedaan Sem
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 11 gasten