WEERZIEN MET FETISJGIRL

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

WEERZIEN MET FETISJGIRL

Bericht door Benno »

Ik heb het even opgezocht: 7 mei 2019 heb ik A voor het laatst gezien. Ik dacht al dat ze het swingerswereldje vaarwel had gezegd. Dat gebeurt wel vaker. Dames die een tijdje heel actief zijn en dan opeens besluiten niet meer te komen. Maar gsteren kreeg ik opeens bericht: "ik wil weer eens gaan". Hoe het komt weet ik niet, maar ik heb een zwak voor A. Al vanaf de eerste keer dat ik haar in EC tegenkwam, nu ruim twee jaar geleden. Daarna heb ik een aantal keer erg van haar genoten bij verschillende gelegenheden. A is een onafhankelijke jonge vrouw, die zonder man naar EC komt voor haar eigen genot. Ze gaat geen verbintenissen aan, want ze heeft geen zin in verplichtingen. Dat bewonder ik in haar. Tegelijkertijd maakt dat het moeilijk om bijvoorbeeld een afspraak te maken.
Maar goed, zo nu en dan lukt dat toch. Het is alleen behoorlijk lang geleden.

Half 5 komt ze. Ik heb wat oponthoud en ben er daarom 5 minuten later. Van Patricia hoor ik dat ze al naar binnen is. Als ik bij de lockers kom is het er uitgestorven, maar vanuit de darkroom hoor ik kettingen rammelen. En jawel hoor, A ligt al in de sling en er staat een groepje mannen om haar heen. Eerst maar uitkleden. Als ik naakt ben komen A en de groep mannen net naar de algemene ruimte waar zij plaatsneemt op het grote matras. Ik zie dat ze in ruim een jaar best wat veranderd is. Ze heeft korter haar met een kleurtje erin. En ze is een beetje aangekomen, wat ik helemaal niet erg vind. Ik vind haar prachtig en sexy.

A wordt op het bed omringd door een groep mannen, waarvan ik de meesten niet ken. Ik klim ook op het bed en tussen haar benen. Ik penetreer haar met enige moeite. Haar kutje is zo strak! Ik buig me over haar heen om haar te zoenen. Daarna begin ik haar stevig te neuken. "Dit wilde ik zo graag", zegt ze. Later op de bank vertelt A dat ze al een jaar geen seks heeft gehad, alleen met speeltjes en vingers. Daardoor is ze van onderen strakker geworden zegt ze. Ja, dat heb ik gemerkt.

Er wordt een hoop geneukt en gepijpt vanmiddag. A is er aan toe om lekker door meerdere mannen verwend te worden en er zijn gelukkige meerdere mannen die van wanten weten. Een aantal spuiten hun zaad over A heen en een aantal anderen neuken zich klaar in A's strakke kutje. Na de 5e of 6e ronde neuken kom ik ook brullend klaar, terwijl ik hard in haar stoot. Daarna neukt Rick (aangenaam kennis te maken trouwens) zich nog naar een hoogtepunt, waarna A gaat douchen en naar huis gaat. Ik druk haar op het hart om niet weer een jaar te wachten, want zo lang zonder is niet meer leuk.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: WEERZIEN MET FETISJGIRL

Bericht door Rickjsw »

Benno, wat een goed verslag. Je weet het iedereen naar hun zin te maken.
Het is heel belangrijk dat het ook gezellig mag zijn.
Ik houd wel van praten en grapje. Jij ook. Het was heel gezellig met A. op donderdag!
Je hebt de rondes goed bijgehonden...het waren er veel!
Bedankt voor het warm houden van alle gevoelige delen van A op het einde..:-)
Dat is een gave die jij zeker beheerst!

A is een verleidster pur sang. Ze houdt van het spel..verleiden en verleid worden.
Opwindend lichaam, verleidelijke lach en als je haar kent geeft ze zich aan je: met sensuele
en intieme kussen.
Het was voor mij een prachtige dag. Ik heb A. meerdere keren mogen verwennen en iedere
keer vroegen de verleidelijke blikken in haar zaadvragende ogen mij terug.
Terwijl onze tongen diep in elkaar verstrengeld waren, waren onze lichamen dat ook!
Ik heb de rondes niet geteld, maar aan alle goede dingen komt helaas een eind!
Tevreden en voldaan verlieten we de cinema...de regen was opgehouden en buiten scheen
voor het eerst op deze dag.
Ik ving nog een blik van de flonkerende ogen van A en was walking on sunshine!
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: WEERZIEN MET FETISJGIRL

Bericht door Benno »

Leuke aanvulling, Rick.
Fetisjgirl is inderdaad een verleidster, maar tegelijk ongrijpbaar en een beetje mysterieus.
Ik hoop haar gauw weer te zien...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten