ONTMOETING MET LADYLOVELY

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

ONTMOETING MET LADYLOVELY

Bericht door Benno »

Vanmiddag loop ik even EC binnen, zonder al te veel verwachtingen. Het is glow in the dark fetisjdag, dus het is extra donker en ik krijg een lichtgevend condoom en een glow in the dark ring mee. Barrie zegt gekscherend: "Het is geen cockring hè". De ring is zo klein dat ik m zelfs maar halverwege mijn pink krijg.

Binnen zijn er misschien drie mannen. Het is erg rustig. Ik kleed me uit, want dat is de dresscode. Officieel met minimaal 1 fetisj kledingstuk, maar ik heb geen zin in een lakbroekje dus dat laat ik uit. Na een half uur sta ik op het punt om het voor gezien te houden als de zoemer van de deur gaat. Er komt een vrouw binnen. Geen stel, maar een vrouw alleen, met een blonde paardenstaart. Haar gezicht zit verstopt achter een mondkapje. Bij de lockers kleed zij zich uit en ik maak op ontspannen manier kennis met haar. Ze noemt zich Ladylovely en lovely is ze zeker. Ze is een prachtige BBW met mooie ronde vormen, geweldige borsten en, zoals blijkt als het mondkapje af gaat, een heel leuk gezicht. Ze trekt een lange, zwarte fetisj jurk aan met een split tot aan haar middel. Ze ziet er uit om op te vreten... en dat ben ik van plan ook!

Lady gaat eerst kijken naar de verschillende ruimtes. Ze is vorige week voor het eerst hier geweest en die ervaring zorgde ervoor dat ze nu weer komt. Waren er vorige keer vele handen die haar lichaam wildeN betasten, nu ben ik het alleen. De andere aanwezigen mannen lijken niet in vrouwen geïnteresseerd. In de ruimte tussen de cinema's verkennen we elkaars lichaam. Ik geef aan dat ik haar graag meeneem naar het grote bed. Ze gaat graag mee. Ze haalt zelfs haar vibrator erbij tevoorschijn.

Op het bed spreid Lady haar benen en ik maak up close and personal kennis met haar sappige kutje. In verband met Corona wil ze liever niet zoenen (best jammer), dus het gebrek aan zoenen maak ik van onderen goed. Ik French kiss haar kutje terwijl ik twee vingers diep naar binnen laat gaan. Aan haar kreten en aan het samentrekken van haar inwendige spieren merk ik dat het aankomt.

Zelf ben ik inmiddels vreselijk geil geworden. Dus snel een condoom om want ik wil haar nu neuken. Ze pakt er haar vibrator bij en terwijl ik stevig stoot laat zij die op haar clitje trillen. Ze zegt het lekker te vinden als ik haar borsten en tepels goed hard aan pak. Het is bepaald geen straf want Lady heeft tamelijk fenomenale tieten. Ik neuk haar een flinke tijd en dan probeer ik haar te laten squirten wat nog lukt ook. Meteen neuk ik verder, herhaal het squirten nog een keer en dan lik ik haar nogmaals intens. Het fijnste van alles is dat ik haar helemaal voor mezelf heb. Niemand wil het van me overnemen en er zitten geen graaiende handen in de weg.

Dan vraagt lady of ik haar wil fisten. En of ik dat wil! Ze pakt er een flesje glijmiddel bij en squirt er wat van op haar kutje. Ik ga met al mijn vingers door het glibberige goedje totdat mijn hele hand makkelijk naar binnen kan glijden. Ze pakt er weer haar vibrator bij en zet die op haar clitje. Mijn hand zit dan halverwege de weg naar binnen. Ze slaakt en zucht en dan is het alsof ze me in een keer naar binnenzuigt. Als vanzelf zit mijn hand met gebalde vuist helemaal in haar kutje. haar lippen zitten strak om mijn pols en ik voel de wanden helemaal om mijn hand sluiten. Langzaam begin ik haar ermee te neuken terwijl zij met de vibrator haar clitje bewerkt. Dit zorgt ervoor dat ze binnen de kortste keren keihard klaarkomt. Ik laat mijn hand eruit glijden en steek mijn pik erin. Ubergeil neuk ik haar kutje waar zonet nog mijn hele vuist in paste, maar dat zich nu net zo nauw om mijn pik sluit. Ik neuk door totdat ik brullend klaarkom en val dan voorover op Lady's ampele boezem, waarop ik uitblaas van de inspanning.

We praten nog gezellig na en omdat ik niet meer tijd heb vertrek ik daarna. Lady blijft nog even. Ik ben benieuwd of er nog geïnteresseerden zijn gekomen die net als ik hebben genoten van deze heerlijke dame.
M, ik vond het leuk om je te leren kennen en hoop dat je vaker de weg naar Amersfoort gaat vinden.
Gebruikersavatar
ladylovely
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jul 2019 21:52
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: ONTMOETING MET LADYLOVELY

Bericht door ladylovely »

Ik heb ook enorm genoten. Daarna nog wat pret beleefd met een andere man. Helaas wachtte het thuisfront weer en verliet ik rond vier uur het pand weer. Hopelijk tot ziens. En wat heerlijk om dit terug te lezen. Blozende wangen voor alle mooie complimenten.
Doe de dingen die je leuk vindt. Het leven wacht niet op je.
Pleasuretown
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 aug 2014 23:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: ONTMOETING MET LADYLOVELY

Bericht door Pleasuretown »

Fijn te lezen dat je het weer naar je zin hebt gehad Ladylovely!:) En mooi verslag weer Benno zijn we niet anders gewend.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: ONTMOETING MET LADYLOVELY

Bericht door Benno »

Hi Pleasuretown,
Ladylovely vertelde dat ze vorige week was geweest en dat er toen een vriendelijke man was die haar een beetje onder zijn hoede had genomen.
Was jij dat soms?
Groet,
Benno
Pleasuretown
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 aug 2014 23:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: ONTMOETING MET LADYLOVELY

Bericht door Pleasuretown »

Nee jammer genoeg niet al een poos niet meer in Amersfoort geweest. Misschien ga ik binnenkort weer eens naar Amersfoort.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: ONTMOETING MET LADYLOVELY

Bericht door Benno »

Ben benieuwd wie er vorige week donderdag van Ladylovely genoten hebben...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten