NEUKEN MET NIKKIE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

NEUKEN MET NIKKIE

Bericht door Benno »

Er stond een aansprekende oproep op het forum van Milfstel. De tekst en foto waren zeer veelbelovend, dus ik ben vandaag even gaan kijken.
Als ik de shop binnenkom staan Nikkie en Chris net aan de balie. Ik denk meteen: wat een mooie vrouw. Lange krullende haren, lang en slank lichaam, mooi gezicht. Binnen wachten er een hoop mannen met mondkapjes op wat er komen gaat. Als het stel binnenkomt maak ik een praatje met hen en als Nikkie zich heeft uitgekleed (Wat een heerlijk lijf! En wat een mooi lingeriesetje!) leid ik hen rond door alle ruimtes. Daarna nemen ze plaats in de heterocinema. Ik neem even afstand vanwege de drukte. De mannen drommen er omheen. Na een tijdje beginnen ze te graaien. Er zijn er een paar bij, met name een zekere heer, die echt ongegeneerd haantjesgedrag vertonen en ook niet willen luisteren naar kritiek daarop. Ik erger me daar aan en zeg er wat van, maar echt helpen doet het niet.

Nikkie is echter gekomen voor een gangbang, dus we laten het de pret niet drukken. Ze begint Chris te pijpen en daarna zijn een voor een de andere mannen aan de beurt. Ze pijpt met overgave, diep en nat. Ze verplaatsen zich naar het grote matras, maar als ze daar op wil gaan liggen om geneukt te worden, zitten er zoveel mannen om haar heen dat ze niet eens achterover kan gaan liggen. Materazi (een van de mannen die ik een beetje ken. De meeste anderen niet echt) en ik zijn het erover eens dat het een minder leuke club mannen is dan we gewend zijn hier. Maar we zijn het er ook over eens dat Nikkie wel erg lekker is, dus dat maakt het de moeite waard om te blijven.

Dan gaan we richting de sling, waar Nikkie met heel haar mooie lange lijf in gaat liggen. Ik hoopte de eerste te zijn, maar er kruipt een andere man voor, die echter helemaal niet neukt, maar weigert tussen Nikkie's benen vandaan te komen. Als ik daarna (eindelijk) tussen haar benen beland, weet ik niet hoe snel ik mijn steigerende pik in haar kutje moet steken. Nikkie, al flink opgewarmd door alle geile gebeurtenissen tot nu toe is ook meteen helemaal in the mood. Ik neuk haar stevig, met mijn duim haar clitje stimulerend. Haar mooie borsten met grote tepels worden aan alle kanten betast en ze pijpt of trekt iedere pik die zich aandient. Dan voel ik haar kutje heftig samentrekken en stuwt ze mijn pik eruit met een grote golf squirtvocht. En daar blijft het niet bij. Ze blijft een hele tijd doorspuiten. Ik voel de warme golven over mijn buik en zak stromen, terwijl ik met mijn pik haar kutje stimuleer om er nog meer vocht uit te ontlokken. Wat geil is dit!

Ik wil graag verder, want ik ben bloedjegeil, maar ik sta (met enige tegenzin) mijn plek af aan een ander. Er zijn kandidaten genoeg en het duurt wel even voor ik een tweede keer aan de beurt ben. Ook nu weer met hetzelfde resultaat, hoewel niet meer zo'n enorme fontein als eerder. Ook Materazi weet het nodige vocht aan Nikkie's kutje te onttrekken. EEn aantal mannen komt klaar en zo wordt het vanzelf wat minder druk.Nadat ik mijn tweede beurt heb gehad (weer veel te kort, maar ja...) nemen Chris en Nikkie een pauze.

We kletsen over van alles en Nikkie vult haar vochtreserves aan met water. Chris geeft aan dat Nikkie graag straks ondergespoten wil worden door zoveel mogelijk mannen. Vervolgens gaat ze op het grote matras liggen en wordt ze door de een na de ander geneukt. Er zijn ook al een paar mannen die over haar heen spuiten en net voordat ik weer aan de beurt ben neukt een man haar, die vervolgens zijn zaad over haar buik spuit. Ik vraag een paar tissues, zodat ik haar buik eerst kan schoonvegen, want ik wil haar stevig kunnen vasthouden terwijl ik haar hard neuk. Dat is precies wat ik daarna ook doe. "Oh ja, neuk me!', kreunt Nikkie, alsof ik nog verdere aanmoediging nodig heb. Ik neuk als een bezetene en kom brullend hevig klaar. Meteen daarna ziet Materazi kans om haar op zijn hondjes te neuken en ook klaar te komen. Zowel hij als ik vertrekken kort daarna en evalueren nog even de gebeurtenissen van vanmiddag. Conclusie: te druk met opdringerige mannen, maar wat een mooie meid en wat is ze lekker! Chris en Nikkie bedankt en een volgende keer graag zonder aankondiging, zodat het wat minder druk is.
Sexreiziger
Berichten: 42
Lid geworden op: 24 okt 2020 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: NEUKEN MET NIKKIE

Bericht door Sexreiziger »

Mooi verslag ! Inderdaad een leuk en spontaan stel met een vreselijk mooie vrouw.
Inderdaad erg druk, ik ben meer van het afwachtende type maar dan verbaas ik me om de haantjes. In een parenclub gaat het gemoedelijker wat dat betreft. Voor herhaling vatbaar, aankondiging wel welkom maar korter van te voren scheelt ook wat aanloop denk ik.
Materazi
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 dec 2018 16:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: NEUKEN MET NIKKIE

Bericht door Materazi »

Mooi geschreven Benno, ik sluit mij aan bij je verhaal!
Ik vond t ook erg dringen dringen, maar wij laat ons niet uit de veld slaan he BENNO
Gebruikersavatar
Patrick666
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 apr 2014 08:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: NEUKEN MET NIKKIE

Bericht door Patrick666 »

top verhaal, en met de ishot foto's om het verhaal compleet te maken al helemaal...
Ik hoop dat ik haar in de toekomst nog een keer tegen het lekkere lijf mag lopen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten