OUDERWETS GEILE MIDDAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

OUDERWETS GEILE MIDDAG

Bericht door Benno »

Vrijdag aan het begin van de middag kom ik EC binnen en ik zie meteen Jackloodgieter en Yvonne bij de balie. Aangezien ik een verplicht mondkapje op heb kan ik haar niet meteen kussen. Dat bewaar ik dus voor binnen. Yvonne heeft een soort zwart latex verpleegstersjurkje aan en kettingen aan haar polsen en hals. Onderdeel van het spel dat ze met Jack heeft. We lopen gezamenlijk naar binnen en treffen daar een gezellige drukte aan. E is er bezig met o.a Martijn en er is een nieuw stel dat heeft afgesproken met Jake. De naam van de man is me even ontschoten, maar de dame heet Willeke en ziet er heerlijk uit. Begroetingen alom tussen de bekenden. Yvonne kent vrijwel niemand, dus ze voelt zich een beetje ongemakkelijk. Ik sla een arm om haar heen en kus haar uitgebreid. "Je kent ons toch", zeg ik tegen haar.

E dirigeert me naar het bed om me even te pijpen. Dat wil ik natuurlijk wel. Jack zet Yvonne vast aan het wandrek met de kettingen. Als ze vaststaat zoen ik haar nog uitgebreider en vinger haar al natte kutje. Dan komt Jack met de zweep en neem ik even afstand. Even een kijkje nemen bij Jake die Willeke in de sling heeft gelegd. Even daarvoor toen ze druk bezig was haar partner en Jake te pijpen werd ons duidelijk gemaakt dat ze het voor deze keer uitsluitend onder hun drieën wilde houden. Dat vind ik jammer, maar kijken mag wel, dus verlekker ik me even aan het tafereel in de sling. Daar wordt ze door beide heren afwisselend stevig geneukt. En zo te merken lust ze er wel pap van.

Terug naar Yvonne die nog vast staat. "Maak me los", zegt ze. Dat moet eerst aan Jack worden gevraagd. Als ze los is leg ik haar op bed om haar eerst eens zeer uitgebreid te likken. Als ik het niet meer houdt van geiligheid doe ik een condoom om en begin ik haar te neuken. Jack hangt over haar hoofd heen om haar te laten pijpen. Zijn pik verdwijnt regelmatig diep in Yvonne's keeltje, en ik voel haar van binnen dan samenknijpen. Ze steekt haar benen hoog de lucht in. Daardoor komt haar kutje, maar ook haar kontje helemaal open voor te te liggen. Met mijn pik goed nat van haar sappen lukt het me vrij makkelijk om hem in haar kontje te krijgen. Al snel krijg ik de slag goed te pakken. Terwijl mijn pik op en neer in haar kontje gaat vinger ik haar kutje. Dit is erg lekker en ik ga er langdurig mee door. We hadden elkaar via kik al behoorlijk zitten opgeilen, dus het het is fijn dat we onze lusten nu op elkaar kunnen botvieren.

Na een korte pauze ga ik kijken waar het nieuwe stel mee bezig is. Ze zijn bij het bed in de heterozaal en Willeke wordt door haar partner geneukt terwijl ze Jake pijpt. Ook Jack en Yvonne komen binnen. Yvonne ziet iets liggen op het bed. "Is dat een satisfyer?", vraagt ze. Ja, dat is het inderdaad. "Zo een wil ik bestellen. Is het wat?", vraagt ze. "Probeer hem maar even uit", zegt Willeke, "Je wil nooit meer iets anders". Yvonne gaat ernaast op bed liggen en zet het zuigmondje van de satisfyer op haar clit. Het is even zoeken hoe het 't lekkerst is, want de kunst is om het mondje zich vacuüm te laten zuigen. Ik stel voor om haar te neuken terwijl ze dat doet. Zo gezegd zo gedaan. Terwijl ik Yvonne in een strak tempo blijf neuken, zie ik haar gezichtsuitdrukking vertrekken in een grimas van genot door de dubbele stimulatie. Hiermee kan ik eindeloos doorgaan, want het is erg opwindend. Maar na verloop van tijd moet ik toch echt even pauzeren.

Het hele gezelschap verplaatst terug richting algemene ruimte, waar Yvonne op de bank verder experimenteert met de satisfyer. Op het grote bed is E bezig Bert te pijpen. Die is zojuist ook binnen gekomen. Even daarvoor heeft E Martijn klaargepijpt en terwijl nu Bert aan de beurt is, neuk ik haar op z'n hondjes. Ze wil mij eigenlijk ook klaar pijpen, maar ik heb andere plannen. Om eerlijk te zijn had ik verwacht dat het vandaag heel rustig zou zijn. Met Jack had ik afgesproken samen Yvonne te verwennen en we dachten dat er verder niemand bij zou zijn. Het blijkt dus veel drukker en dat is erg gezellig, maar ik wil me nog even uitgebreid met Yvonne bezighouden. Ze heeft net de satisfyer terug gegeven en zit op de bank. Ik loop naar haar toe en ze pakt me beet en begint me vreselijk lekker te pijpen. Bijna te lekker... maar ik wil haar nog neuken, dus dat zeg ik en vervolgens neem ik haar mee naar het matras. Ze gaat liggen en ik ga over haar heen liggen om haar te zoenen. We neuken heel intens ineen verstrengeld en wild zoenend. En zo kom ik klaar. Niet brullend, want dat doe je niet als je zo dichtbij bent.

Daarna moet ik me al weer haasten om naar het werk te gaan. Snel iedereen gedag zeggen. Van Yvonne hoor ik later die dag dat ze de satisfyer besteld heeft. Ze is overtuigd. Volgende keer neemt ze haar eigen exemplaar mee.
Gebruikersavatar
ladylovely
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jul 2019 21:52
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: OUDERWETS GEILE MIDDAG

Bericht door ladylovely »

Weer heerlijk beschreven. Fijn om even mee te genieten op afstand.
Doe de dingen die je leuk vindt. Het leven wacht niet op je.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: OUDERWETS GEILE MIDDAG

Bericht door Rickjsw »

Hi Benno,

Mooi omschreven! Iedereen ging na het opheffen van maatregelen dus
alweer direct helemaal los! Met jou als mede stralend middelpunt!
Zelf vind ik het nu nog even te riskant, maar het is wel leuk om jouw verhalen
zo toch even mee te beleven!
Brave Yvonne
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 okt 2020 20:54
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: OUDERWETS GEILE MIDDAG

Bericht door Brave Yvonne »

[quote="Benno"]Vrijdag aan het begin van de middag kom ik EC binnen en ik zie meteen Jackloodgieter en Yvonne bij de balie. Aangezien ik een verplicht mondkapje op heb kan ik haar niet meteen kussen. Dat bewaar ik dus voor binnen. Yvonne heeft een soort zwart latex verpleegstersjurkje aan en kettingen aan haar polsen en hals. Onderdeel van het spel dat ze met Jack heeft. We lopen gezamenlijk naar binnen en treffen daar een gezellige drukte aan. E is er bezig met o.a Martijn en er is een nieuw stel dat heeft afgesproken met Jake. De naam van de man is me even ontschoten, maar de dame heet Willeke en ziet er heerlijk uit. Begroetingen alom tussen de bekenden. Yvonne kent vrijwel niemand, dus ze voelt zich een beetje ongemakkelijk. Ik sla een arm om haar heen en kus haar uitgebreid. "Je kent ons toch", zeg ik tegen haar.

E dirigeert me naar het bed om me even te pijpen. Dat wil ik natuurlijk wel. Jack zet Yvonne vast aan het wandrek met de kettingen. Als ze vaststaat zoen ik haar nog uitgebreider en vinger haar al natte kutje. Dan komt Jack met de zweep en neem ik even afstand. Even een kijkje nemen bij Jake die Willeke in de sling heeft gelegd. Even daarvoor toen ze druk bezig was haar partner en Jake te pijpen werd ons duidelijk gemaakt dat ze het voor deze keer uitsluitend onder hun drieën wilde houden. Dat vind ik jammer, maar kijken mag wel, dus verlekker ik me even aan het tafereel in de sling. Daar wordt ze door beide heren afwisselend stevig geneukt. En zo te merken lust ze er wel pap van.

Terug naar Yvonne die nog vast staat. "Maak me los", zegt ze. Dat moet eerst aan Jack worden gevraagd. Als ze los is leg ik haar op bed om haar eerst eens zeer uitgebreid te likken. Als ik het niet meer houdt van geiligheid doe ik een condoom om en begin ik haar te neuken. Jack hangt over haar hoofd heen om haar te laten pijpen. Zijn pik verdwijnt regelmatig diep in Yvonne's keeltje, en ik voel haar van binnen dan samenknijpen. Ze steekt haar benen hoog de lucht in. Daardoor komt haar kutje, maar ook haar kontje helemaal open voor te te liggen. Met mijn pik goed nat van haar sappen lukt het me vrij makkelijk om hem in haar kontje te krijgen. Al snel krijg ik de slag goed te pakken. Terwijl mijn pik op en neer in haar kontje gaat vinger ik haar kutje. Dit is erg lekker en ik ga er langdurig mee door. We hadden elkaar via kik al behoorlijk zitten opgeilen, dus het het is fijn dat we onze lusten nu op elkaar kunnen botvieren.

Na een korte pauze ga ik kijken waar het nieuwe stel mee bezig is. Ze zijn bij het bed in de heterozaal en Willeke wordt door haar partner geneukt terwijl ze Jake pijpt. Ook Jack en Yvonne komen binnen. Yvonne ziet iets liggen op het bed. "Is dat een satisfyer?", vraagt ze. Ja, dat is het inderdaad. "Zo een wil ik bestellen. Is het wat?", vraagt ze. "Probeer hem maar even uit", zegt Willeke, "Je wil nooit meer iets anders". Yvonne gaat ernaast op bed liggen en zet het zuigmondje van de satisfyer op haar clit. Het is even zoeken hoe het 't lekkerst is, want de kunst is om het mondje zich vacuüm te laten zuigen. Ik stel voor om haar te neuken terwijl ze dat doet. Zo gezegd zo gedaan. Terwijl ik Yvonne in een strak tempo blijf neuken, zie ik haar gezichtsuitdrukking vertrekken in een grimas van genot door de dubbele stimulatie. Hiermee kan ik eindeloos doorgaan, want het is erg opwindend. Maar na verloop van tijd moet ik toch echt even pauzeren.

Het hele gezelschap verplaatst terug richting algemene ruimte, waar Yvonne op de bank verder experimenteert met de satisfyer. Op het grote bed is E bezig Bert te pijpen. Die is zojuist ook binnen gekomen. Even daarvoor heeft E Martijn klaargepijpt en terwijl nu Bert aan de beurt is, neuk ik haar op z'n hondjes. Ze wil mij eigenlijk ook klaar pijpen, maar ik heb andere plannen. Om eerlijk te zijn had ik verwacht dat het vandaag heel rustig zou zijn. Met Jack had ik afgesproken samen Yvonne te verwennen en we dachten dat er verder niemand bij zou zijn. Het blijkt dus veel drukker en dat is erg gezellig, maar ik wil me nog even uitgebreid met Yvonne bezighouden. Ze heeft net de satisfyer terug gegeven en zit op de bank. Ik loop naar haar toe en ze pakt me beet en begint me vreselijk lekker te pijpen. Bijna te lekker... maar ik wil haar nog neuken, dus dat zeg ik en vervolgens neem ik haar mee naar het matras. Ze gaat liggen en ik ga over haar heen liggen om haar te zoenen. We neuken heel intens ineen verstrengeld en wild zoenend. En zo kom ik klaar. Niet brullend, want dat doe je niet als je zo dichtbij bent.

Daarna moet ik me al weer haasten om naar het werk te gaan. Snel iedereen gedag zeggen. Van Yvonne hoor ik later die dag dat ze de satisfyer besteld heeft. Ze is overtuigd. Volgende keer neemt ze haar eigen exemplaar mee.

Dank je wel Benno, voor dit wederom prachtig geformuleerde verslag.
Dank je dat je een mede middelpunt wilde zijn..v
Brave Yvonne
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 okt 2020 20:54
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: OUDERWETS GEILE MIDDAG

Bericht door Brave Yvonne »

Benno schreef:Vrijdag aan het begin van de middag kom ik EC binnen en ik zie meteen Jackloodgieter en Yvonne bij de balie. Aangezien ik een verplicht mondkapje op heb kan ik haar niet meteen kussen. Dat bewaar ik dus voor binnen. Yvonne heeft een soort zwart latex verpleegstersjurkje aan en kettingen aan haar polsen en hals. Onderdeel van het spel dat ze met Jack heeft. We lopen gezamenlijk naar binnen en treffen daar een gezellige drukte aan. E is er bezig met o.a Martijn en er is een nieuw stel dat heeft afgesproken met Jake. De naam van de man is me even ontschoten, maar de dame heet Willeke en ziet er heerlijk uit. Begroetingen alom tussen de bekenden. Yvonne kent vrijwel niemand, dus ze voelt zich een beetje ongemakkelijk. Ik sla een arm om haar heen en kus haar uitgebreid. "Je kent ons toch", zeg ik tegen haar.

E dirigeert me naar het bed om me even te pijpen. Dat wil ik natuurlijk wel. Jack zet Yvonne vast aan het wandrek met de kettingen. Als ze vaststaat zoen ik haar nog uitgebreider en vinger haar al natte kutje. Dan komt Jack met de zweep en neem ik even afstand. Even een kijkje nemen bij Jake die Willeke in de sling heeft gelegd. Even daarvoor toen ze druk bezig was haar partner en Jake te pijpen werd ons duidelijk gemaakt dat ze het voor deze keer uitsluitend onder hun drieën wilde houden. Dat vind ik jammer, maar kijken mag wel, dus verlekker ik me even aan het tafereel in de sling. Daar wordt ze door beide heren afwisselend stevig geneukt. En zo te merken lust ze er wel pap van.

Terug naar Yvonne die nog vast staat. "Maak me los", zegt ze. Dat moet eerst aan Jack worden gevraagd. Als ze los is leg ik haar op bed om haar eerst eens zeer uitgebreid te likken. Als ik het niet meer houdt van geiligheid doe ik een condoom om en begin ik haar te neuken. Jack hangt over haar hoofd heen om haar te laten pijpen. Zijn pik verdwijnt regelmatig diep in Yvonne's keeltje, en ik voel haar van binnen dan samenknijpen. Ze steekt haar benen hoog de lucht in. Daardoor komt haar kutje, maar ook haar kontje helemaal open voor te te liggen. Met mijn pik goed nat van haar sappen lukt het me vrij makkelijk om hem in haar kontje te krijgen. Al snel krijg ik de slag goed te pakken. Terwijl mijn pik op en neer in haar kontje gaat vinger ik haar kutje. Dit is erg lekker en ik ga er langdurig mee door. We hadden elkaar via kik al behoorlijk zitten opgeilen, dus het het is fijn dat we onze lusten nu op elkaar kunnen botvieren.

Na een korte pauze ga ik kijken waar het nieuwe stel mee bezig is. Ze zijn bij het bed in de heterozaal en Willeke wordt door haar partner geneukt terwijl ze Jake pijpt. Ook Jack en Yvonne komen binnen. Yvonne ziet iets liggen op het bed. "Is dat een satisfyer?", vraagt ze. Ja, dat is het inderdaad. "Zo een wil ik bestellen. Is het wat?", vraagt ze. "Probeer hem maar even uit", zegt Willeke, "Je wil nooit meer iets anders". Yvonne gaat ernaast op bed liggen en zet het zuigmondje van de satisfyer op haar clit. Het is even zoeken hoe het 't lekkerst is, want de kunst is om het mondje zich vacuüm te laten zuigen. Ik stel voor om haar te neuken terwijl ze dat doet. Zo gezegd zo gedaan. Terwijl ik Yvonne in een strak tempo blijf neuken, zie ik haar gezichtsuitdrukking vertrekken in een grimas van genot door de dubbele stimulatie. Hiermee kan ik eindeloos doorgaan, want het is erg opwindend. Maar na verloop van tijd moet ik toch echt even pauzeren.

Het hele gezelschap verplaatst terug richting algemene ruimte, waar Yvonne op de bank verder experimenteert met de satisfyer. Op het grote bed is E bezig Bert te pijpen. Die is zojuist ook binnen gekomen. Even daarvoor heeft E Martijn klaargepijpt en terwijl nu Bert aan de beurt is, neuk ik haar op z'n hondjes. Ze wil mij eigenlijk ook klaar pijpen, maar ik heb andere plannen. Om eerlijk te zijn had ik verwacht dat het vandaag heel rustig zou zijn. Met Jack had ik afgesproken samen Yvonne te verwennen en we dachten dat er verder niemand bij zou zijn. Het blijkt dus veel drukker en dat is erg gezellig, maar ik wil me nog even uitgebreid met Yvonne bezighouden. Ze heeft net de satisfyer terug gegeven en zit op de bank. Ik loop naar haar toe en ze pakt me beet en begint me vreselijk lekker te pijpen. Bijna te lekker... maar ik wil haar nog neuken, dus dat zeg ik en vervolgens neem ik haar mee naar het matras. Ze gaat liggen en ik ga over haar heen liggen om haar te zoenen. We neuken heel intens ineen verstrengeld en wild zoenend. En zo kom ik klaar. Niet brullend, want dat doe je niet als je zo dichtbij bent.

Daarna moet ik me al weer haasten om naar het werk te gaan. Snel iedereen gedag zeggen. Van Yvonne hoor ik later die dag dat ze de satisfyer besteld heeft. Ze is overtuigd. Volgende keer neemt ze haar eigen exemplaar mee.
Zijn wij nu het verslag van de maand ??
Zie je wel dat jij het beter kan dan ik..
Brave Yvonne
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 okt 2020 20:54
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: OUDERWETS GEILE MIDDAG

Bericht door Brave Yvonne »

Het word echt tijd voor weer z'n heerlijke geile middag.
Zal Jack eens horen of hij ook zin heeft om heen te gaan.. Misschien kan het weer
eens ouderwets gezellig worden, zoals voor de corona. Hoop tot snel,

Liefs Susanne.
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: OUDERWETS GEILE MIDDAG

Bericht door arnhemse teaser »

Brave Yvonne schreef: 27 okt 2021 23:38 Het word echt tijd voor weer z'n heerlijke geile middag.
Zal Jack eens horen of hij ook zin heeft om heen te gaan.. Misschien kan het weer
eens ouderwets gezellig worden, zoals voor de corona. Hoop tot snel,

Liefs Susanne.
Dat lijkt me een prima plan
Brave Yvonne
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 okt 2020 20:54
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: OUDERWETS GEILE MIDDAG

Bericht door Brave Yvonne »

Vraag jij Jack ook maar even dan. 😉
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Fuzzie en 11 gasten