Laatste bezoek EC Amersfoort 2020

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Brave Yvonne
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 okt 2020 20:54
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Laatste bezoek EC Amersfoort 2020

Bericht door Brave Yvonne »

Maandag 14 December 2020

We hebben nog even getwijfeld, Gaan we maandag of Dinsdag.
Jack wilde eigenlijk dinsdag, fijn dat ik zo nu en dan een beetje dominant ben, en dat
jack dat als ik even heel lief lach gewoonweg niet kan weerstaan. Ik weet waar mijn kwaliteiten liggen..
Het werd dus maandag.. Normaal gesproken staan er al verschillende gewillige mannen met stijve pikken
met smart te wachten op onze komst, maar nu had Jack besloten om het eens anders aan te pakken.. Jack wil mij een uurtje voor zichzelf. Niemand mag aan mij komen. Buiten komen we B al tegen die zegt een afspraak te hebben met iemand.. Iemand ?
Hmm ik weet niet hoor..
Bij binnenkomst verkleden wij ons en Jack zegt met klem "niet aankomen mannen" !! Heerlijk voelt dat.
We gaan even kijken wat voor film er draait, maar we komen halverwege de film binnen. Daar heb ik z'n hekel
aan de gehele film niet weten waar het over gaat en daar dan pas aan het eind achter komen. Nee das niks.
Beter kunnen we iets anders gaan doen. Jack sommeert mij boven op hem te komen zitten, prima standje, heerlijk die
geile pik van Jack zo diep in mij. Op je knieën zegt hij ik luister gedwee ( had ik belooft vanaf vandaag ). Heel diep duwt hij zijn
harde pick tot diep achter in mijn keel. Slierten kwijl over zijn pik..kijk mij aan !!!
Mascara loopt uit over mijn wangen. Niet wegvegen zegt jack. Kijk mij aan.. en nog dieper en langer voel ik zijn pik diep in mijn keel.
Hou vast, hou vast.. Zo geil dit momentje samen..
Hup op het bed, B wil ff je kutje likken.. Weer luister ik heel goed ( volgens mij voor het eerst vandaag).
Tijd voor koffie !! Het word drukker, Ene klusser van de bouwmarkt die ik nog niet kon en Benno. Hey Benno!! Hier jij...zegt Jack.
Ok dan geen hey Benno, ik maak het goed hoor..
Op een onbewaakt moment neemt Benno mij mee naar de sling en al snel stonden er ( ik geloof 6 ) zeer gewillige mannen om mij heen.
Ik heb er meer zin in als normaal. Jack zorgt er voor dat het veilig gebeurt en ik krijg wat mij toekomt..
Neuk ze maar hard zegt Jack, Dat vind ze lekker.. En eerlijk is eerlijk hij heeft gelijk. Na een uurtje keihard geneukt te hebben moet ik gaan liggen op de grond. De mannen willen over je klaar komen. Benno krijgt of eigenlijk neemt wat speciale aandacht. Geef het je graag hoor.. Ik fluister Jack in zijn oor of hij nog even wilt wachten. IK wil dat Jack als laatste komt. Net even anders . Zoals Jack dat graag wilt. Diep in mijn keel.. Wat heb ik van jullie genoten vandaag.
Dank je wel mannen. Dank je wel Jack. Ik hoop echt tot snel Xx
Liefs Brave ( Yvonne ) Susanne
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Laatste bezoek EC Amersfoort 2020

Bericht door Plumberjack »

Ik kwam via een andere site in contact met yvonne .
Ze zocht wat spanning in haar leven , ik vertelde haar wie ik was en dat ik daar wel voor kon zorgen .
we spraken een dag af , en Yvonne kwam naar van de Valk .
we dronken gezellig koffie en een wijntje in het restaurant , na een uurtje gaf ik haar een tril ei .
ga naar het toilet , en doe die in je kutje .
Braaf stond ze op , een kleurtje van de wijn , na 10 minuten zag ik haar aan het begin van het restaurant .
Het was er druk , ik zette het ei aan , en zag haar verstijven .
Toen ze ging zitten zette ik hem op een ander standje , jesus zei ze dat kan toch niet hier , iedereen ziet het .
Ik bestelde nog een wijntje voor haar , na nog een tijdje gepraat te hebben , gaf ik haar een pasje van een kamer.
Ga naar deze kamer , kleed je uit op je zwarte lingerie na en ga tegen de muur staan .
Ze stapte op en ging naar de kamer , na 15 minuten rekende ik af , en ging naar boven .
Braaf stond ze tegen de muur aan , precies zo als ik haar van te voren verteld had , zwarte kousen en garetel
wat een mooie vrouw , dacht ik , we hadden samen sex .
Maar ik heb altijd nog wel een verrassing , ik had Blackco gevraagd .
samen hebben we haar die middag verwent in de hotel kamer , En heeft ze ook haar eerste DP gehad .
Daarna hebben we nog gezellig wat gegeten en koffie gedronken , ze had wat wijn op om los te komen , en ze moest nog naar huis rijden .

De 2e keer ben ik bij haar thuis geweest , ik beloofde haar , dat we de volgende keer iets leuks zouden gaan kopen voor haar .
Dat hebben we gedaan , en zijn daarna naar de EC in Amersfoort gereden , ze wist dit niet , dus dat was spannend voor haar .
Ik had wat mannen uitgenodigd , en die waren er .
Hier over heeft brave Yvonne een verslag geschreven op het forum .

Inmiddels ken ik haar 3 maanden en beginnen elkaar aardig te kennen .
ze is onderdanig , wilt graag dat ik het regelt , maar heeft ook een ondeugende kant , en gaat graag overal tegen in .
In het begin is dat aftasten , maar ik vind dat heerlijk , ze mag van mij , als het te gek wordt grijp ik in , en krijgt ze straf .
Inmiddels heeft ze ook al haar eerste bi ervaringen gehad , heeft ze zelfs Juicy gefist , wat ze vreselijk geil vond , en al kutjes gelikt ,
en zijn we al in een club geweest .

Het hing in de lucht dit weekend dat alles weer op slot zou gaan , dus zondag besloten we om maandag nog even naar de EC te gaan .
Ik had Benno , Ferry en nog wat mannen gevraagd , Don Roberto was er en Kijk naar mn pik .
Yvonne heeft mij aangegeven met wat voor mannen ze sex wilt hebben , ik respecteer dat , en zorg dat alleen de mannen aan haar zitten en haar neuken die ik uitzoek , de rest mag kijken .
Maandag zijn we samen begonnen in de cinema , we neukten heerlijk op de stoelen op het bed onder het scherm , en ze pijpte me diep , wat ik geil vind , maar Yvonne ook , en ze is er heel goed in
Toen Bert binnen kwam , heb ik haar aan de ketting meegenomen naar het bed in de grote ruimte .
Bert is geen neuker , maar is wel een hele goede beffer ( lassie noem ik hem ) .
inmiddels waren kijk naar mn pik , een goed geschapen man en goede neuker , Ferry , Benno en Don Roberto binnen gekomen .
2 uur lang is ze goed geneukt door de mannen , op het bed , voor het bed , een uur in de sling waar ze alles onder gesquirt heeft .
Daarna heb ik haar op de vloer laten liggen , waarna alle mannen die in de cinema waren over haar heen mochten spuiten .
we hebben daarna samen gedoucht en heb haar nog een keer onder de douche laten spuiten .
Hebben nog gezellig na gepraat met een kop koffie , en zijn toen naar huis gegaan .
S avonds om 12 uur ging de cinema op slot , dus dat was dit jaar de laatste keer naar de EC .
mannen bedankt voor jullie hulp , Yvonne heeft genoten .
Patricia bedankt voor de altijd goede zorg voor ons .
en yvonne lekkertje , bedankt , ik ben trots op je .
Je bent voorlopig nog niet van me af .

Ps .
Gisteren was ik voor werk in Noord Holland , en daarna hebben we gewandeld op het strand en geil geneukt in de duinen .
Koud nee hoor , allen je knieen in het zand .

Allemaal fijne dagen , en hoop jullie in 2021 weer snel te zien .

Gr Jack
Brave Yvonne
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 okt 2020 20:54
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Laatste bezoek EC Amersfoort 2020

Bericht door Brave Yvonne »

Dank je wel Jack. Mannen zijn in hun schrijven veel opener en gedetailleerder, alle schaamte voorbij.
Ik krijg hier wel een beetje rode oren van. Gaat dit echt over mij ? Heb ik dit echt gedaan ?
Ben ik werkelijk zo erg ? Euh, blijkbaar. Tot volgend jaar EC/ Patricia. Bedankt voor je altijd gezellige ontvangst.

Bedankt mannen !!( ik ga geen namen noemen dan kan ik ook niemand vergeten ).
Voor alle, fijne feestdagen in goede gezondheid.
Pas goed op elkaar..

Liefs Susanne/ ( Brave ) Yvonne
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten