NA DE LOCKDOWN

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

NA DE LOCKDOWN

Bericht door Benno »

Weinig tijd om verslagen te schrijven, maar dat betekent niet dat ik niets meemaak. Sinds de lockdown is opgeheven ben ik al weer een paar keer in EC geweest en heb er al weer het nodige meegemaakt. Zoals een bezoek van Plumberjack en Suzanne en twee maal een bezoek van oude bekende B, die met een nieuwe vriendin D langs kwam. En natuurlijk het eerste bezoek van Fetisjgirl sinds vorig jaar oktober (vlak voordat de lockdown inging).

Vorige week donderdag kom ik tegen 16 uur binnen. Het is erg rustig, maar in de heterocinema hoor ik wat geluiden. Ik kijk binnen en zie daar dat Rick net klaar is met A (aka Fetsijgirl). Dat betekent dat ik precies op het juiste moment kom om het stokje over te nemen. Als ik me heb uitgekleed is dat stokje al gauw klaar voor actie. A zit op dat moment op de bank en neemt hem meteen in de mond en begint me hartstochtelijk te pijpen. Daarna leg ik haar op het grote matras waar ik haar meteen even hartstochtelijk begin te neuken.

"Het was hoog tijd dat ik weer eens afgeneukt zou worden", zegt ze.

Materazi komt binnen met een vriend van hem. Binnen de kortste keren voegen zij zich bij het spel. Zo heeft A twee pikken om mee te spelen terwijl ze door mij geneukt wordt, eerst in missionarishouding en daarna op z'n hondjes. Materazi neemt het op z'n hondjes neuken over en ik ga voor A op het matras liggen en voel haar mond tot aan mijn buik gaan omdat Materazi hard stoot. Daarna neem ik het weer van hem over. Er is ook nog een andere man die haar neukt.

Ik stel voor om naar de sling te gaan en daar verder te neuken. Als ze voor me ligt in de sling word ik door een enorme begeerte bezeten en neuk alsof mijn leven er vanaf hangt. Ik buig me voorover om heftig met haar te zoenen terwijl ik stoot en stoot. Brullend kom ik klaar.
Als we even later op de bank zitten, zijn de meeste mannen vertrokken, maar er is er nog een die geïnteresseerd is. Omdat ik weg moet laat ik A in zijn handen achter. Wellicht zijn er nog meer neukers gekomen die middag. A kan ze aan.
Ik verheug me nu al op een volgende keer.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten