VUURDOOP VOOR LIEN

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

VUURDOOP VOOR LIEN

Bericht door Benno »

Vrijdag krijg ik een berichtje van E: of ik van plan ben zaterdag te gaan. Ze is een tijdje uit de running geweest wegens rugklachten en wil het weer eens proberen. Bovendien wil Lien dan eindelijk een eerste bezoek aan EC wagen en E heeft beloofd haar daarbij te begeleiden.
Lien is van Mr. Denny en hij heeft aan een beperkt aantal mannen laten weten dat ze alles met haar mogen doen. Ik ben 1 van die gelukkige :D

Om 13 uur kom ik EC binnen en in de winkel zij E en Lien al. Ook Niels is erbij en na een hartelijke begroeting gaan we gezamenlijk naar binnen. Meteen komen we G tegen en op de bank zit Blackco. Het belooft gezellig te worden. Snel uitkleden. E geeft Lien een uitgebreide rondleiding en de dames kleden zich ook uit. Lien is strontzenuwachtig en gespannen voor haar eerste bezoek. Ze gaat stijf van de zenuwen op de bank zitten. Ik ben ook stijf, maar niet van de zenuwen.

"Je mag mijn opwarmpiemel", zegt E tegen Lien.
"Huh, wat bedoel je"?", zegt Lien.
"Ik moet altijd even pijpen om een beetje in de stemming te komen,", zegt E, "En als Benno er is gebruik ik daar altijd zijn piemel voor. Maar nu mag jij m".

Dat vind ik niet vervelend natuurlijk. Lien kan erg lekker pijpen en ze doet dat meteen diep en met overgave. Na een tijdje vraag ik of de zenuwen al een beetje weg gaan. Ze zegt dat ze nog nooit eerder zoiets heeft gedaan terwijl er allerlei mensen toekijken. Ik verzeker haar dat niemand hier het vreemd vindt. Dat het vreemder zou zijn als ze dit bij de Albert Heijn zou doen. Lien verslikt zich bijna in mijn piemel.

Na een mislukte poging om in de sling te komen (hing niet goed), gaan we naar het kleine bed in de heterocinema. Het grote bed in de algemene ruimte wordt door E, G, Niels en Blackco bezet gehouden. E moet het een beetje rustig aan doen vanwege recente rugproblemen, maar een beetje moet kunnen niet waar?

Bij het andere bed neuk ik Lien eerst staand tegen het bed aan en daarna liggend op bed en op haar knieën. Ook laat ik haar vast even een beetje squirten. Blackco komt erbij en ze pakt zijn pik. Ik draai haar op haar knieën zodat ze Blackco beter kan pijpen en neuk haar verder op z'n hondjes.

Blackco wil weten hoe diep ze zijn pik in haar mond kan nemen. En hoelang ze dat kan volhouden. Met een beetje oefenen en kokhalzen kan hij tot 10 tellen terwijl ze hem helemaal in haar keel herbergt. Voorwaar een hele prestatie.

Daarna wisselen we van positie. Ik wordt gepijpt terwijl Blackco haar achterlangs penetreert. Zoals te verwachten komt dat goed aan. Lien kreunt het uit terwijl haar hoofd tegen mijn kruis aan wordt geduwd en mijn pik tot aan de wortel in haar mond verdwijnt.

We wisselen nog een keer. Dan moet ik even bijkomen. Blackco heeft nog flink energie. Sterker nog, hij begint net op stoom te komen. Hij legt Lien op de rand van het bed op haar rug en trekt haar naar zicht toe, zodat haar kutje precies goed gepositioneerd is. Dan stoot hij genadeloos toe en neukt haar hard en diep. Vol overgave ondergaat Lien het. Ze legt haar armen boven haar hoofd en geeft luidruchtig te kennen hoe lekker ze het vindt. "Fuck!", roept ze. Alsof Blackco nog enige aanmoediging nodig had. Hij blijft haar doorneuken en ze vindt het heerlijk. Ook laat hij haar squirten door zijn pik heen en weer te zwiepen tegen haar kutje aan. Het is al met al een geil schouwspel.

Dan is het tijd voor een kleine pauze. Do Roberto is imiddels ook gearriveerd. Tot mijn schrik is de tijd gevlogen. Ik had vandaag heel weinig tijd en zou niet zijn gekomen, ware het niet dat ik het eerste bezoek van Lien niet wilde missen. Ik kleed me snel aan en zeg vlug gedag. Ik had graag langer meegedaan, maar ik weet dat Lien in goede handen is. Ook van E begrijp ik dat zij een fijne herintrede heeft gemaakt in haar favoriete hangout. We komen elkaar vast weer tegen. En Lien ook hoop ik.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: VUURDOOP VOOR LIEN

Bericht door Rickjsw »

:D wat een mooi verhaal weer Benin! Je bent echt de sfeermaker van de EC! Mooi verslag waarin je Lien weer even maximaal wist op te winden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten