JIP EN JANNEKE (II)

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 526
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

JIP EN JANNEKE (II)

Bericht door Benno »

Als ik vraag of ik hen mag noemen in een verslag op het forum vinden ze dat oké.
Ik vraag hoe ik hen dan mag noemen.... "Jip en Janneke", zegt hij.

Vanmiddag heb ik een uurtje over en omdat ik toch in de buurt ben wip ik even binnen bij EC. Ik kan niet meteen naar binnen omdat iemand voor mij voor €185 aan metalen buttplugs, anaalgel, condooms, erectiepillen en ik weet niet wat allemaal koopt. Een hele boodschappentas vol in elk geval. Na 10 minuten kan ik dan eindelijk naar binnen. Het is rustig in de zalen, maar op de bank zit een leuk stel dat ik nog niet eerder heb gezien. Ze zijn al naakt en zij is zijn pik aan het trekken. Ik kleed mij uit en stop mijn kleren in de locker.

Er is nog een andere man die ik ken en die hen ook in de gaten houdt. Jip en Janneke (laten we zo ook maar zo noemen ook, wat maakt het uit) lopen wat van de ene ruimte naar de andere. In de gang komen ze de andere man tegen. Janneke wil diens pik wel even vasthouden. Dat mag ze uiteraard. Kennelijk vinden ze dit zo geil dat ze meteen doorgaan naar de darkroom waar ze fluks in de sling gaat liggen. De man doet een condoom om en begint haar te neuken. Ik sta met mijn pik in de ene en een condoom in de aanslag in de andere hand klaar om waar nodig bij te springen. Als de andere man na een tijdje geneukt te hebben even pauzeert, mag ik. Ik laat er geen gras over groeien en steek meteen mijn pik in haar sappige kutje. Ik neuk haar in een flink tempo en masseer haar clitje. Janneke ligt kreunend te genieten. Ik geef flink gas, pauzeer even, waarbij ik haar kutje lik en ga dan met hernieuwde geile kracht verder. Nog harder neuk ik, totdat ik echt even naar adem moet happen.

Voordat ik de beurt weer aan de andere an geef, steek ik twee vingers in haar kutje en laat haar flink de vloer onder squirten. De andere man maakt gebruik van haar kletsnatte kutje en neukt haar soppend. Dan ben ik weer aan de beurt. Terwijl we Janneke neuken staat Jip erbij en kijkt ernaar. Ik vermoedt dat hij het heel geil vindt om zijn meisje zo geneukt te zien worden. Dat vermoeden wordt bevestigd als hij even later klaarkomt op haar borsten (mooi gevormde, niet al te grote, maar met lekkere dikke tepels). Ik heb intussen het tempo nog verder opgevoerd en neuk en neuk totdat ik brullend klaarkom. Niets te vroeg blijkt , want meteen daarna kleden Jip en Janneke zich aan en vertrekken ze. Misschien kijken ze nog wel even op het forum, want ik heb ze een verslag beloofd. Bij deze dus!
Jerbo
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 jan 2020 12:54
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: JIP EN JANNEKE (II)

Bericht door Jerbo »

Ik ben “die andere man”. Het was inderdaad een leuk stel. Mooie dame die, na wat stiekem gegluur naar elkaar, zomaar vroeg of ze even mocht voelen. Dit beviel wederzijds, en al snel lag zij in de sling en mocht ik haar neuken. Heerlijk lichaam en een mooi sappig kutje. En nadat Benno haar vakkundig had laten squirten een drijfnat kutje. Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben als ik.
Gebruikersavatar
Welnietbi35
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jun 2021 10:07
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: JIP EN JANNEKE (II)

Bericht door Welnietbi35 »

Wat een prachtige ervaring! Mooi dat je dit met ons deelt. Ben heel benieuwd of jip en janneke nog reageren..
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Ricardoajacied en 10 gasten