Super Freak Ellen vandaag

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ellen
Berichten: 144
Lid geworden op: 08 dec 2017 13:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Super Freak Ellen vandaag

Bericht door Ellen »

She likes the boys in the band....

Eenmaal omgekleed hoorde ik geluiden uit de hetero zaal. Daar was een stel lekker bezig onder toezicht van enkele mannen. Even kijken maar toch het andere bed op met 2 lekkertjes. Die waren beide al goed opgewarmd want het lag echt niet aan mij dat het snel klaar was. Heerlijk mijn eerste zaaddrop gekregen. Hmmm

Het stel kwam erbij en we streelden elkaars borsten. De man moedigde haar aan maar ze was erg verlegen. Wel schattig. Ben ik nooit geweest.

She's a very kinky girl, the kind you don't take home to mother ....

Kopje koffie dan maar. Ik zag 2 mooie mannen maar de sling lopen dus ik erachteraan. Even op de hurken met hakken gepijpt en daarna in de sling. Heerlijk gelikt maar ik kreeg zin in pijpen en mijn oog had iemand gespot. Waarschijnlijk teveel voetbal gekeken maar het leek of hij zo uit het Italiaanse voetbalelftalkwam. Dus uit de sling weer op de hurken. Goedgekeurd die wou ik ergens anders ontvangen. Heerlijk heeft hij me geneukt op het grote bed. Toch terug naar de gloryholes even in het donker gespeeld. Heerlijk zaad over mijn borsten en ergens anders mogen ontvangen.

That girl is pretty wild now....

Zelf was ik nog steeds niet klaargekomen maar door de drukte geen rust om me erop te focussen. Er liep nog zo'n lekkere knul rond die ging in de hetero zaal zitten. Ik vroeg of ik naast hem mocht zitten. Daar heb ik mezelf klaar gevingerd naast hem. Kijkend naar zijn pik en hoe hij daarmee speelde. Dat vind ik zo geil.

I'd really like to taste her....

Even gekletst met iedereen. Tijd voor de finale! Iedereen die wilde mocht nog even met me spelen terwijl ik servetje pijpte. Zijn bijnaam volgt direct. Ik heb mij helemaal uitgekleed en iedereen die wilde mocht over mijn borsten spuiten. Man wat geil. Mijn borsten glinsterden in het zwakke licht van de ec. Bedankt jullie daarvoor. De leuke jongen bood me aan een servetje te pakken. Servetje geen idee of je voetbalt maar in mijn elftal heb je een basisplaats.

The girl's a super freak....
iencswingers
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 dec 2016 11:18
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: Super Freak Ellen vandaag

Bericht door iencswingers »

Geil verhaal, kant twee (van het muziekje) ben ik benieuwd naar! Ik hope niet hard to get ;)
bikerontheroad
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 nov 2015 12:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Super Freak Ellen vandaag

Bericht door bikerontheroad »

LEKKER HOOR😛
Blackmix
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 jan 2018 12:47
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Super Freak Ellen vandaag

Bericht door Blackmix »

Mis you again. Next time maybe
In search of a cure for my horniness.

20long 5thick
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten