NATHALIE NEUKEN OP NAAKTDAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

NATHALIE NEUKEN OP NAAKTDAG

Bericht door Benno »

Donderdag ga ik een kijkje nemen tijdens naaktdag. Er is een aankondiging van een stel en dat blijken Rene en Nathalie te zijn. Als ik binnenkom zie ik Nathalie in de gynaecologenstoel liggen met een flink aantal mannen eromheen. Ik kleed mij uit en voeg me erbij. Het valt me op dat de meeste mannen alleen maar wat aan haar voelen en vingeren. Ik kom daarentegen om te neuken. Nathalie is een lekkere BBW met weelderige vormen. Haar borsten zijn fantastisch en ze heeft een leuk koppie. Neuken in de stoel blijkt lastig te zijn, aangezien een van de voetsteunen ontbreekt. Daarom verplaatsen we naar het grote bed in de algemene ruimte. Nathalie gaat daar liggen en ik neem plaats tussen haar benen, waar ik eerst haar kutje met vingers en tong verken, alvorens mijn inmiddels keiharde pik in haar te steken. Omdat ze al behoorlijk lag te kronkelen toen ik haar clitje likte, blijf ik die met mijn vingers stimuleren terwijl ik haar stevig neuk. En daar ga ik een flinke tijd mee door ook, totdat ik even naar adem moet happen en een korte pauze neem.

Ik maak een praatje met Babbel, die vertelt dat hij die ochtend heerlijk heeft genoten met Ellen. Die was kennelijk net weg toen ik arriveerde. Als ik bijgekomen ben hervat ik de neukpartij met Nathalie. In de tussentijd heeft een andere man haar even geneukt. Ik ga verder zoals ik eerder bezig was, waarbij ik in straf tempo neuk en tegelijk haar clitoris stimuleer. Met mijn andere hand geniet ik van haar mooie volle borsten. Als ik wat gas terugneem, hoor ik haar zachtjes zeggen: "Ik was er bijna". Dat geeft me hernieuwde geile energie en ik vier het tempo weer op en laat haar clitje tussen mijn vingers rollen. Nathalie stevent af op een heerlijk orgasme en ik word daar zo enorm door opgegeild dat als zij klaarkomt ik er meteen brullend achteraan kom. Wat geil is dit!

Als ik weer wat ben bijgekomen en afgekoeld (het is best warm in de cinema), besluit ik te proberen of Nathalie ook kan squirten. Ik kniel naast haar op bed en steek twee vingers in haar kutje. Ze voelt erg strak aan trouwens. Lekker is dat. Met een ferme beweging laat ik mijn hand op en neer gaan. Het duurt slechts enkele seconden voordat de waterval op gang komt. Het gaat ook best even door en als ik even stop en dan weer doorga komt er een tweede golf. Hierna moet ik er vandoor, maar ik laat weten straks nog even terug te zullen komen.

Anderhalf uur later ben ik er weer. Nathalie en Rene zijn er ook nog. Ik kan direct weer aanschuiven, want er zijn op dat moment geen andere gegadigden. Weer neuk ik Nathalie en weer weet ik haar al neukend tot een heerlijk orgasme te brengen. Ikzelf kan niet zo snel al weer klaarkomen, maar ik geniet er niet minder om. Ook als Nathalie mij daarna fantastisch diep en lang pijpt kreun ik het uit van genot. Op de klok zie ik echter dat het al kwart voor 5 is en om 5 uur moet ik op de priklocatie zijn om mijn tweede Pfizer te krijgen. Dus neem ik afscheid en haast me richting GGD. Rene en Nathalie kom ik hopelijk nog vaker tegen.
Bistel6472
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jul 2021 22:18
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: NATHALIE NEUKEN OP NAAKTDAG

Bericht door Bistel6472 »

Donderdag 8 juli brachten mijn vriendin en ik ons eerste bezoek aan EC Amersfoort. Na een vriendelijke ontvangst door de medewerkers achter de kassa en uitleg over de inrichting van de bios ruimtes gingen we naar binnen en liepen naar de lockers om ons om te kleden. Daar aangekomen werden we begroet door de twee mannen uit een chatgroep waar wij inzitten en waar we mee hadden afgesproken. Na een snelle opfris douche liepen we met hen door de diverse vertrekken om een indruk op te doen.

Zoals wij inmiddels wel gewend zijn wordt je daarbij als stel gevolgd door een kudde heren die als een groep ganzen achter je aanlopen wat tot komische situaties leidt wanneer je bij een doodlopende gang aankomt en je je wil omdraaien. Een kettingbotsing van stijve lullen is het gevolg.

Bij de glory hole ruimte ging mijn vriendin in de gynaecologe stoel liggen en begonnen onze chat vrienden haar te betasten. Het werd al snel wat drukker en meerdere handen vonden hun weg naar haar lichaam. Iets waar zij super geil van wordt. Ze had al snel een pik in iedere hand en een ijverige tong tussen haar benen.
We hebben intussen ook kennisgemaakt met Benno die nogal moeite heeft om in de ietwat hoge stoel zijn pik bij Nathalie naar binnen te schuiven. We besluiten naar het bed in de omkleedruimte te verhuizen waar hij meer succes heeft en haar een heerlijke eerste beurt geeft terwijl andere mannen de weg naar haar mond gevonden hebben (ze ligt met haar hoofd net over de rand van het bed). Een eerste resultaat volgt al snel wanneer iemand een lading
glanzend zaad over haar schouder spuit.

Zeker een uur lang volgen de mannen elkaar op en weet ze er een flink aantal met haar vaardige mond te verwennen. Ongeveer 4 mannen (waaronder servetje) duiken ook tussen haar benen en pompen hun harde pikken in haar drijfnatte kutje.

Op een gegeven moment werd het wat rustiger maar we weten ons desondanks te vermaken. We verhuizen naar de hetero bios en naast elkaar gezeten bewijst mijn schatje wat voor vaardige vingers en mond zij heeft door mij heerlijk te verwennen terwijl een aantal mannen toekijkt. Op een gegeven moment wenkt ze onze chatvriend om op haar plek plaats te nemen en haar werk over te nemen omdat ze het heerlijk vind om ook mij te zien genieten. Zij verhuist even later naar een stoel voor mij zodat ze daar ook andere mannen kan verwennen met haar mond.
Onze chatvriend pijpt mij terwijl ik voor mij het hoofd van Nathalie uit beeld zie verdwijnen wanneer er een man naast haar komt zitten. Mijn pijpvriend en ik besluiten naar de darkroom te verhuizen waar ik hem in de sling een goede beurt kan geven. Na enige tijd hoor ik een paar kreten van genot die mij bekend voorkomen. Wij nemen een pauze en teruggekomen bij het bed zie ik dat de man uit de bios mijn geile vriendin op het bed met zijn vingers aan het verwennen is.

Een tweede ronde op het bed volgt en inmiddels is ook Benno teruggekomen. Hij en nog een paar mannen weten Nathalie een aantal keren te laten spuiten (het gesop was zeer duidelijk hoorbaar). Tevens volgen er nog een aantal neukbeurten.

We sluiten af bij de gloryholes waar Nathalie nog even een aantal mannen oraal afwerkt. Daarna is het tijd om te douchen en de terugreis te aanvaarden. Het einde van een heerlijke middag die wat ons betreft voor herhaling vatbaar is.
Dank aan Benno voor zijn lekkere verslag en zijn prestaties van gisteren. Ook dank aan alle andere heren die ervoor zorgden dat we een top middag beleefden.
bikerontheroad
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 nov 2015 12:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: NATHALIE NEUKEN OP NAAKTDAG

Bericht door bikerontheroad »

GEIL......
Sabaai55
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 aug 2021 20:35
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: NATHALIE NEUKEN OP NAAKTDAG

Bericht door Sabaai55 »

Mmmm, lees nu pas het geile verhaal van.
René en Natte li of Nathalie.
Het was idd een geiltastische mooie lekkere middag.
En René het was heerlijk in de sling :P
Wat ik miste in het verhaal was de DP die wij met Nathalie mochten doen.
Bij deze toegevoegd.

Wie weet tot .....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten