FULL OF JOY

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

FULL OF JOY

Bericht door Benno »

Sinds kort is er een nieuwe dame actief op het forum. Ze noemt zich Joyful en ze geeft aan plannen te hebben om EC te bezoeken. Dat trekt over het algemeen een stroom van reacties. Zo ook nu en zo ook van mij. Want alsof een geile dame an sich niet genoeg is, plaatst ze ook nog eens diverse foto's van zichzelf op het forum, die een man als ik helemaal dol maken van geilheid. Misschien ligt het aan mij, maar mijn interesse is beslist gewekt. Op mijn berichten krijg ik overigens altijd antwoord. Een ontmoeting zit er zeker aan te komen, maar wanneer is nog even onduidelijk.

Fast forward naar vanmiddag. Het loopt tegen 3 uur en ik heb wat tijd over. Ik besluit mijn neus achterna te gaan en zoals gebruikelijk kom ik dan in EC terecht. Bij de kassa vraag ik aan Shirley of er binnen nog iets te doen is. Ze glimlacht en zegt: "Dat zul je wel zien". Ik ga meteen naar binnen. Vanuit de heterozaal hoor ik een vrouw kreunen. Wie het is kan ik niet direct zien, want er staan een stuk of 5 mannen om het bed waarop ze ligt. Eerst maar eens uitkleden. Het is tenslotte naaktdag.

Om het bed staan een aantal bekende en een aantal minder bekende mannen. Alleen van Pleasuretown weet ik de naam. Ik kan nog steeds niet zien wie de dame is, want ze ligt op haar rug met haar hoofd over de rand en een pik in haar mond. Een van de mannen vingert haar een beetje, maar verder gebeurt er op dat moment niet veel. (Later begrijp ik dat er dan al een paar man afgewerkt het pand hebben verlaten). Haar lichaam komt e ergens bekend voor. Zou het Joyful zijn? Wat ik zie klopt met de foto's, inclusief het lange haar. Ik besluit haar kutje (dat ook lijkt op de foto's) van dichterbij te verkennen. Ik lik haar clitje en steek twee vingers naar binnen. Ze reageert hier erg goed op, dus ga ik er een tijdje mee door. Tot ik het niet meer kan houden en mijn pik erin steek. Ik neuk haar een tijdje door en wissel het nog eens af met wat orale seks. Tijdens het neuken vinger ik haar clitje en knijp in haar priemende tepels. Als Pleasuretown het van me over neemt ga ik bij het hoofdeinde staan om van haar orale kunsten te genieten. Ik verklaar hierbij dat die dik in orde zijn :D

Pleasuretown laat haar op een gegeven moment in reverse cowgirl position op zijn pik plaatsnemen. Ze berijdt hem zo achterwaarts. Ik ga op het bed staan en geef haar iets om op te zuigen terwijl ze zo bezig is. Daarna draaien we het om en draai ik Joyful om om haar op z'n hondjes te neuken. Dat is echt superlekker, dus ik ga er lang mee door. Ergens vanuit mijn ooghoek heb ik een kleine buttplug zen liggen, dus ik voel me niet bezwaard om een duim in haar kontje te stoppen terwijl ik haar hard door blijf neuken. Aan haar reactie te merken wordt het gewaardeerd. Sowieso is Joyful bezig haar naam waar te maken. Ze geniet voluit en zonder enige reserve. Pleasuretown en ik laten haar tussendoor zo nu en dan squirten, waarbij ze kreten slaat van genot.

Ik weet niet precies bij de hoeveelste ronde ik brullend klaarkom terwijl ik haar staand neuk terwijl zij op de rand van het bed ligt. Het is gewoon te lekker om het nog langer uit te stellen. Bovendien ben ik na 5 minuten wel weer klaar om verder te gaan. In de tijd daartussen wordt Joy nog door twee mannen geneukt en ondergespoten. Ik ben weer hard en neuk haar verder. Pleasuretown spuit zijn lading ook over haar uit. Ze draait op haar zij en ik vind een manier om haar zo liggend te neuken, me vastklampend aan haar ronde heupen. Hierna maken we aanstalten om weg te gaan. Pleasuretown moet zich haasten en we kletsen wat bij de lockers. Op een gegeven moment vraag ik me af waar Joy is gebleven. Ik ga even kijken en zie haar bij de ingang van de heterozaal op de grond zitten terwijl ze vol overgave een an aan het pijpen is. Ze doet dat zo geraffineerd dat ik weer helemaal geil word, alleen van het kijken ernaar. Ze lijkt er geen genoeg van te krijgen. Met mijn weer keihard geworden pik strijk ik langs haar voorhoofd en wangen. Een andere man die er bij is komen staan wil ook wel even gepijpt worden. Dat doet ze gewillig. Dan ben ik aan de beurt. Ik word werkelijk heerlijk gepijpt, diep en met passie. De man die ze eerder aan het pijpen was, vingert haar nu en terwijl ik voor de tweede keer vandaag luid brullend klaarkom, spuit Joy de vloer onder. Wauw wat lekker. Ik sta even wankel op mijn benen van de heftigheid van mijn orgasme. De meeste mensen zijn inmiddels vertrokken. Joy en ik kleden ons aan en vertrekken samen. In de gang, voordat we de winkel in gaan, zoenen we gepassioneerd. Mmm, lekker. Bij de balie vraagt Shirley of ze het naar haar zin heeft gehad. Joy antwoordt met een volmondig "Ja!" Shirley vraagt of ze er misschien op het forum een verslag over wil schrijven. Ze zegt dat ze niet zo'n schrijver is, maar dat ze het graag aan mij overlaat. Welnu: hierbij dus.


PS Omdat Joy tot het laatst bezig is geweest heeft ze geen tijd gehad om nog te douchen. Als we buiten komen, vraagt ze of er ergens op haar lichaam opgedroogd zaad te zien is. Met water uit een flesje spoelt ze wat verdachte korstjes weg. We pakken allebei onze fietsen en gaan ieder onze eigen weg.
Laatst gewijzigd door Benno op 21 jul 2021 16:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Joyful
Berichten: 28
Lid geworden op: 12 jul 2021 18:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: FULL OF JOY

Bericht door Joyful »

Aaah way heelijk het zo terug te lezen van jou.. Want je kan het zo goed vertellen.. Ik heb echt onwijs veel genoten.. Van alles... En leuk dat je met min mee naar buiten liep.

Ik ben niet zo van het zoenen met vreemde.. Maar zelfs dat was wel heel lekker met jou in de gang voordat we de winkel in gingen.
Joyful
Berichten: 28
Lid geworden op: 12 jul 2021 18:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: FULL OF JOY

Bericht door Joyful »

Oh die man was er voor het eerst. Hij stond te kijken en ik vond het wel heel vervelend voor hem dat wij net weg gingen.
Ikiet mijn butt plug vallen per ongeluk bij de inga g van de heterozaal en ja dan hurk ik om het op te pakken en denk he kort na.. Wetend hoe lat het was en dst ik echt moet gaan dacht ik... Een snelle bj kan nog erin. Zo gedacht zo gedaan... Maar ja dan kom Sta jij en een ander ook erbij ik denk nou mooi einde aan het leuke middag
Pleasuretown
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 aug 2014 23:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: FULL OF JOY

Bericht door Pleasuretown »

Mooi verslag weer Benno tot in details geschreven. Leuk dat je ook een verslagje hebt geschreven Joyful!
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: FULL OF JOY

Bericht door Benno »

In werkelijkheid was het nog veel geiler dan in dit verslag.
Het lukte me niet om met woorden te beschrijven hoe geil het echt was, hoe Joy lag te kronkelen van genot, kreunend en kreten slakend.
Hoe ik me graaiend tegoed deed aan haar heerlijke lichaam.
Het was warm en zweterig in de heterozaal (totdat Shirley gelukkig de airco aanzette) en onze klamme lijven gleden langs elkaar.
Joy beantwoordde mijn stoten door haar heupen omhoog te duwen of haar kontje naar achteren als ik haar op z'n hondjes nam.
Ze pijpt alsof haar leven er vanaf hangt, nat en diep.
Enfin... woorden schieten mij tekort...
Joyful
Berichten: 28
Lid geworden op: 12 jul 2021 18:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: FULL OF JOY

Bericht door Joyful »

Wat je zeg. Onbeschrijfelijk lekker middag.. Waren een aantal mannen die ik in het norme leven gee ik zou geven maar mij zo ontzettend d lekker heb late voelen.
En Shirley... Aardig attend en sexy.. 😜
Telkens als ze binnen kwam gaf ikduim omhoog. Had mij mond vol
Flobro86
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 jul 2021 18:37
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: FULL OF JOY

Bericht door Flobro86 »

Heerlijk verslag om te lezen Benno 😀

Helaas geen tijd gehad om ook te komen, maar hopelijk volgende keer en heeft @joyful ook de mond vol van mij. 😉
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: FULL OF JOY

Bericht door Benno »

Zoals vaker gebeurt wordt een nieuwe dame die zich hier krachtig profileert direct overspoeld door reacties. Tegen die heren wil ik zeggen: Ook al is joyful een heeelijke slet, dat is geen reden om niet met respect met haar om te gaan. Uiteindelijk kiest zij zelf met wie ze wat wil doen.
Gebruikersavatar
Patrick666
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 apr 2014 08:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: FULL OF JOY

Bericht door Patrick666 »

Mooi verslag benno, uitgebreider dan van Joyful zelf, maar die heeft dan ook alle actie moeten doen om je muse voor het verhaal te kunen zijn... Hoop ooit mijn ervaring te mogen delen...
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: FULL OF JOY

Bericht door Benno »

De muse voor mijn verhaal... I like that :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten