De stoute buurvrouw

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Ellen
Berichten: 144
Lid geworden op: 08 dec 2017 13:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

De stoute buurvrouw

Bericht door Ellen »

Een paar weken geleden vroeg een oud vriendje van me of ik ooit nog wel eens wat stouts deed. Ik ken hem van de tijd, achter de tent wordt je een vent. Ik vroeg hem hoe stout. Het antwoord liet me geen andere optie over als de ec.

Als onze ogen nog aan het donker van de bios moeten wennen zie ik wingman 1 (servetje) al staan. In het kader van de Summer hits is servetje vandaag Jody Bernal. Hij heeft de looks. Dames ik weet hoe je met hem in contact kunt komen. Stuur me pm. Ik heb niet gecontroleerd of hij kan zingen maar Arriba moet lukken.

In de hetero zaal begonnen met de buurjongen en Jody. Eerst mijn hobby pijpen. Daarna Jody onderop en de buurjongen speelde met mijn billen. In een ooghoek zag ik wingman 2 en we verhuisden naar het grote bed.

De buurjongen wou nog de gloryholes in met mij en ik pijpte terwijl hij mij vanachter beukte. Heerlijk. De sling moest hij natuurlijk ook meemaken. Daar heeft wingman 2 even flink gebruik gemaakt van mij. Omdat ik daar weinig kan toch maar naar het grote bed terug.
Wingman 2 onderop en Jody zijn eerste dp. Ik wist dat de buurjongen dit wou zien dat hij naar mij keek. Het was echt heerlijk. Ik voel dan alles samenknijpen. Pfft.

Tja wie mij kent weet dat ik graag afsluit met veel zaad. Terwijl ik mijzelf klaar vingerde kwam eerst wingman 2 met een luide brul. Daarna voelde ik dat de buurjongen mijn gezicht zijn kant op trok en kreeg ik zijn lading. Jody was druk met mijn kutje aan het spelen. 2 mannen gaven hun zaad heerlijk op beide mijn borsten.

Onder het zaad en nog in de roes van mijn klaar komen zag ik een lekkere gozer. Pfft mijn cougar genen speelden op en ik nodigde hem uit om nog even gebruik van me te maken. Dat liet hij zich geen 2x zeggen. Terwijl hij mij lekker neukte knalde Jody zijn zaad nog over me heen. Wat heerlijk was dat.

Gedoucht met de buurjongen en voldaan naar huis. Nou ja voldaan. Alles ligt hier nu aan de lader. De satisfyer. De dildo. Het was weer zo'n dag....

Bedankt mannen voor jullie aandacht en de anderen die geen aandacht van mij hebben gekregen respect voor jullie.

Fijne vakantie
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Eroticcinema A'foort en 4 gasten