SEXY LADY OP BEZOEK

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

SEXY LADY OP BEZOEK

Bericht door Benno »

Vanmiddag afgesproken met DutchCouple88, een leuk jong koppel. Het duurde even voordat ze kwamen, want ze moesten met de trein komen en ze liepen wat vertraging op, maar wat er tegen half 4 binnen kwam lopen was het wachten zeker waard. Dutch Sexy Lady 88 noemt ze zich, dus ik ga er vanuit dat deze Lady een jaar of 32 a 33 is. En sexy as hell! Lange, blonde krullen, een prachtig lijf met ronde heupen en billen en een mooi gezicht, nog wel een beetje verlegen uit haar ogen kijkend.

Het is totaal niet druk, slechts een handjevol mannen, waaronder twee mij bekenden. De vriend van Sexy Lady is een aardige vent, waar ik een goed kik-contact mee had van tevoren. Iedereen kleedt zich uit, Sexy Lady zittend op de bank. De twee andere mannen en ik komen dichterbij en ze pakt schuchter onze pikken beet en pijpt en trekt nog wat aarzelend. Een van de mannen likt haar kutje. Ik probeer haar te neuken terwijl ze knielt op de bank, maar het is een ongemakkelijke hoek. Dus knielt ze neer op het grote bed. Daar begint ze een van de mannen te pijpen. Ik neem achter haar geweldige kontje plaats en steek mijn pik in haar strakke kutje. Ik begin even rustig aan, maar voer het tempo al gauw op. Even voel ik een aandrang opkomen om meteen al klaar te komen, zo lekker voelt het aan, maar ik zet me daar overheen en blijf stevig doorneuken. Af en toe reik ik onder haar om haar clitje te stimuleren, maar dat is niet echt handig. Liever hou ik me vast aan haar heerlijke zachte billen en stoot daar hard tegenaan.

De man onder haar komt grommend klaar en haar vriend neemt zijn plaats in. Zijn pik is haar vertrouwd en ze speelt er heerlijk mee, terwijl ik lekker door blijf neuken. Af en te wat rustiger aan, maar dan weer hard en stevig. Voorzichtig probeer ik een duim in haar kontje. Ze spartelt niet tegen, hij gaat er vrij makkelijk helemaal in. Ik voel mijn pik door de dunne scheidingswand heen en weer gaan tegen mijn duim. Ik krijg het idee dat Sexy Lady het ook wel kan waarderen.

Ik weet niet precies hoe lang ik door neuk, maar het is best een tijdje. Echt moe word ik niet, misschien omdat het genot de overhand heeft. Uiteindelijk komt er een enorm orgasme aan rollen
vanuit mijn tenen en kom ik brullend klaar, me bruut vastgrijpend aan haar billen. Als ik ben klaargekomen, wil ik er eigenlijk niet uit. Ik houd mijn pik zo lang ik kan in haar kutje, gewoon omdat het goed voelt. Als ik uiteindelijk opsta, zie ik geen van de nog aanwezige mannen aanstalten maken om wat te gaan doen. Dus besluit ik om haar kutje nog even lekker te likken. Omdat het kan.

Dan vinden de dame en haar vriend het tijd om even te gaan roken buiten. Ik kleed me aan en vertrek, na afscheid te hebben genomen. Het was voor dit koppel het eerste bezoek. Ik hoop dat ze het niet bij een keer laten.
Laatst gewijzigd door Benno op 23 jul 2021 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Joyful
Berichten: 28
Lid geworden op: 12 jul 2021 18:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: SEXY LADY OP BEZOEK

Bericht door Joyful »

Leuk beeldend verslag weer
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: SEXY LADY OP BEZOEK

Bericht door arnhemse teaser »

Benno
Top avontuur … mooie middag zo
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: SEXY LADY OP BEZOEK

Bericht door Rickjsw »

Mooi verslag. Je hebt genoten.
Volgende keer mag je nog langer van genieten als je kunt!
Ik was nu 5 minuten te laat voor alle Katie!
Hoop dat zij het even opwindend vonden als jij!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 10 gasten