Nathalie aanwezig op 4 augustus

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Bistel6472
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jul 2021 22:18
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Nathalie aanwezig op 4 augustus

Bericht door Bistel6472 »

Woensdag middag vanaf ongeveer 13:30 zijn wij weer aanwezig voor een geile middag. Nathalie is een onverzadigbare 49 jarige bi bbw en wij hopen op enthousiaste deelname van de aanwezige heren (of stellen).
Gebruikersavatar
Bullie
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 aug 2021 07:29
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Nathalie aanwezig op 4 augustus

Bericht door Bullie »

Op welke locatie kan ik jullie ontmoeten?
Bistel6472
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jul 2021 22:18
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Nathalie aanwezig op 4 augustus

Bericht door Bistel6472 »

A’foort dus
Gebruikersavatar
Pansex
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 mei 2016 15:14
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: (BD)SM
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Nathalie aanwezig op 4 augustus

Bericht door Pansex »

Oeh dat klinkt goed. Ik ben gek op BBW's. Ik ga proberen erbij te zijn ;)
Gebruikersavatar
Bullie
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 aug 2021 07:29
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Nathalie aanwezig op 4 augustus

Bericht door Bullie »

Ik ga proberen er bij te zijn, het is voor mij de eerste keer dus wie kan mij wegwijs maken
Bistel6472
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jul 2021 22:18
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Nathalie aanwezig op 4 augustus

Bericht door Bistel6472 »

Rond half twee kwamen we de EC binnen en troffen we een drukte van belang aan. Jack was al binnen vergezeld door Eva en Yvonne en een aantal van zijn clubje mannen. Terwijl we elkaar begroetten en ons omkleden hoorden we al het gerinkel van de sling kettingen en daar bovenuit het gekreun van een vrouw. Een snelle blik leerde dat het Eva was die omringd werd door een schare mannen die haar één voor één verwenden.

Wij besloten het rustig op te bouwen en liepen naar het bios zaaltje waar we op de achterste rij plaatsnamen en wat aan elkaar begonnen te friemelen. Niet veel later boog Nathalie zich voorover en nam mijn pik in haar mond. Het duurde niet lang of hij was keihard en op bedrijfstemperatuur. Uit mijn ooghoeken zag ik dat zich achter en naast ons al een groepje mannen had verzameld waarvan enkelen al met hun lul in de hand (on)geduldig stonden te wachten op hun beurt. Ik fluisterde Nathalie in haar oor wat ik zag en toen ze zich naar links draaide had ze al direct twee stijve lullen voor zich. Meer aansporing had ze niet nodig en al snel had ze de eerste in haar vaardige mond. In de loop van, ik schat, 30 tot 45 minuten volgden er 12 wat volgens mij voor haar een tijdrecord is. Sommige mannen hielden het niet lang vol en doneerden hun romige goedje aan mijn geile vriendin. Anderen hielden zich in en excuseerden zich na enkele minuten met de opmerking dat de middag nog lang was. Eén ding hadden ze gemeen met elkaar: uitroepen van kreunend genot en met half gesloten ogen voor zich uit staren. Ik hoorde woorden als "dit is niet normaal" en "allemachtig wat ontzettend lekker". Tsja, als er één ding is waar Nathalie goed in is dan is het wel in hemeltergend lekker (diep) pijpen.

Na man nummer twaalf besloten we even een kleine pauze in te gelasten en liepen we richting de koffiemachine. Echter halverwege kwamen we een maat van Jack tegen die we ook kennen van een eerder avontuur. Midden in de gang begon hij Nathalie te zoenen en greep hij meteen onder haar jurkje. Zijn vingers verdwenen in haar kutje en ik weet inmiddels dat hij haar daarmee binnen een paar tellen kan laten squirten. Al snel hoorde ik het soppen en had hij het voor elkaar. Hij nam haar mee naar het homo zaaltje waar ze op de verhoogde bed ging liggen. Een kluwen mannen vormde zich en ook Eva had zich inmiddels bij ons gevoegd. Jack's vriend ging door waar hij al mee was begonnen maar nu verdwenen er steeds meer van zijn vingers in haar poesje. Eva stond naast mij en pijpte mij even. Daarna nam zij het kutje van Nathalie over en ze slaagde erin haar volledige hand tot aan de pols in haar te duwen waarna ze heen en weer begon te bewegen. Nathalie lag te kronkelen van genot en tussen haar benen was het een glimmende massa van geiligheid. Het gevoel was echter zo intens dat ze uitriep te stoppen.

Nadat ze weer enigszins bij zinnen was gekomen begon ze al liggende op haar rug weer een aantal mannen te pijpen. Intussen had Blacko tussen haar benen plaatsgenomen en hij duwde zijn indrukwekkend dikke en grote paal tussen haar smachtende lippen. Hij neukte haar en ze genoot daarvan met volle teugen. Toen hij zijn pik tegen haar klitje sloeg en langs haar lipjes liet glijden zag ik het spetteren van genot. Ook anaal kreeg ze er van langs van hem.
Niet lang daarna ondernamen we een nieuwe poging tot een pauze. Nathalie nam een snelle douche want ze was nogal warm geworden van al deze acties.

Ik besloot heel even in mijn eentje rond te lopen. Er was inmiddels een nieuw stelletje binnengekomen dat in het bios zaaltje had plaatsgenomen. Ze waren nogal op zichzelf gericht. Later vertelden ze mij dat het hun eerste bezoek was en ze het allemaal nogal spannend vonden. Het is dan ook mooi om te zien dat niemand zich opdrong tot het moment kwam dat ze zelf lieten merken daar klaar voor te zijn.

Ondertussen was ik naar de glory holes gelopen en werd daar gepijpt door een slanke man. Niet veel later deed hij mij een condoom om en nam plaats in de gynaecologen stoel alwaar ik hem neukte. Een paar minuten later zag ik het vrolijke hoofd van Nathalie door het zijraampje. Ze keek me goedkeurend aan en liep toen weer terug naar de kleedruimte. Door het andere raampje kon ik zien dat de vrouw van het eerder genoemde stelletje zich inmiddels had uitgekleed. Ik schatte haar ergens in de dertig met lange donkere krullen en ze was een prachtige BBW met gulle ronde vormen. Ze verhuisde naar het bed waar ze zich door Babbel op z'n hondjes liet nemen terwijl haar partner goedkeurend toekeek. Ondertussen vermaakte ik me nog steeds met de man in de stoel. Ik neukte hem met krachtige halen tot het moment dat hij aangaf even een time-out te willen.

Daarna liep ik naar de filmzaal en keek toe hoe de dame zich liet verwennen. Na een heerlijke beurt door Babbel nam ze weer plaats op haar stoel waar ze gevingerd werd door haar partner. Een donkere man ging even later naast haar staan en ze begon hem te pijpen. Ook ik ging naast haar staan en concentreerde me op haar heerlijke natte kutje. Niet veel later kreeg ik een condoom uitgereikt door haar partner en verhuisden we naar het bed. Daar likte ik eerst haar spleetje en liet ik mijn pik naar binnen glijden. De donkere man nam even later mijn plaats over en ik besloot te gaan kijken hoe Nathalie het er inmiddels vanaf bracht.

Zij lag op het bed in de kleedruimte en werd in een soort estafette geneukt door Babbel, een andere goed gebouwde jongeman en een wat oudere man die net bezig was haar te beffen en te oordelen aan haar gekreun, dat heel goed deed. Ook Blacko deed nog een flinke duit in het zakje tot hij het niet meer hield. Nathalie hing met haar hoofd over de rand en hij ging al rukkend naast haar staan tot hij met een aantal oerkreten zichzelf naar een hoogtepunt trok en haar mond volspoot.

Toen we op de klok keken was het inmiddels 4 uur geweest en dat betekende dat het tijd was om huiswaarts te keren. Heerlijk dat je na zo'n intense middag een douche kan nemen en helemaal opgefrist kan vertrekken.
Ongetwijfeld ben ik dingen vergeten te melden maar er gebeurd zoveel dat je niet alles meer helemaal helder meer op je netvlies hebt staan. Zo heb ik de namen van Johan en Niels nog niet genoemd maar ook zij droegen bij aan een heerlijke middag.
Hier kunnen we nog lang van nagenieten.
Gebruikersavatar
yuriym
Berichten: 44
Lid geworden op: 20 apr 2014 17:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Nathalie aanwezig op 4 augustus

Bericht door yuriym »

En zo maak ik ineens deel uit van het verslag van een spannende middag in EC. Het was inderdaad een drukte van jewelste. Een aantal dames die op alle mogelijke manieren werden verwend door gretige mannen. Er hing een prima sfeer in de cinema, plezier, respect en actie. Ik kom er meestal alleen om met mannen te spelen, maar de meesten waren deze middag vooral actief met de dames. Neemt niet weg dat het een heerlijk gezicht was om die naakte lijven met prachtige erecties geduldig hun condoom omdeden en rustig hun beurt afwachten, ondertussen grappen met elkaar makend. Ik werd er zelf ook bloedgeil van en op een gegeven moment werd ik in de gloryholes op mijn wenken bediend. Achteraf weet ik nu dat de partner van Nathalie zijn keiharde pik door het gat stak. Daar kon ik wel wat mee, lekker diep pijpen beetje teasen, ik rolde er een condoom over uit en ging in de gloryhole tegen zijn pik aan staan. Ik merkte geen afwijzing, dus verhuisde ik naar de gynaecologen stoel, ging er lekker ontspannen in liggen. Ik werd heerlijk verwend, eerst rustig aan om aan elkaars afmetingen te wennen en daarna lekker stevig, daar houd ik van. Hij ging lekker door en wist mijn prostaat aardig te raken waardoor ik mijn sperma ook langzaam voelde opborrelen. Dat wilde ik nog niet: klaarkomen. Ik vroeg een time-out met de optie om later op de middag nog eens met elkaar te spelen. Dat is er helaas niet meer van gekomen, maar het was wel de lekkerste neukbeurt die ik die middag heb gehad. Voor de rest van de middag heb ik me ook nog erg vermaakt: gepijpt, gedeepthroat, geneukt en ook nog een jonge gast verwend met mijn tepelzuigertjes, dildo en vibrator. Tegen het einde van de middag nog wat gezellig nagepraat met een aantal gasten. Het was een geile en gezellige middag en ik ben met een grote grijns op mijn gezicht weer naar huis gegaan.
Daphne
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 aug 2021 15:49
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Nathalie aanwezig op 4 augustus

Bericht door Daphne »

Hallo, hier de BBW van 33 van 4 augustus.
Op jullie advies ook maar even het forum bezocht. Leuk!
4 augustus was mijn eerste keer in een sexbios en ik verbaasde me erover dat ik redelijk op m'n gemak was. Fijne ervaringen!
Ik ben erg verlegen, zoals jullie gemerkt hebben, maar ben zeker van plan nog eens te komen.
JohnV
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 mei 2017 13:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Nathalie aanwezig op 4 augustus

Bericht door JohnV »

Hoi Daphne,

Wat fijn dat het zo een mooie ervaring was. Respect is een mooi woord in de EC en “nee=nee”.
Ik hoop je snel ook te ontmoeten en te laten genieten. Enne, met die verlegenheid valt het wel mee denk ik, het is vooral stoer wanneer je je durft te laten gaan met zoveel geile mannen om je heen…..

Groetjes, John….
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten