KEVIN EN SANNE KOMEN TERUG VAN VAKANTIE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

KEVIN EN SANNE KOMEN TERUG VAN VAKANTIE

Bericht door Benno »

Vanmorgen aan het chatten in de KIK groep van Kevin en Sanne. Ze laten een foto zien van een terrasje waar ze lekker zitten te eten. Ze komen net terug van een weekje vakantie en zijn op weg naar huis.
"En daarna eerst door langsEC?", vraag ik.
"Ik vraag het voor een vriend", voeg ik eraan toe.
"Welke vriend is dat precies?", vraagt Kevin.
"Eh, die tussen mijn benen", zeg ik.

Even later laten ze weten dat ze er over 3 kwartier zijn. Dus ik haast me suf, want ik zat nog ongedoucht en onaangekleed te werken achter mijn computer. Om half 3 kom ik EC binnen en zie Sanne op het bed van de heterocinema liggen. Kevin zegt dat ze al goed nat is. Reden temeer om snel mijn kleren in een locker te smijten en me in het feestgedruis te storten. Het leuke stel gaat even buiten roken. Dat duurt gelukkig niet lang. En als ze even later terug komen, verspillen ze verder geen tijd. Sanne komt bij me staan en pakt mijn pik beet. Ik pareer deze actie door haar kutje beet te pakken. Onmiddellijk voel ik dat Kevin niets teveel heeft gezegd. Sanne's kutje is inderdaad heerlijk nat en voelt nog net zo lekker als ik het me herinner van de vorige keren. Dat is overigens al best lang geleden.

Ik doe een condoom om en Sanne pijpt me nog even extra stijf. Om eerlijk te zijn was ik er al helemaal klaar voor. Ik leg haar op het grote matras en begin haar onmiddellijk te neuken. De eerste 3 seconden langzaamaan en daarna meteen volle kracht vooruit. Geheel ten overvloede zegt Kevin dat ik niet voorzichtig hoef te zijn. Ik ga er daarom voor Sanne ligt in al haar heerlijkheid voor me en ik doe me tegoed aan haar lichaam. Als ik na een tijd flink geneukt te hebben even moet uitblazen staat er een andere man klaar om het stokje even over te nemen. Net op dat moment haalt Kevin de vibrator tevoorschijn en zet die op Sanne's clitje. Dat is zo geil! Ik herinner me een keer dat hij dat deed toen ik haar neukte en dat ze toen vreselijk heftig klaarkwam. Dat is echt een belevenis. Stiekem ben ik dus een beetje jaloers dat ik het niet ben die haar neukt op dit moment.

Maar de andere man raakt ook vermoeid en inmiddels ben ik weer op volle sterkte, dus mag ik weer verder. Ik neuk Sanne met rustige halen, terwijl ze zichzelf bewerkt met de triller. Dit is zo geil dat ik moeite moet doen om niet voortijdig klaar te komen. Ik weet me daar over heen te zetten en ga dan weer verder. Op een gegeven moment legt Sanne de triller even terzijde. Ik neem de gelegenheid te baat om in de hoogste versnelling te gaan en haar zo hard als ik kan te neuken. Ik voel het orgasme al vanuit de verte aanrollen en laat het over me heen komen. Brullend kom ik klaar waarna ik me voorover laat vallen over haar heen. Bezweet en oververhit kruip ik daarna van haar af. Kevin zet de vibrator op Sanne's clitje en instrueert mij om twee vingers in haar kutje te steken. ik neuk haar met die vingers, waarbij ik wat druk uitoefen op waar haar g-spot zit. Kevin bespeelt haar met volledige expertise met de triller en zo brengen we haar samen tot een gigantisch hoogtepunt. Ik merk op dat ze daarbij zo strak samentrekt dat ze mijn pik er bijna af zou hebben geknepen als ik er nog in had gezeten.

We kletsen wat na en staan eigenlijk op het punt om weer verder te gaan met de normale gang van dagelijkse zaken, als D binnenkomt. D is een goedgebouwde vent met een tamelijk grote pik. Hij heeft wel zin in Sanne. Reden genoeg om nog even te blijven. Kevin duwt Sanne in zijn richting, zo van: ga maar. En dat doet ze. Ze lacht er een beetje verlegen bij alsof ze niet weet wat de bedoeling is, maar dat is natuurlijk maar een act. Ze weet precies wat ze moet doen. Ze verkent de pik van D en niet veel later ligt ze voorover op het matras en is D haar hard aan het neuken. Later draait hij haar om en ligt ze op haar rug op de rand. Als hij even wil pauzeren neem ik het nog even over (ik ben er nu toch, nietwaar). Ook een andere man wil nog wel even. Daarna gaat D verder. En hij weet van geen ophouden. Als hij op zijn rug op het matras gaat liggen kruipt Sanne er bovenop en berijdt hem als een volleerde amazone. Fantastisch om te zien.

Mijn tijd zit erop, dus ik moet vertrekken. Als ik wegga, zit Sanne nog bovenop, dus ik kan haar goed gedag kussen. Ik neem aan dat ze nog even door zijn gegaan, maar niet al te lang. Hun auto zat nog vol met alle vakantiespullen en ze moeten nog naar huis. Niet veel later lees ik een berichtje op KIK, vermoedelijk vanuit de auto op weg naar huis, dat ze enorm heeft genoten. Nou, anders ik wel zeg! Heerlijk dit soort onverwachte middagjes. Kevin en Sanne bedankt.
Stelletjealtijdgeil
Berichten: 283
Lid geworden op: 09 nov 2018 09:53
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: KEVIN EN SANNE KOMEN TERUG VAN VAKANTIE

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

Heerlijke middag en geweldig beschreven Benno !!!

X Sanne
Gebruikersavatar
Multibanaan
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 jul 2018 17:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: KEVIN EN SANNE KOMEN TERUG VAN VAKANTIE

Bericht door Multibanaan »

Geil verslagje hoor
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: -

Bericht door Benno »

Hallo Harm, of hoe je ook mag heten...,

Graag wil ik hierbij de administrator van EC forum verzoeken jouw account te verwijderen. Jouw berichten slaan nergens op en zaaien verwarring.

Groet,

Benno
RTsug schreef: 12 sep 2021 16:47 hoi Sanne

welkom op dit forum

we lezen graag je verslag bij terugkomst maaaaar eerst genieten :lol:

veel plezier op Rhodos en op het forum natuurlijk

gr.Harm
Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: KEVIN EN SANNE KOMEN TERUG VAN VAKANTIE

Bericht door Student »

Denk dat het een botje is Benno...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten