DATE MET DAPHNE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

DATE MET DAPHNE

Bericht door Benno »

Ongeveer maand geleden heb ik een fantastische middag gehad in EC met Fetisjgirl. Omdat ik 's avonds alleen thuis ben en niets te doen had besluit ik nog even een kijkje te nemen bij EC. Binnen is een leuk BDSM stel met elkaar bezig en er loopt misschien nog 1 verdwaalde man rond. Ik ben aan het kijken bij een sessie van het BDSM stel in de darkroom, waar de dame na wat klappen te hebben ontvangen op commando moet klaarkomen met een magic wand tegen haar clitje. Als ik terugkom in de algemene ruimte staat daar een jonge vrouw met een jas aan. Ze heet Daphne en is er voor het eerst. Ze lijkt er niet echt van op te kijken dat ik naakt loop en als ik zeg dat ze welkom is om te blijven doet ze haar jas uit, waaronder ze een vrolijk zomerjurkje draagt en gaat ze met me mee voor een rondleiding door de verschillende ruimtes. Ze is erg nieuwsgierig naar alles wat er te zien is. En dat is ook tevens waarom ze hier is. Ze heeft van een kennis gehoord over EC en wil zien wat het is. Voor actie vindt ze het nog te vroeg. Samen met het BDSM stel zitten we de rest van de avond op de bank te kletsen. We wisselen contactgegevens uit en Daphne zegt zich te zullen aanmelden op het forum, wat ze prompt diezelfde avond nog doet.

De volgende dag ben ik 's middags bij EC, maar er is helaas niets te doen. Ik besluit het aan het eind van de dag nog eens te proberen. Binnengekomen merk ik dat ik de enige bezoeker ben. Dus ik loop weer naar buiten. Als ik bij de hoek van de straat ben zie ik net Daphne eraan komen lopen. Dus ik loop snel terug, begroet haar en we gaan samen naar binnen. Er is dan nog 1 andere man, die ik vrij goed ken. Deze keer trekt Daphne haar kleren uit, behalve een mooi lingeriesetje. Ik ga zoals gebruikelijk helemaal naakt. We kletsen wat en als ik vraag of ze wat wil doen geeft Daphne aan dat ze nog wat twijfelt gezien het leeftijdsverschil. Zij is pas 21 en ik ben flink wat ouder, dus dat begrijp ik wel. Toch blijken we het goed met elkaar te kunnen vinden en ook vandaag kletsen we weer gezellig, samen met die andere man.

Fastforward naar weer een andere dag, waarop ik naar EC ga omdat Sasje langs komt. Er zijn enkele heren om haar te neuken, maar echt druk is het niet. Dan komt opeens Daphne binnen. Ze zegt dat ze zo direct een date heeft ergens in de buurt, maar tot die tijd komt ze even buurten. Ik heb het druk met Sasje neuken, maar wordt best afgeleid door Daphne, die af en toe vreselijk grappige opmerkingen maakt.

Dat zelfde overkomt me weer een tijdje later als ik op zaterdag naar EC ga omdat Niels en Liaantjuh op bezoek komen. Die heb ik onlangs al eens ontmoet en toen heb ik Liaantjuh zeer uitgebreid en enthousiast geneukt. Nu kom ik binnen en zitten Liaan en Daphne gezellig op de bank. Ik begroet ze hartelijk en binnen de kortste keren is het retegezellig. Allemaal leuk en aardig, maar Liaan wil ook graag geneukt worden, dus aan de slag. Daphne staat erbij en kijkt toe en geeft af en toe op haar geheel eigen wijze commentaar. Ik wordt er zo door afgeleid dat het neuken even niet wil lukken. Ik neem even een pauze en ga bij Daphne staan. Ik sla een arm om haar heen en ze houdt mij vast. Liaan ligt op het bed en wordt geneukt, terwijl ze pijpt en in elke hand een pik vast heeft. "Wat kan zij multitasken!", merkt Daphne op. "Dat leer jij ook nog wel", zeg ik. "Dat kan ik me niet voorstellen", zegt ze. "Je hebt toch ook leren autorijden", zeg ik, "dat is hetzelfde. Met de ene hand stuur je, met de andere hand schakel je en beide voeten doen ook wat anders". Liaan, die net daarvoor nog helemaal opging in de seks, ligt dubbel van het lachen.

Later neem ik Daphne mee naar de darkroom, waar ik haar knuffel. We houden elkaar een hele tijd vast, totdat er zich teveel mannen om ons heen hebben verzameld. Ik merk dat ik erg naar haar verlang, maar begrijp dat ik dit niet moet pushen. Het voelt al fijn om haar vast te houden. Als ze even later weg moet lukt het neuken gelukkig weer.

De afgelopen twee weken zijn er geen ontmoetingen meer, maar Daphne blijft met enige regelmaat naar EC komen en begint zich ook op het forum steeds meer te profileren. De chat is nog nooit zo levendig geweest als de afgelopen maand en ik vind het grappig om te zien hoe zij lekker tegendraads kan zijn en hoe ze de boel weet op te schudden. We hebben af en toe contact via KIK, maar meestal openbaar in de chat op het forum. Daphne wil een eerste gangbang in EC en ik heb aangeboden haar daarbij te begeleiden. Een aanbod wat ze aanneemt, maar ze wordt ziek en het moet worden uitgesteld. Als ze beter is begint ze weer te gaan en doet al redelijk wat gangbang ervaring op. Soms geslaagd, soms wat minder geslaagd door vervelende opdringerige mannen. Hoge bomen vangen veel wind, dus omdat zij zich zo open en bloot profileert, krijgt ze ook overdreven veel aandacht. Alle mannen lijken haar te willen ontmoeten en proberen privé afspraakjes met haar te regelen. Maar Daphne blijft haar eigen weg gaan en maakt haar eigen keuzes. Ik hou daarvan.

Deze week lees ik in de chat over een bezoek op maandag, daarna twee keer op dinsdag (middag en avond), waarbij er volop actie is. Helaas heb ik geen tijd op die dagen. Pas vandaag heb ik weer tijd om te gaan, maar Daphne zegt dat ze na twee dagen even een dag rust inlast. Jammer... totdat ze vandaag aan het begin van de middag zegt: ik ga toch even.

Ik zit op dat moment achter mijn computer te werken en heb tijd en de mogelijkheid om ook te gaan, dus ik stap op de fiets en trotseer de regen. Nat kom ik EC binnen. Dan zie ik Daphne binnenkomen met een warme winterjas aan. Ik krijg een hartelijke knuffel en we kletsen terwijl we ons uitkleden. Ze heeft een roze setje aan. Ze zegt dat ze wel wat wil doen, maar met haar roze blinddoekje voor. Die neemt ze vaker mee, omdat ze zich daarmee kan afsluiten voor een teveel aan indrukken. "wacht, ik trek eerst vast mijn slipje uit", zegt ze. BH blijft aan en ik doe de blinddoek voor haar ogen en leidt haar naar het grote bed. Ze heeft een plug in met een roze hartje erop.

Ik streel haar rug en haar armen. Ze rilt, want ze is heel gevoelig. Ik leg haar voorover over het bed en voel aan haar kutje, stimuleer haar clitje en de vochtigheid daar onder. Dan doe ik een condoom om en steek mijn pik in Daphne's kutje. Dit wilde ik al een hele tijd doen. Ik neuk haar even zacht en voer daarna het tempo op. Een jongeman die ik wel ken staat erbij en doet alvast een condoom om, zodat hij mij kan aflossen. Daphne heeft me gevraagd haar grenzen te handhaven, dus alles gaat met condoom, ze wil niet gelikt worden en niet zoenen. Er zijn bij elkaar 3 mannen die mee willen doen en die laat ik dit weten. Ze neuken haar alle drie. Daphne pijpt ons ook (met condoom) en ze pakt ook aangeboden pikken in haar hand vast. Het multitasken begint dus te lukken. Op een gegeven moment wordt ze door een van de andere mannen geneukt, terwijl ze op de rand van het bed ligt. Ik vinger haar clit, die keihard aanvoelt.Als ik weer aan de beurt ben neuk ik haar in missionarishouding en stimuleer haar clitje en neuk met kracht. Daarna probeer ik nog even uit of ik haar kan laten squirten, maar dat lukt niet. Misschien later. Afsluitend neuk ik haar stevig en lang op z'n hondjes en kom brullend klaar. De andere mannen willen ook nog wel verder, maar Daphne laat zich op haar zij vallen en geeft aan moe te zijn. Ze is gisteren ook al langdurig geneukt en het is even genoeg nu.

We kletsen nog wat en kleden ons aan. Daphne moet naar haar opleiding en ik moet terug aan het werk. Ik vind het leuk om deze jonge, onderzoekende vrouw te leren kennen. Ze is fun to be with and to talk to. En een lekker ding bovendien. Ik hoop dat ze nog lang blijft komen en ze mag van mij de boel best een beetje ontregelen.
Laatst gewijzigd door Benno op 27 apr 2022 19:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
geertje69
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 apr 2018 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Transgender
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: DATE MET DAPHNE

Bericht door geertje69 »

Benno, jonguh, woon je in de Cinema ofzo. Wat heerlijk dat jij zo vaak kunt, en wat heb je Daphne goed bedanderd, complimenten!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten