KENNISMAKING MET DAVE EN SABRINA

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

KENNISMAKING MET DAVE EN SABRINA

Bericht door Benno »

Toegegeven, ik was al geil toen ik binnenkwam. Gisteren even naar EC geweest en een gezellige middag gehad, die bestond uit kletsen met andere mannen, die ook hadden gehoopt op een dame. Heel leuk, maar niet echt bevredigend. Dus het vandaag nog maar een keer geprobeerd.

Bij binnenkomst zie ik een aangekleed stelletje zoenen op de achterste rij van de heterocinema. Het zijn Dave en Sabrina (alleen dat weet ik dan nog niet. Dat hoor ik pas aan het eind vlak voordat ik vertrek). Ik besluit me zoals gewoonlijk eerst maar even uit te kleden en mijn kleren in de locker te stoppen. Ik zie daarna dat ik de enige ben die naakt loopt, maar sois! Er is nog een ander stel, maar die vertrekken net. Even later komt er een wat ouder stel dat met elkaar gaat vrijen op de voorste rij. Daar sta ik dan met mijn geilheid en een stijve pik, te kijken naar twee vrijende stellen. Dave en Sabrina zijn erg spannend bezig. Ze zijn nog helemaal gekleed en zoenen heftig terwijl ze met een hand in elkaars broek bezig zijn elkaar te bepotelen. Het ziet er al met al behoorlijk appetijtelijk uit en ik hoop stiekem dat ze er anderen bij gaan betrekken.

Het is niet druk vandaag en de aanwezige heren gedragen zich keurig, waardoor de stellen rustig hun gang kunnen gaan zonde te worden gestoord door opdringerige mannen. Het oudere stel gaat helemaal in elkaar op. Ook zij kunnen niet van elkaars geslachtsdelen afblijven. Er komt nog een stel binnen, dat voor het eerst hier is. Hij is Pools, zij Nederlands en erg aantrekkelijk. Ik geef ze een rondleiding (in het Engels) en ze vinden het zeer interessant, maar daar blijft het bij. Ze vertrekken weer. Dave en Sabrina hebben elkaar helemaal opgehitst. Ze gaan naar de lockers en trekken alles uit behalve hun ondergoed. Ze gaan staan knuffelen in de darkroom en we laten hun daar hun gang gaan. Later verplaatsten ze naar de bank in de algemene ruimte, waar ze rustig verder gaan met vrijen. Het gaat er steeds heftiger aan toe en ze ademen allebei zwaar van de opwinding. De mannen, waaronder ik, kijken geïnteresseerd toe en trekken aan hun pik. Mijn opwinding stijgt met de hunne en ik heb ontzettend veel zin om mee te doen.

Dan staan ze op en hij legt haar op een handdoek op het grote bed. Dave trekt Sabrina's slipje uit en neemt plaats tussen haar benen, waar hij haar kutje swaffelt. Neuken doet hij nog niet. De mannen staan om het bed heen en als een eerst haar voorzichtig aanraakt en dat oké blijkt is het hek van de dam. We strelen haar lichaam, haar armen, benen en borsten. Ik vraag aan hem of ik haar mag neuken. Hij staat zijn plaats tussen haar benen af en daar zit ik dan met mijn opgespaarde geilheid. Ik begin haar te neuken en zie haar heerlijke lijf voor me liggen. Het voelt echt goed, veel te goed haast, want ik voel dat ik het niet lang ga volhouden. Niks voor mij, want normaal kan ik uren doorgaan voordat ik klaarkom. Deze keer niet. Binnen enkele minuten kom ik (ingehouden) brullend klaar in het kutje van Sabrina. Een man, die ik vaker tegenkom, maar waarvan ik de naam niet weet, zegt: "Dat is niets voor jou, Benno". Inderdaad nee. Maar als hij Sabrina even later neukt overkomt hem precies hetzelfde. We concluderen dat het niet aan ons ligt maar aan Sabrina, die simpelweg te lekker is.

Dave neukt zijn meisje zelf ook nog. De andere mannen zijn wat afwachtender of laten zich alleen trekken en komen in haar hand klaar. Ik lik ook nog even haar overheerlijke kutje.
Na een pauze gaan we voor een tweede ronde. Ik ben weer op krachten en kan nu wel lang doorgaan. Het is heerlijk om Sabrina lekker lang te neuken. Ik kan echter niet al te lang door, want het loopt tegen half 5 en ik moet nog naar 4 winkels voor dat ze om 5 uur sluiten. Dus ik sta mijn plek af aan een zwarte jongeman, die ook al staat te popelen. Ik neem afscheid en vraag hoe ze heten. En ik beloof er een verslag over te schrijven. Hierbij dus. Hopelijk komen jullie vaker. Het was me een genoegen jullie te leren kennen.
Laatst gewijzigd door Benno op 03 okt 2021 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bullie
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 aug 2021 07:29
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET DAVE EN SABRINA

Bericht door Bullie »

Mooi verslag Benno, je hebt talent
Dave-Sabrina
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jun 2021 09:18
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET DAVE EN SABRINA

Bericht door Dave-Sabrina »

Late reactie, maar bedankt voor het geile verhaal!
Wordt wel weer tijd dat Sabrina meerdere pikken krijgt!!!
Jammer dat alles dicht is..
Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET DAVE EN SABRINA

Bericht door Student »

Dit soort verslagen doet je inderdaad wel hard terugverlangen naar betere tijden...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten