KENNISMAKING MET SYL EN RICH

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

KENNISMAKING MET SYL EN RICH

Bericht door Benno »

Vandaag weer eens gaan kijken of er wat te doen is in EC. Als ik binnenkom zie ik alleen maar een stuk of wat mannen, waarvan ik er een paar wel ken. Ook is er een nieuwe jongen die vandaag voor het eerst is. Na een tijdje kletsen, komt er een stel binnen dat ook voor het eerst is en meteen (aangekleed) in de heterocinema plaatsneemt. De aanwezige mannen houden het van gepaste afstand in de gaten. We zijn natuurlijk benieuwd of er wat gaat gebeuren. Maar het mag niet zo wezen. Het stel houdt het na 10 minuten voor gezien. Kennelijk hadden ze er zich wat anders bij voorgesteld.

Niet veel later komt er een ander stel binnen, dat duidelijk meer gerichte plannen heeft. Ze gaan meteen naar de lockers en kleden zich uit. Ze houdt een lingeriesetje aan van kant, waarin haar mooie volle borsten goed uitkomen. Hij houdt ook ondergoed aan. Het zijn Syl en Rich en ze zeggen al vaker te zijn geweest, maar dit is de eerste keer dat ik ze tegen kom. Aangezien ik niet weet wat hun plannen precies zijn laat ik ze in eerste instantie met rust en maan ik de andere mannen dat ook te doen. Het wordt overigens steeds drukker. Er komen steeds meer mannen bij. Syl en Rich gaan naar de darkroom. Door het gordijn heen spiekend zie ik dat zij een gloryhole hokje ingaat en dat hij van buitenaf zijn pik er doorheen steekt. Wat er verder afspeelt laat zich raden. Even later komt Syl weer uit het hokje en zegt: "Dat was leuk hè".

Later neemt hij plaats op het bed van de heterocinema en pijpt zij hem in vol zicht van zo'n beetje alle aanwezige mannen. We wachten netjes af of we mee mogen doen en niemand dringt zich aan het stel op. Ze verplaatsen naar de homocinema. Geen idee waarom. Misschien dat ze denken dat wij daar niet in grote getale zullen volgen, maar niets is minder waar. Binnen de kortste keren zijn alle bioscoopstoelen bezet. Syl merkt op dat het wel lijkt of ze een voorstelling in Carré zijn, waarop ik zeg dat ze er mooi bij ligt op het rode pluche. Het is weliswaar een rood latex laken, waarop ze ligt, maar dat mag de pret niet drukken. Syl wordt door Rich helemaal uitgekleed en gaat achterover op het matras liggen. Rich geeft aan dat ze twee mannen zullen uitzoeken. Hij vraagt mij en een andere man in het gezelschap. Die laatste geeft aan nog even te willen wachten. Ach ja, des te meer voor mij ;)

Rich stapt opzij om mij tussen de benen van zijn vrouw te laten. Ze ligt in volle glorie voor me. Rechts van me speelt meer dan levensgroot een homo film, maar ik concentreer me op het heerlijke lichaam van Syl. Ze heeft een beetje haar op haar kutje en haar benen liggen uitnodigend open. Ik betast haar benen en voel dat haar kutje al erg nat is. Dan val ik aan. Ik lik haar kutje en ga met twee vingers naar binnen om haar zowel in- als uitwendig te stimuleren. Ze begint meteen te kronkelen en te kreunen. Kennelijk weet ik de juiste snaar te raken. Dus ik ga er lekker lang mee door. Maar ik wil haar ook graag neuken, dus doe ik een condoom om en laat mijn harde pik in haar natte spleetje glijden. Ik vier het tempo geleidelijk op totdat ik haar tamelijk hard aan het neuken ben. Ook dit wordt gewaardeerd, getuige kreten als: "Ga door!" en "niet stoppen!". Ik onderbreek even om haar met mijn vingers te bewerken (en omdat ik een vroegtijdig orgasme wil tegenhouden). Rich zegt: "Niet te veel vingeren, ze moet nog flink geneukt worden". Oké dan! Vingers eruit en pik er weer in. Nu ben ik pas echt op gang. Ik neuk haar met ferme stoten en bewerk met mijn duim haar sappige clitje. Tussen het hijgen en kreunen door pijpt ze af en toe Rich. Ik ga een flinke tijd door. Als ik op een gegeven moment weer een orgasme voel aankomen, laat ik het gewoon komen. Ik grijp haar heerlijke borsten stevig vast en neuk mezelf naar een brullend orgasme. Zo lekker!

Rich en Syl vinden het tijd voor een rookpauze en ik ga me aankleden, want na twee uur in EC te zijn geweest zit voor mij de tijd er weer op. Het was een zeer aangename kennismaking en ik hoop dit stel nog vaker tegen te komen. Ik voelde me bevoorrecht. Syl belooft een reactie te plaatsen op mijn verhaaltje, dus ik ben heel benieuwd.
Laatst gewijzigd door Benno op 17 okt 2021 13:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Imperfectanomaly
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 sep 2021 23:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET SYL EN RIES

Bericht door Imperfectanomaly »

Heb het tafereel mogen aanschouwen vanaf de achterste bankjes :P Omschrijving is 100% accuraat
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET SYL EN RIES

Bericht door Benno »

Aha was jij dat
Gebruikersavatar
Imperfectanomaly
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 sep 2021 23:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET SYL EN RIES

Bericht door Imperfectanomaly »

Benno schreef: 16 okt 2021 18:15 Aha was jij dat
Was overduidelijk niet te missen tussen het gezelschap van vandaag :lol:
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET SYL EN RIES

Bericht door Benno »

Als ik dat had geweten had ik wel even kennisgemaakt met je. Vind het altijd leuk om mensen IRL te leren kennen die ik voorheen alleen online kende.
Gebruikersavatar
Imperfectanomaly
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 sep 2021 23:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET SYL EN RIES

Bericht door Imperfectanomaly »

Benno schreef: 16 okt 2021 18:32 Als ik dat had geweten had ik wel even kennisgemaakt met je. Vind het altijd leuk om mensen IRL te leren kennen die ik voorheen alleen online kende.
Doen we volgende keer wel ff 👍
Gebruikersavatar
LaceyF
Berichten: 47
Lid geworden op: 10 jul 2021 11:15
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET SYL EN RIES

Bericht door LaceyF »

Nou ben ik nieuwsgierig: Brult Benno werkelijk als hij klaarkomt of is het figuurlijk?
Ik vind geile SM gewoon leuk. Social Media, niet dat andere. Viespeuk! ;)
Gebruikersavatar
Imperfectanomaly
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 sep 2021 23:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET SYL EN RIES

Bericht door Imperfectanomaly »

LaceyF schreef: 16 okt 2021 18:43 Nou ben ik nieuwsgierig: Brult Benno werkelijk als hij klaarkomt of is het figuurlijk?
De leeuw op zijn profielfoto staat er in ieder geval niet voor de sier :lol:
Gebruikersavatar
Sylrich
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 sep 2021 18:46
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET SYL EN RIES

Bericht door Sylrich »

Hoi benno

Het was inderdaad gistermiddag heerlijk en zeker lekker geneukt door jou. Het was inderdaad erg druk in de bios
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET SYL EN RICH

Bericht door Rickjsw »

Goed om te lezen dat je deze groep goed kon begeleiden Benno!
Door Syl en Rich de kans te geven om in hun spel te komen had iedere man een kans om door Rich op het podium gevraagd te worden…Dennis het daarna geluk hebben.
In dit geval had jij de eer de gelukkige te zijn!
Geluk dwing je ook af door je leuk en relaxed op te stellen.
Alle andere cinema bezoekers kregen in ieder geval een mooie live show!
Goed dat het Syl en Rich een mooie eerste kennismaking is die hopelijk vraagt om een uitgebreid vervolg!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten