JONGERENDAG OP WOENSDAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
galuni
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 apr 2019 10:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: JONGERENDAG OP WOENSDAG

Bericht door galuni »

happysilver schreef: 28 okt 2021 13:13 Mooi dat er steeds meer jongeren de weg naar de EC vinden. Dat geeft ze (jongens/mannen) de gelegenheid om tegen een redelijk tarief in een veilige omgeving - los van hun geaardheid en voorkeuren - hun seksualiteit te beleven of te ontwikkelen. Veel minder mooi is het dat EC heeft besloten om de gratis maandelijkse jongerendag (tot 27 jr) om te dopen tot jongerendag NIEUW. Jonge mannen moeten dan ineens normaal entree gaan betalen. Dat is een stap terug die vrijwel zeker is ingegeven is door een foute commerciële keuze van EC. En..... wellicht nog erger ouderen (40+) mogen er op die dag NIET in. (ook ouderen stellen en vrouwen??) Ik denk dat het uiteindelijk een verkeerde keuze van de EC zal blijken te zijn. Niet doen zou ik zeggen.
Hoe zal ik hierop reageren. .. Misschien door gewoon een paar punten aan te dragen:
1# Het idee op leeftijd limieten is niet nieuw, binnen de BDSM kink scene vind je meerdere van dit soort feestjes die met groot succes gehouden worden. Het geeft jonge onervaren mensen de kans om onderling, gezamenlijk een vreemde en spannende omgeving te ontdekken.

2# Jongeren zijn misschien niet rijk, maar hebben zeker wel een besteedbaar inkomen. Een feestje van 100,- is wellicht wat duur, al kunnen ze zich vaak ook festivals en concerten veroorloven. Dus 14,- (of 7 biertjes in studententermen) is wel 1x per maand te betalen.

3# De huidige ervaring, daarvan is bekend dat deze vermoedelijk vele jongere bezoekers afschrikten die vervolgens mogelijk nooit meer zijn teruggekomen. Uiteraard zijn er uitzonderingen op de regel, en daar horen we dan ook van hier op het forum, maar bedenk ook dat er geen vertegenwoordigers actief zijn van de groep die geschrokken zijn en zich niet comfortabel voelden.

4# Voor iedere gezonde onderneming is het van belang dat er ook nieuwe "jonge" klanten komen die de "oude" klanten vervangen die na verloop van tijd niet meer kunnen komen. Dit is een simpel feit, en is niks persoonlijks. Gezien de huidige trend van vergrijzing is de kans al kleiner dat er zometeen evenveel klanten blijven als dat er wegvloeien. Tenzij blijkt dat de huidige jeugd sexueel opener is dan de oudere generaties. Hier heb ik persoonlijk mijn twijfels bij.

5# In het verhaal waar ik op reageer zit de aanname dat jongeren enkel komen als de entree gratis is. Waarop is deze aanname gebaseerd? Ik denk dat de EC een goed besluit heeft genomen om hiermee te gaan experimenteren om te zien of de gemaakte aannames kloppen. En daar kom je niet achter door krampachtig hetzelfde te blijven doen. Mogelijk zou een ouderen dag ook een leuk idee zijn voor een aantal mensen? Ik kan mij voorstellen dat een aantal oudere mensen met wat meer bestedingsvermogen een luxere erotische party wel kunnen waarderen. Maar ook dat is een aanname die niet getest is!

6# Rest mij enkel nog te reageren op wat vermoed ik de ware toedracht is van dit bericht: "wellicht nog erger ouderen (40+) mogen er op die dag NIET in". U wilt er gewoon graag bij zijn wanneer al die jonge mensen er rondlopen in de hoop er met een paar te kunnen spelen. Net als alle andere oudere bezoekers die ook opduiken op dergelijke dagen en vervolgens de jonge dames door de EC achtervolgen. Net als dat dit gisteren het geval is. Als er iets is in het bijzonder aan Benno dat ik waardeer, dan is het wel dat hij hier gewoon open en eerlijk over is. En wat June al noemde, als een jonge meid of kerel graag komt spelen met wat oudere mensen, dan is dat ook mogelijk de overige 29 dagen in de maand.

Laat mij enkel nog de conclusie, ik denk dat de EC er verstandig aan doet om dit nieuwe format te testen. Mijn vermoeden is dat het in de begin maanden nog wat rustig zal zijn, maar dat naarmate dit langer blijft het format tractie zal krijgen. Vanuit zakelijk oogpunt denk ik dat een limiet op 35 ipv 40 voor veel 20ers een stuk prettiger zal zijn. Maar geef toe dat het voor mij persoonlijk fijn is dat de cap op 40 is gezet. Ook hier baseer ik mijn uitspraak op aannames die gebaseerd zijn op de gang van zaken binnen de BDSM wereld. Of deze daar optimaal zijn, of dat ze rechtstreeks naar de EC wereld te vertalen zijn durf ik niet te zeggen. Maar daarom is het ook zo goed dat ze wat nieuws gaan uitproberen! Alleen dan komen ze erachter! En mogelijk zal het idee nog wel wat bijgeschaafd moeten worden, dat zal blijken als ze nog meer ermee gaan testen.

EC organisatie, veel succes ermee!
Het is nee tot je ja krijgt, niet andersom ;)
Eaaon
Berichten: 65
Lid geworden op: 18 jun 2021 06:29
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: JONGERENDAG OP WOENSDAG

Bericht door Eaaon »

June schreef: 28 okt 2021 19:04
Eaaon schreef: 28 okt 2021 17:50 Heerlijk verslag weer. Jammer dat ik het gemist had, had wel vrij willen vragen anders. Leek me een leuke show.

Ben zelf nu 29 dus officieel geen jongere meer, maar rond mijn 20ste ben ik via de jongerendagen wel in contact gekomen met het EC.
Toen waren er echter niet zoveel jongeren, maar gelukkig kan je tegenwoordig steeds makkelijker wat afspreken.
Als er weer een meeting is ben ik er graag bij :mrgreen:
De EC is voor mij wel een stukje met de trein dus ik vind het wel leuk als er al wat staat geplanned
Gelukkig ben je bij de EC tot je 40ste een jongere :D
Oja dat is veranderd, eerst was het tm 27. Ik voel me gelijk een stuk jonger :lol:
Billenmeisje
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 sep 2021 23:58
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: JONGERENDAG OP WOENSDAG

Bericht door Billenmeisje »

Het was leukkkkkk 🤤 !
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten