Lekkere natte lunch wip.

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
liklekker
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jan 2013 19:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Lekkere natte lunch wip.

Bericht door liklekker »

Vandaag in de cinema geweest. Iets na 12 komt er een mooi stel binnen. Ze doet haar jas uit, en daaronder enkel lange kousen, en een fraai niet veel verhullend topje. Gewoon heerlijk. Ze lopen even rond, maar het is erg rustig. Maak met het stel een kort praatje, snel komt al de vraag of ik condooms bij me heb (natuurlijk heb ik dat). Wordt uitgenodigd om naar het grote bet te komen, oké, graag. Of ik het ook geil zou vinden als ze eerst de twee heren in de cinema gaat pijpen? Ja hoor best wel. Dus eerst wat goed pijpwerk in de cinema, mijn jonge heer werd hier bij niet overgeslagen. De stemming zat er goed in, op naar het grote bed. Ben begonnen met lekker beffen, terwijl haar partner diep werd gezogen. Lekker nat, en meteen maar een duim in de ster gedaan. Partner, wilde lekker (anaal) neuken, die dikke pik ging er gemakkelijk in. Terwijl ik haar goed vingerde, kwam ze spuitend klaar, keer op keer. Dit terwijl ze me extreem diep pijpte. Heerlijk! Tijd om te neuken, zij boven, lekker in haar tieten knijpen, waar lekkere zoete melk in zat, en dit mocht ik ruimschoots proeven. Tijd voor een DP. Haar vriend vond dit ook geil en klom achter haar. We hebben haar twee gaatjes in verschillende standjes genomen. Als laatste heb ik haar staand tegen het bed in goed haar ster gebeukt, dit onder kreten van genot.
Even uitrusten, ben daarna nog een keer heerlijk lang gepijpt. Kon helaas geen nieuwe melk voor haar slete mond geven, terwijl ik veel van haar melk mocht nemen......

Geen idee, wie dit stel was. Er was een leuke chemie! Bedankt voor de lekkere sex!
(droom van een volgende keer met dit lekkere stel)
Onlygangbang
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 okt 2021 18:36
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Locatie: midden ned, utrecht
Contacteer:

Re: Lekkere natte lunch wip.

Bericht door Onlygangbang »

Dank voor je geile verslag;-))

Waar waren jullie? Amersfoort ?
Nu inderdaad maar afwachten wanneer ze weer komen naar de cinema

Gr. Robert
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten