ZZZ FEUILLETON (een verhaal in 3 delen)

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

ZZZ FEUILLETON (een verhaal in 3 delen)

Bericht door Benno »

DEEL 1 - BEGIN VAN DE MIDDAG

Zzz is gisteren in Amersfoort geweest en dacht vannacht: ik ben nog steeds geil! Dus plaatst ze een oproep op het forum. Of er mannen zijn die haar willen beffen. Van een man die er gisteren bij was had ik gehoord dat het toen erg leuk was en van een andere man die zzz vorige week in Arnhem heeft meegemaakt, hoorde ik dat ze een mooi behaard kutje heeft. Echt wat voor jou, zei hij. Genoeg reden om een kijkje te gaan nemen.

Ik ben er al om 1 uur en klets wat met Jeroen aan de balie. Tegen half 2 komt zzz binnen. Bij de lockers maak ik kennis met haar en merk al meteen dat het een hele open en spontane meid is. Ze kletst honderduit en lijkt nauwelijks geïntimideerd door de pak weg 10 a 12 mannen die om haar heen staan. Ze kleed zich uit tot op haar ondergoed (voorlopig). Ik ben wel naakt en een deel van de mannen ook, maar het is geen naaktdag, dus een deel heeft nog kleren aan. We gaan in de cinema zitten en kletsen daar verder. Na een tijdje besluit ze haar kleren toch maar uit te trekken. Zzz is niet groot, ze heeft rood-achtig haar, vooral van onder is het erg mooi. Ze is slank en heeft kleine tietjes met vooruitstekende tepels. Ze komt weer naast me zitten in de cinema en ik vertel dat ik erg van behaarde kutjes houd en dat je die nauwelijks ziet in EC. Ze zegt dat ze scheren teveel werk vindt en dat het heel handig is als je naakt in het bos zit. Dan beschermt dat haar tegen insecten die naar binnen willen kuipen. Whoehaha.
Ze vertelt ook dat een man die ze in Arnhem is tegengekomen nog heeft gezegd: dit zou Benno fantastisch vinden.

Ik vraag of ik aan haar mag zitten en dat mag. Ik voel haar behaarde venusheuvel en die voelt echt heerlijk aan. Zzz heeft aangegeven dat ze komt om gebeft te worden en ik ben vast van plan dat te gaan doen. In eerste instantie meteen daar ter plekke knielend tussen haar benen, maar ze heeft door dat dat niet echt handig is en stelt voor om naar het bed te gaan. Daar lik ik haar kutje, terwijl de andere mannen erom heen staan en haar lichaam betasten. Ze heeft ook aangegeven dat ze dat fijn vindt. Pijpen doet ze niet, want dat doet ze alleen met haar vriend. En neuken zit er vandaag ook niet in, geeft ze aan. Het valt sowieso op dat deze dame heel goed haar grenzen aangeeft en duidelijk communiceert. Ze is zeer direct en windt er geen doekjes om. Ik hou daar wel van. Ze heeft bovendien veel humor en er wordt veel gelachen vandaag.

Maar goed, ik dwaal af. Waar ben ik gebleven? Ik lig tussen Z's benen en lik haar warme behaarde poes. Om mij heen hoor ik dat er meerdere mannen zijn die het graag van mij overnemen en hoewel ik graag verder zou gaan, sta ik met tegenzin mijn plek af. Sommige van de aanwezigen ken ik wel, zoals Ferry, maar veel ken ik niet bij naam. Z geeft regelmatig aan als ze het anders wil hebben. Zo vindt ze dat sommige wel erg hard vingeren. Dat heeft ze liever niet. Ze vertelt ook dat ze niet een al te grote piemel kan hebben als ze geneukt wordt. Zoals ik al zei, lekker direct en duidelijk. Op een gegeven moment vraagt ze iedereen naar zijn fantasie. Ik moet toegeven dat veel van mijn fantasieën in de loop van de tijd al zijn uitgekomen. Maar deze stond nog hoog op mijn verlanglijstje: het rood behaarde poesje likken van een mooie jonge vrouw.

Nadat er een aantal mannen zich aan het kutje van Z tegoed hebben gedaan, stelt Ferry voor om naar het grote bed te verhuizen, waar we wat meer ruimte hebben. Goed idee.
Op het grote bed gaan we verder. Ik zie kans om haar nog een tweede keer en later nog een derde keer te beffen. De laatste keer besluit ik om haar feedback in praktijk om te zetten. Ik concentreer me met mijn tong op haar clitoris terwijl ik een vinger tot halverwege naar binnen laat gaan en daarmee haar G-spot stimuleer. Ik merk vrij snel dat ik goed zit, want ze begint haar heupen op te stuwen en tegen mijn tong aan te rijden. Erg opwindend, vooral als ze even later lekker heftig klaarkomt. Als ze daarna opstaat om even te pauzeren, komen KinkyRosa en haar meester R. binnen. Het feest is nog lang niet afgelopen, zo zal blijken.

WORDT VERVOLGD
Laatst gewijzigd door Benno op 10 nov 2021 10:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Joost04
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2020 23:28
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: Amersfoort/ Hilversum
Contacteer:

Re: ZZZ FEUILLETON (een verhaal in 3 delen)

Bericht door Joost04 »

Benno, Benno... mijn onderbroek wordt te krap als ik je verhalen lees...
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: ZZZ FEUILLETON (een verhaal in 3 delen)

Bericht door Rickjsw »

Dat was een lange dag in de EC Benno! Benieuwd naar het vervolg! Ik heb gisteren een meer dan leuke middagpauze met een herstel stel (mooie blondine en stoere vriend) gehad 🥳. Jouw verslag doet vermoeden dat er meer dan een vrouw in het spel was vandaag! Benieuwd naar het vervolg van dit 3 deluge verslag…
Ferrykik
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jul 2019 22:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: ZZZ FEUILLETON (een verhaal in 3 delen)

Bericht door Ferrykik »

Deel 1 top benno !! gelukkig zit ik ook nog in Deel 2 maar jammer genoeg niet in Deel 3 🤪 wanneer komt Deel 3 uit ? En Wat heb ik gemist ?

Groetjes Ferry
Gebruikersavatar
LaceyF
Berichten: 47
Lid geworden op: 10 jul 2021 11:15
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: ZZZ FEUILLETON (een verhaal in 3 delen)

Bericht door LaceyF »

Wat een clit hanger! 🤣

Ik ben heel benieuwd naar het volgende deel!
Ik vind geile SM gewoon leuk. Social Media, niet dat andere. Viespeuk! ;)
Gebruikersavatar
kinkyRosa
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 okt 2021 13:40
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: ZZZ FEUILLETON (een verhaal in 3 delen)

Bericht door kinkyRosa »

Volverwachting klopt mijn hart en jullie piemels.....


ik/wij zijn ook erg benieuwd naar deel 2 en 3 !

@zzz Ik ben voor een deel 4 en jij?(en dan gaan we samen echt iets met die voorbind doen.....)

Liefs Rosa
Detongg
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 okt 2021 16:37
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: ZZZ FEUILLETON (een verhaal in 3 delen)

Bericht door Detongg »

Ik ben nog in afwachting van deel 3 :D
Wanna get fun, wanna get naughty :twisted:
Bogos
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 okt 2021 22:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: ZZZ FEUILLETON (een verhaal in 3 delen)

Bericht door Bogos »

Top Benno mooie verslag en wat een leuke sfeer was het :D :D
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: ZZZ FEUILLETON (een verhaal in 3 delen)

Bericht door Benno »

DEEL 2 - HET VERVOLG VAN DE MIDDAG

KinkyRosa en haar meester Rappie heb ik een tijdje geleden al eens ontmoet. Toen waren ze er tegelijk met Guilty Pleasure, die een bdsm sessie hield. Ze hebben daar naar gekeken, maar waren die middag (nog) niet actief. Dat gebeurde alsnog diezelfde avond, maar daar was ik niet meer bij helaas. Nu zijn ze er weer. Als Rosa zich heeft uitgekleed gaat ze samen met Z een sigaretje roken in het rookhok. Kunnen ze elkaar gelijk een beetje leren kennen. Als ze terug komen gaat Rosa naast Rappie op de bank zitten. Wat vervolgens gebeurt is een soort komedie.

Z zegt dat ze - nu ze een orgasme gehad heeft - van haar ergste geilheid is verlost. Dus doet ze het even rustig aan. Er worden grappen gemaakt en er wordt gelachen. Ze begint de verschillende piemels om haar heen reviews te geven. De meeste zijn prima. Die van Martijn, die net is binnengekomen, vindt ze perfect qua lengte en dikte. Ze houdt hem goedkeurend vast. Dan zegt Z dat ze heel sterk is en ons allemaal kan optillen. Ze mag het bij mij proberen en ze tilt me inderdaad met het grootste gemak op. Martijn is wat zwaarder, maar ook dat lukt. Er is nog een man die zegt dat hij 103 kilo weegt. We dagen Z uit het te proberen en ja hoor, ook dat lukt. Een slanke jongeman die veel lichter is tilt ze op als een baby. Dat wil ze ook wel bij mij doen, maar in eerste instantie bedank ik daarvoor. Dan denk ik: ach fuck it! Ze pakt me met een arm achter mijn rug en met de tweede onder mijn benen tilt ze me op. Er klinkt gejuich vanuit de zaal.

Dan staan Rappie en Rosa op en ze gaan naar de darkroom, waar we Rosa in de sling leggen. Ze moet goed hard geneukt worden. We doen ons best, maar de sling hangt behoorlijk hoog en veel van ons moeten op onze tenen staan om Rosa te kunnen penetreren. Dat weerhoudt ons er uiteraard niet van haar toch te neuken. Ferry neukt zich in mum van tijd klaar. Verder zijn vooral Martijn en ik erg fanatiek bezig. Rosa lijkt er overigens wel van te genieten. Ze heeft een blinddoek voor, dus ze weet niet wie haar wanneer neukt, maar zo te horen vindt ze het lekker. Ik moet echter keer op keer na een paar minuten ophouden vanwege kramp in mijn tenen. Ik voel me een onervaren balletdanser die op spitzen probeert te lopen. Als de actieve mannen onder ons met pijnlijke kuiten afdruipen, vindt Rosa het ook wel tijd voor een pauze. Met vereende krachten krijgen we het voor elkaar om de sling een stukje lager te hangen. Ik heb echter om kwart over 4 een afspraak en het is al bijna 4 uur, dus ik neem afscheid en vertrek. Rappie en Rosa zeggen vanavond na het eten terug te zullen komen. Hmmm, misschien kijken of ik dan ook kan komen.


WORDT VERVOLGD
Laatst gewijzigd door Benno op 22 dec 2021 17:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
LaceyF
Berichten: 47
Lid geworden op: 10 jul 2021 11:15
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: ZZZ FEUILLETON (een verhaal in 3 delen)

Bericht door LaceyF »

Heerlijk die humor! Zzz die Benno optilt had ik wel willen zien! :lol:
Ik vind geile SM gewoon leuk. Social Media, niet dat andere. Viespeuk! ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Megalodon60 en 16 gasten