FUCKIT LIST VAN DAISY EN DAAN

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

FUCKIT LIST VAN DAISY EN DAAN

Bericht door Benno »

Als ik vandaag even op goed geluk EC binnen loop, val ik meteen met mijn neus in de boter. Er is niemand in de heterocinema en niemand in de algemene ruimte. Ik kijk in de darkroom en jawel hoor. In het hoekje bij de achterste gloryhole staat een dame voorovergebogen haar vent te pijpen terwijl ze van achteren wordt geneukt door een andere man. Er staat een man of 4 a 5 omheen. Echt druk is het niet. Ik kleed me snel uit en als ik terug kom is die andere man net klaar gekomen en kan ik meteen aan de bak. Ik betast even haar mooie ronde kont en haar meer dan volle borsten en steek dan mijn stijve pik in haar kutje. Ik neuk haar meteen flink, aangezien ze toch al even bezig zijn. Het is best krap in dat hoekje en niet echt praktisch, maar ze is erg lekker, dus ga ik gewoon door. Als ik stop vindt het stel het tijd voor een pauze.

Het stel (laten we ze Daan en Daisy noemen) gaat op de achterste rij van de heterocinema zitten om een beetje film te kijken. Er is een film op het doek met een vrouw met enorme tieten die door een zwarte man met een gigantische pik wordt geneukt. De vrouw op het scherm hijgt en kreunt overdreven hard. We kletsen wat over de toestand in de wereld (corona) en een man die er net ook bij was en die nu aan zijn pik zit te trekken in een stoel verderop zegt plots: "Ik geef er even een zwengel aan, als jullie het niet erg vinden". Hij voegt de daad bij het woord en komt klaar op zijn buik. Daan zegt: "Respect dat dat lukt terwijl we hier over corona zitten te praten".
Even later heeft Daisy haar hand in Daan's broek gestoken en is overduidelijk bezig zijn pik hard te maken. Ik sta er met een reeds stijve pik naar te kijken en hoop dat ze straks weer verder willen met waar we zojuist in de darkroom mee bezig waren, maar het stel heeft vooralsnog andere plannen. Daisy heeft Daan's pik uit zijn broek gehaald en begint hem te pijpen. Dat doet ze vol overgave en het maakt me nog geiler dan ik al was. De andere mannen staan of zitten er omheen en kijken ernaar, net als ik. Het lijkt erop dat Daisy steeds geiler wordt van het gepijp. Tussendoor hoor ik haar hijgen en ze kronkelt in haar stoel. Daan ontbloot haar kontje en ze draait zich meer naar hem toe, waardoor dat kontje in volle glorie aan ons getoond wordt.

Op een gegeven moment gaat ze zelfs op haar knieën zitten op de stoel, waardoor ze Daan nog beter kan pijpen, maar waardoor ook haar kontje recht omhoog steekt richting gangpad. Daan maakt een gebaar naar mij dat ik mijn gang kan gaan en dat laat ik me geen twee keer gebaren. Ik doe vlug een condoom om en begin Daisy hitsig te neuken. Wederom in een moeilijke positie, maar dat doet niets af aan de geilheid van de situatie. Daisy pijpt Daan lustig verder terwijl ik haar vol lust neuk, zo hard als ik kan en de positie het toelaat. Ik voel een keihard orgasme aanrollen en hou het nog even een poosje in, maar dan kom ik echt met een enorme brul klaar. Het zou kunnen dat Daan ook Daisy's mondje volspuit, maar dat krijg ik even niet mee. We hoor ik hem even later zeggen: "Het lijkt hier wel Dolby Surround". Waarschijnlijk doelend op het duet dat ik aan het kreunen was met de dame op het doek.

Het stel besluit dat het genoeg is geweest. "Dat hebben we ook geprobeerd", zegt Daan. "Die kunnen we afvinken", zegt Daisy. Blijkbaar stond een EC bezoek op hun Fuckit List. Ik hoop alleen niet dat dat betekent dat het slechts bij een keer blijft.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten