RARE DAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

RARE DAG

Bericht door Benno »

Het is een beetje een rare dag. Normaal als ik op zaterdag naar EC wil, dan ga ik om een uur of 2. Maar nu heb ik afgesproken met Lisaanna en die kan er pas tegen 4 uur zijn. Ik ben er om kwart voor 4 en zie net een heer met 3 leuke dames naar buiten komen. Ze vertellen dat het erg druk was en dat er nog een aantal stellen waren. Nou, dat belooft wat.

Lisaanna is wat later, want ze kan in eerste instantie de weg niet vinden. Ik loop haar tegemoet en samen gaan we EC binnen. Het is inderdaad behoorlijk druk en een meute heren staat toe te kijken als wij ons uit kleden. Nou ja, ze kijken vooral naar haar waarschijnlijk...

Ik geef haar een rondleiding en dan gaan we naar de darkroom, waar Lisaanna in de sling gaat liggen. Meteen 10 man eromheen, of meer. Best ongemakkelijk. Ik begin haar te strelen en daarna haar kutje te likken. Ik voel de meute steeds dichter om ons heen komen staan en een aantal kan zijn handen niet echt thuis houden. Ik probeer me op Lisaanna te concentreren en zij doet ook haar best om de setting te negeren. Ik neuk haar, maar merk dat de sling wat te hoog hangt, waardoor ik kramp in mijn tenen krijg.

We verplaatsen naar het grote bed, waar het neuken een stuk comfortabeler is, maar de meute is minder comfortabel. Als handen tussen mijn benen door, langs mijn zak naar Lisaanna's billen graaien, laat ik weten dat ik dat niet zo prettig vind. Concentreren op elkaar is best moeilijk onder de omstandigheden, maar gelukkig vat Lisaanna het luchtig op. Ze is voor het eerst in EC, heeft wel behoorlijk wat club ervaring en merkt op dat dit echt wel heel anders is. Ze heeft bovendien een behoorlijke dosis humor en we lachen wat af.

Ze geeft aan dat ze best wil pijpen, maar dat het aanbod te groot is. Ik zeg dat ze wel iemand kan uitzoeken en ze heeft al meteen iemand op het oog. Pascal is de uitverkorene. Hij voelt zich echter wat gegeneerd door alle omstanders, die ook ergens op hadden gehoopt. Hij wacht nog wat af. Dus ik ga lekker door waar ik mee bezig ben. Ik lik haar kutje en neuk tot ik buiten adem ben, of tot ik me niet meer kan concentreren door alle in mijn nek hijgende mannen. Ook probeer ik of ik Lisaanna kan laten squirten, wat binnen enkele seconden lukt.

Na een korte pauze gaan we verder in de heterocinema. Pascal begint er nu toch wel zin in te krijgen en nadat we weer naar de algemene ruimte zijn teruggekeerd gaat Lisaanna hem pijpen. Iemand opent een keihard piepend locker deurtje en Pascal zegt: Oh dat was mijn voorhuid. We liggen dubbel van het lachen. Ik stel voor dat we op het bed verder gaan, zodat ik haar op z'n hondjes kan nemen. Maar Lisaanna heeft andere plannen. Ze wil op Pascal's pik gaan zitten en vraagt hem te gaan liggen, zodat ze hem als een amazone kan berijden. Zo gezegd zo gedaan. Echter door alle grappen en grollen verloopt het niet zoals bedoeld. Uiteindelijk neemt het lachen de overhand. Het gezelschap is inmiddels gelukkig behoorlijk uitgedund. Veel mannen zijn vertrokken, misschien omdat ze merkten dat er voor hen niets te halen viel, misschien omdat het bijna etenstijd is. We kletsen en lachen nog wat verder en kleden ons dan aan. Het was leuk om Lisaanna en Pascal te leren kennen en het was best gezellig en lollig, maar al met al een beetje een rare dag.
galuni
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 apr 2019 10:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: RARE DAG

Bericht door galuni »

Mijn hoop is dat jullie het ondanks de minder gewenste bijdragen van een deel van de overige aanwezige heren toch goed naar de zin hebben gehad. Van wat ik zo lees was het niet een complete mislukking. Toch lees ik hier wel de tekortkoming terug van "Nee = Nee", waarbij mensen eerst proberen en pas stoppen wanneer er "nee" gezegd wordt. In plaats van vragen en pas beginnen met grabbelen en voelen wanneer er "ja" gezegd wordt. Dat begrip heet "consent" en mijn vermoeden is dat wanneer hier algeheel meer aandacht aan besteed wordt, dat er meer leuke mensen, in het bijzonder vrouwen, terug zullen blijven komen of zelfs vriendinnen meetrekken voor een bijzondere erotische ervaring.
Het is nee tot je ja krijgt, niet andersom ;)
dodo
Berichten: 195
Lid geworden op: 21 okt 2012 18:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: RARE DAG

Bericht door dodo »

ik was er ook. voordat benno binnenkwam was er inderdaad 1 man met drie vrouwen. deze liepen in ondergoed een uurtje rond maar tot actie kwam het niet. rond 14u kwam er ook nog een jong koppel binnen. de man werd gepijpt in de hetero zaal door zijn vriendin die mooie zwarte lingerie aan had. daarna verplaatsden ze zich naar de sling,hier werd ze gebeft . het aantal kijkende en vooral oudere heren werd hen echter teveel, ze gingen nog wel verder in de cruising ruimte, hier was het wat rustiger. naderhand rond 1530 kwam er nog een stel binnen maar die gingen ook weer snel weg. hierna ben ik zelf weg gegaan waarna iets later benno kwam blijkbaar , ik had zelf niet de indruk dat de heren opdringerig waren maar wel met behoorlijke aantallen en met een gemiddeld wat hoge leeftijd. met alle respect overigens maar ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat dit met name voor wat jonger publiek een wat ongemakkelijk gevoel geeft. echter de cinema is voor iedereen toegankelijk. jong en oud en niemand is verplicht iets tegen zn zin in te doen of toe te laten. dat is het mooie van deze locatie, en alle dagen zijn weer anders, ik hoop dat er nog iemand reageert op deze inderdaad wat aparte dag? maar was ook wel weer leuk
Gebruikersavatar
June
Berichten: 75
Lid geworden op: 16 sep 2021 21:37
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: RARE DAG

Bericht door June »

Drukte is ook een beetje kwestie van smaak.

Maar ik lees minimaal 2 momenten met ongewenste aanrakingen. En dat is nooit, maar dan ook nooit oké.
Fijn dat de betrokken mensen in kwestie er niet een te nare ervaring aan hebben overgehouden. Maar dit zal niet voor iedereen zijn die ongewenst wordt aangeraakt.

Hoe moeilijk is het even te vragen "mag je aangeraakt worden?".
Dwars & Eigenzinnig
Houdt wel van een beetje humor
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: RARE DAG

Bericht door Gerrit Willem »

June, dat mag je gerust aan me vragen. Zal eerlijk antwoorden.😉😁
Gebruikersavatar
willemmaas
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 nov 2021 23:47
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 75
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: RARE DAG

Bericht door willemmaas »

June schreef: 13 feb 2022 15:19 Drukte is ook een beetje kwestie van smaak.

Maar ik lees minimaal 2 momenten met ongewenste aanrakingen. En dat is nooit, maar dan ook nooit oké.
Fijn dat de betrokken mensen in kwestie er niet een te nare ervaring aan hebben overgehouden. Maar dit zal niet voor iedereen zijn die ongewenst wordt aangeraakt.

Hoe moeilijk is het even te vragen "mag je aangeraakt worden?".
Helemaal met je eens . Maar sommige leren het nooit
Gebruikersavatar
kinkyRosa
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 okt 2021 13:40
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: RARE DAG

Bericht door kinkyRosa »

Leuk verhaal Benno!
En wederom leuk dat je het deelt.


De heer met de dames waren wij (Ik/mijn D mijn andere partner &vriendinnetje)
Wij hebben ook de nodige club ervaring maar we voelde niet de juiste vibe terwijl we echt wil zin hadden in stoute plannen tip voor de heren.
in plaats van ons alleen achterna te lopen we maken graag vooraf gewoon even leuk contact.
Sommige voor ons bekende heren deden dat zeker maar met zijn drie dames voelt mijn partner dan aan dat erg lastig word maar niet getreurd we komen snel weer herkansen.

XX Rosa
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: RARE DAG

Bericht door Rickjsw »

Hi Rosa,

Goed dat jij ook aangeeft dat het juist belangrijk is om het leuk te hebben en met elkaar te praten en te genieten. Als ik mett een dame naar de ec ga, is de sfeer altijd bepalend voor of zij zin krijgt of helemaal afknapt!
Goede tip voor de zwijgzame menigte om get vooral gezellig te maken! De laatste keer met Daphne lukte dat heel goed, waardoor zij zich ook helemaal kon overgeven…en dan is er niets leuker dan de EC!
Gemma
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 aug 2021 07:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: Denekamp
Contacteer:

Re: RARE DAG

Bericht door Gemma »

MANNEN ...

Ik geniet van de mooie verhalen hier op de site. :D
In de EC ben ik nog niet geweest, wel in andere. En wat mij daar is opgevallen dat jullie MANNEN denken dat jullie op respectabele afstand staan te trekken, maar één meter is niet veel. :oops: Ook weet ik dat het heel mooi is om mensen te zien seksen en dat de ruimtes niet te groot zijn, maar als er tussen de vijf en tien MANNEN staan te kijken is het best wel intimiderend. Dat "opdringen" houd mij ook nog steeds tegen om de EC te bezoeken, ook met begeleiding (Benno) vind ik dat de grootste drempel.
Groetjes en hopelijk tot een keer in de EC,
Gemma
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: RARE DAG

Bericht door Benno »

Lieve Gemma,
Ik begrijp heel goed dat dit een drempel voor jou is. Toch wil ik duidelijk maken dat de situatie zoals in het verhaal hierboven meer uitzondering dan regel is. De mannen houden meestal respectvol afstand totdat ze toestemming krijgen om mee te doen. Afgelopen zaterdag was het ongewoon druk, zeker voor dat tijdstip. Ik kende het merendeel van de mannen niet en op de een of andere manier voelde de sfeer niet goed. Dat hadden Rosa en haar gezelschap ook al geconstateerd.
Om die reden vraag ik vooraf vaak een paar goede bekenden om mee te doen. Mensen waarvan ik weet wat ik aan ze heb. Dat bevordert de sfeer en zorgt er ook voor dat een eventuele horde ongewenste mannen opafstand blijft.
Ik weet dat er op dit forum personen zijn die fel ageren tegen mannen die zich opwerpen als begeleider van dames die voor het eerst willen komen, maar het is een taak die ik in elk geval serieus neem. Het gaat mij er vooral om dat de dame in kwestie haar eerste bezoek zodanig leuk vindt dat ze vaker wil komen. Als dat lukt is mijn missie geslaagd.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten