RARE DAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: RARE DAG

Bericht door Plumberjack »

Beste Benno
Als je dames meeneemt naar de EC , zorg dan dat je weet wat de dames willen .
Regel dat en zorg dat ze tevreden naar buiten gaan .
Jij bent op dat moment de baas , en beslist wie er wel en niet mee mogen doen .
Regel dat goed Benno , dan kunnen de dames genieten , en wordt het geen graai partij .
Er blijven altijd mannen , die € 14 .= betaald hebben , die denken dat ze dan recht hebben om mee te doen


Gr. Jack
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: RARE DAG

Bericht door Benno »

Je hebt helemaal gelijk Jack!
Je legt precies de vinger op de zere plek ook.
Ik kende de dame in kwestie pas net en had vooraf maar kort met haar gesproken.
Daardoor wist ik onvoldoende wat zij wel en niet wilde en waar haar grenzen lagen.
Als ik me beter had voorbereid had ik dat wel geweten en had ik duidelijker kunnen zijn naar de mannen.
Bedankt voor deze wijze les. (niet de eerste overigens, ik heb veel aan jou te danken, dat weet je ;) )
Hopelijk tot gauw,
Benno

PS de entree is inmiddels verhoogd naar €15,50
galuni
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 apr 2019 10:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: RARE DAG

Bericht door galuni »

Benno schreef: 18 feb 2022 10:24 Lieve Gemma,
Ik begrijp heel goed dat dit een drempel voor jou is. Toch wil ik duidelijk maken dat de situatie zoals in het verhaal hierboven meer uitzondering dan regel is. De mannen houden meestal respectvol afstand totdat ze toestemming krijgen om mee te doen. Afgelopen zaterdag was het ongewoon druk, zeker voor dat tijdstip. Ik kende het merendeel van de mannen niet en op de een of andere manier voelde de sfeer niet goed. Dat hadden Rosa en haar gezelschap ook al geconstateerd.
Om die reden vraag ik vooraf vaak een paar goede bekenden om mee te doen. Mensen waarvan ik weet wat ik aan ze heb. Dat bevordert de sfeer en zorgt er ook voor dat een eventuele horde ongewenste mannen opafstand blijft.
Ik weet dat er op dit forum personen zijn die fel ageren tegen mannen die zich opwerpen als begeleider van dames die voor het eerst willen komen, maar het is een taak die ik in elk geval serieus neem. Het gaat mij er vooral om dat de dame in kwestie haar eerste bezoek zodanig leuk vindt dat ze vaker wil komen. Als dat lukt is mijn missie geslaagd.
Van wat ik vanuit verschillende dames heb begrepen doe je dat netjes. Dus ondanks het ageren van een aantal heren zeg ik wat dat betreft "chapeau". Mochten desbetreffende heren het hier niet mee eens zijn, dan stel ik voor dat ze een manier bedenken die dames aantrekken die hun manier van spelen prettig vinden. Mijn verwachting is dat het er weinig zullen zijn. Een beetje charme gaat vaak verder dan de gedachte dat iedere dame in de EC vrij spel is. Consent krijgen van een dame of heer is misschien wel een grotere ego boost dan simpelweg seks of klaarkomen. "Nee = Nee" en "Ja = Ja". Benno, mijn complimenten dat jij de "Ja" probeert te krijgen in plaats van de "Nee" hoopt te ontlopen.
Het is nee tot je ja krijgt, niet andersom ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten