BANGING MISS B

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

BANGING MISS B

Bericht door Benno »

Vandaag ben ik van plan om weer eens in EC te gaan kijken. Echter werd ik gistermiddag gebeld door een collega die corona had opgelopen of ik vandaag een klus van hem kon overnemen. Tegen 3 uur ben ik klaar met de klus en besluit alsnog even een kijkje te gaan nemen. Dat blijkt een goede keus!

Binnen lijkt het rustig, maar in de darkroom heeft zich een groep mannen verzameld rondom een mooie dame in de sling. Ik weet niet hoe gauw ik me moet uitkleden. Naakt betreed ik de darkroom op het moment dat de dame in kwestie hard geneukt wordt door Thiago, tot groot genoegen van beide, zo te horen. In de sling blijkt Miss B te liggen, die met Geilneef mee is gekomen naar EC. Ze ligt met haar prachtig lichaam te kronkelen en te genieten. Thiago staat al snel zijn plek aan mij af. Ik neem plaats tussen haar benen en neem haar eerst goed in mij op. Slank, blond, leuk open gezicht, stevige borsten, iets ronde heupen en een werkelijk fantastisch kutje met openstaande schaamlippen en een opwippende clitoris. Mijn mond wordt er als vanzelf naar toe getrokken. Het is alsof ze mij zoent met die lippen. Ik zuig haar clitoris mijn mond binnen. Enfin, vreselijk geil word ik ervan. Ik wil niets liever dan haar neuken nu. En komt dat even goed uit: ze ligt wijdbeens in de sling voor me. Ik hoef maar een condoom om te doen en kan dan gaan met mijn banaan. Ik neuk haar met passie en zo hard als ik kan. Het is duidelijk te merken dat Miss B het weet te waarderen. Ze kreunt en knijpt met haar kutje en komt dan klaar, mijn pik eruit knijpend. Ik steek twee vingers in haar kutje en laat haar squirten. Daarna heeft ze even genoeg van de sling, waar ze blijkbaar al een tijdje in lag.

Ze wil even liggen en spreidt haar handdoek uit op het grote bed. Thiago gaat bij haar hoofdeinde staan en biedt zijn grote pik aan ter pijping. Van die taak kwijt ze zich met grote en vooral diepe toewijding en met lange slijmdraden. Intussen ben ik weer tussen haar benen gekropen en lik ik dat zalige ondermondje van haar, deze keer met twee vingers erin. Ze kronkelt en kreunt (met volle mond) en komt nog eens klaar. Dan neuk ik haar met nog meer kracht en passie. Op het grote bed gaat dat altijd beter vind ik. Thiago wil ook graag neuken, dus ik sta mijn plek aan hem af. Miss B draait zich op haar knieën en hij neukt haar op zijn hondjes. Omdat hij tamelijk groot geschapen is vraagt zij hem niet te diep te stoten, want anders doet het pijn. Gelukkig ben ik niet zo groot, dus als ik haar even later op zijn hondjes neuk kan ik gewoon zo hard en diep als ik wil. Daarbij houd ik me stevig vast aan haar mooie heupen en billen. Daarna gaat Thiago weer.
Als Miss B even later weer op haar rug ligt neuk ik haar nog eens. Ik vergeet erbij te vertellen dat het er ook heel gemoedelijk aan toe gaat. Miss B is een leuke vrouw die tussendoor ook veel kletst en er tijdens het neuken van alles uit gooit, zoals dat ze het wel grappig zou vinden om door een pastoor genomen te worden. Ik zeg dat ik geen pastoor ben. Zij vraagt wat ik dan wel doe, maar ik kan even geen antwoord geven. Op dat moment is mijn lustniveau namelijk zo gestegen dat ik op het punt sta klaar te komen, wat ik vervolgens ook brullend doe.

Als ik van het bed af klim zie ik dat er een mooie donkerharige schone binnen is gekomen. In eerste instantie herken ik haar niet meteen (misschien omdat er tijdelijk wat bloed uit mijn hersenen is weggetrokken), maar even later zie ik dat het gpb is. Ze kleed zich om in een doorzichtig gewaad en gaat staan wachten. Ik weet dat dat betekent dat Guilty Pleasure zo direct binnen zal komen. Dat is inderdaad het geval. Hij heeft een grote koffer vol werktuigen bij zich om er een heel arsenaal aan bdsm strapatsen mee uit te halen. Ik kies er voor om mee te gaan met geilneef en Miss B, die naar de heterocinema gaan. Daar gaan ze voor een slotceremonie op het bed. Thiago, Geilneef en nog enkele mannen mogen over haar klaar komen. Ik ben zeer recent nog klaargekomen en kan zo snel niet weer, maar mijn pik is al wel weer in het gelid. Daarom neuk ik Miss B terwijl ze ondergespoten wordt. Wat een geile boel! Miss B gaat daarna douchen en aankleden. Dat doe ik ook en ik loop met haar en Geilneef mee naar buiten.
Ik heb echt heel erg van jou genoten Miss B en hoop je nog vaker tegen te komen.
Laatst gewijzigd door Benno op 22 mar 2022 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: BANGING MISS B

Bericht door Rickjsw »

Dat is wat je noemt even wat ontspanning na een dagje hard werken!
Wat een timing Benno....
In dit geval viel je direct met jouw neus in de boter!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten