SCARLETT AND HAPPY

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

SCARLETT AND HAPPY

Bericht door Benno »

Na inmiddels 3 geile ontmoetingen in EC ben ik best erg dol op Scarlett geworden. Seks met haar is heerlijk en daarbij wordt er ook nog heel veel geknuffeld en gezoend, wat het allemaal heel intiem en intens maakt. Het is al weer 3 weken geleden dat ze er voor het laatst was, maar vandaag is het weer zo laat. Ze heeft bovendien afgesproken met een stel dat ze heeft ontmoet toen ze de eerste keer in EC was. Van Lex hoor ik dat hij er vandaag niet bij kan zijn.

Iets na 13 uur ontmoet ik Scarlett in de winkel en we gaan samen naar binnen. Zodra we door de deur van de cinema zijn zoen ik haar. Daarna lopen we door naar de lockers waar we onze kleren in stoppen. Het is helemaal niet druk. Slechts een handjevol mannen en een ander stel dat nog aangekleed op de bank zit. Het stel noemt zich Happy, dus laat ik ze Happy boy en Happy girl noemen.

Scarlett heeft een prachtig zwart lingerie setje aan met allerlei bandjes. Ze ziet eruit om op te vreten en ik ben vast van plan om dat ook te gaan doen. Maar eerst heeft ze andere plannen. Bij een eerder bezoek heeft ze al even gespeeld met Happy girl en dat gaan ze nu weer doen. Happy Girl kleedt zich ook uit tot op haar lingeriesetje. Happy boy blijft nog even gekleed. Scarlett en Happy beginnen elkaar te zoenen en te strelen. Het begint heel rustig, maar ontaard al snel in heftigere liefkozingen, zoenen en sabbelen van borsten, betasten van elkaars kutje etc. Happy boy trekt bij zijn meisje eerst haar bh uit en later ook haar slipje. Scarlett houdt haar mooie setje nog even aan. Het is zo gemaakt, dat het de mogelijkheid geeft om de tepels vrij te krijgen en ook het slipje is goed opzij te duwen. Dat alles doet Happy girl dan ook graag. Het duurt niet lang of Scarlett ligt op haar rug en wordt gelikt door Happy. Happy boy en ik zoenen en strelen Scarlett terwijl haar kutje wordt verwend door Happy girl.

Vanaf hier ben ik de volgorde en wat er precies gebeurt een beetje kwijt. Het is allemaal te geil voor woorden. In willekeurige volgorde dan maar:
Happy ligt op haar rug en Scarlett likt haar kutje, terwijl ze van achteren met hand en tong wordt verwend door enkele van de aanwezige heren. Tegelijk is Happy girl mij aan het pijpen en voel ik tussendoor even aan haar natte kutje. Even later neem ik plaats achter Scarlett en neuk haar op z'n hondjes.

Scarlett en Happy girl liggen in standje 69 elkaars kutje te likken. Later komt Happy erg heftig en trillend klaar als Scarlett haar likt en vingert. Op het eind heeft Scarlett 3 vingers in haar kutje en vingert Happy haar eigen clitje.

Ik neuk Scarlett heel heftig en intens en zoenend. Daarna op z'n hondjes, hard stotend tegen haar heerlijke billen. Tussendoor veel zoenen en knuffelen.
Ik lik Happy girl naar een orgasme en neuk mezelf daarna naar een brullend orgasme in haar kutje. Tegelijkertijd is Happy boy met Scarlett bezig.

Terwijl Happy girl aan het douchen is ben ik opnieuw met Scarlett bezig. Ik lik haar tot een zoveelste orgasme (wat kan die meid vaak en lekker klaarkomen!). Ik neuk haar op z'n hondjes tot ik even moet rusten. Er is een jongeman die ook wel even mee wil doen. Komt goed uit, want dan kan ik even op adem komen. Happy boy en girl zijn klaar om te vertrekken. Zij komt nog even Scarlett gedag kussen. Het scheelt niet veel of ze beginnen van voor af aan met vrijen.

Daarna ben ik weer helemaal op sterkte en neuk ik Scarlett tot ik er bijna bij neerval en schokkend klaarkom. Zoenend en ineen verstrengeld liggen we daarna bij te komen. Voor mij is het tijd om Paasboodschappen te gaan doen. Scarlett gaat naar huis. Wat een zalige Pasen.
Laatst gewijzigd door Benno op 03 mei 2022 16:06, 6 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Frinz
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 jun 2014 09:58
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Re: SCARLETT AND HAPPY (ENDINGS)

Bericht door Frinz »

Mooi verslag Benno!

Maar bij het lezen kwam die slogan in me op.

HG doet wat het beloofd :D
Happy
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 jan 2014 01:05
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: SCARLETT AND HAPPY (ENDINGS)

Bericht door Happy »

Heel leuk om terug te lezen, waren een paar speelse uurtjes :oops: toch zeker voor herhaling mogelijk
Gebeurd soms zoveel tegelijkertijd dat je niet meer weet waar je bezig moet zijn :lol: erg leuk dat jullie er waren.

Toen we thuis kwamen hebben we nog even nagenoten, me vriend was alleen een beetje verrast sinds ik nog erg naar Scarlett rook :lol:

xoxo
Scarlett
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 nov 2021 20:37
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: SCARLETT AND HAPPY (ENDINGS)

Bericht door Scarlett »

Hahaha!
Fijn dat jullie het lekker vonden, heb ook genoten! En zeker voor herhaling vatbaar.

Over voor herhaling vatbaar gesproken… wie was die leuke man die aan het eind vroeg of hij mijn nek mocht kussen?
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: SCARLETT AND HAPPY (ENDINGS)

Bericht door Rickjsw »

Ik was dat graag geweest :D
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: SCARLETT AND HAPPY

Bericht door Benno »

Hé wat leuk!
Verslag van de maand. 😊
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten