Princess Zelda en de vier, nee vijf musketiers

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bi44
Berichten: 92
Lid geworden op: 26 sep 2014 07:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Princess Zelda en de vier, nee vijf musketiers

Bericht door bi44 »

In een aantal berichten op het forum las ik over de eerste stappen van Zelda in de EC. Een derde bezoek werd aangekondigd en ik reageerde naar haar partner Karlson, die de organisatie regelde, Zelda wilde na twee eerdere rustige stappen met 5 mannen spelen. Na een aantal PM's werd ik uitgenodigd en dinsdag zou het gaan gebeuren. Van tevoren stuurde haar partner nog een lekker berichtje dat hij zijn Zelda bij de waxsalon had gebracht, zodat ze helemaal klaar voor ons was...Ik was een half uurtje eerder in de EC, zodat ik kon acclimatiseren en douchen. Er liepen wat andere mannen rond, waaronder vermoedelijk ook de andere genodigden, maar ik wist natuurlijk niet wie dat waren. Iets voor drieën stapten Zelda en Karlsson binnen. Jij moet Zelda zijn? Het werd beaamd door de prachtige vrouw, de foto's op het forum hadden niets teveel beloofd. Haar partner gaf aan dat ze vier mannen hadden uitgenodigd. Ook zij gingen eerst even op temperatuur komen in de bioscoopzaal. Na een minuut of tien kwamen ze weer naar de grote zaal en een voor een meldden de andere genodigden zich, op één na: Ginger...ik had iemand gezien die aan dat signalement zou kunnen voldoen, maar hij was nergens te vinden?? Enigszins teleurgesteld moest Zelda het met drie man stellen..maar ineens kwam de roodharige Ginger toch de zaal in en kon het feest beginnen. Haar partner nam de regie stevig in handen en beval Zelda op haar knieën langs ons te kruipen en ons één voor één te pijpen. Uitdagend en gehoorzamend kroop ze een voor een bij ons langs om ons met een fabelachtige techniek diep te pijpen. Ik was de laatste van de vier, waarna ze op het bed kroop en acht handen en vier monden haar van alle kanten betasten en likten. Haar netbody mochten we kapot trekken en ze kronkelde van genot en opwinding. Ze gaf aan dat ze heel graag geneukt wilde worden en ik was het dichtste bij en was de gelukkige die haar als eerste in haar natte, nauwe kutje mocht nemen. Oef, wat een heerlijk knijpkutje heeft ze! Ik neukte haar vrij stevig en ondertussen werd ze aan alle kanten betast en gelikt. Al snel kreunde ze hevig en voelde ik een grote golf uit haar komen die mijn lul uit haar kutje duwde. Squirtend en kreunend kwam ze klaar! Oef, wat een geile ervaring. Ze had nog zeker niet genoeg en de een na de ander neukte haar, haar mond en handen gevuld met de andere lullen. Een vijfde musketier had aan haar partner gevraagd  of hij mee mocht doen en hoewel het alleen voor genodigden was, checkte hij bij Zelda of dat oké was. Jawel hoor en Zelda trok hem af en pijpte hem. Hij moest bijna weg en wilde haar ook wel neuken maar had geen condoom. Ik gaf hem een condoom en hij kroop op haar en spoot na een minuut het condoom vol. 
Haar vriend had de touwtjes strak in handen en checkte steeds bij zijn lief of het goed ging en wat ze wilde. We namen een eerste pauze en er was een gezellige sfeer. Zelda was nog even stout wat haar nog op een paar kletsen op de billen met een flogger kwam te staan, maar daarna was ze weer zo ver opgewarmd dat het tijd was voor een tweede ronde. Weer het wellustige spel va vier man die zich tegoed doen aan haar heerlijk lijf en wederom squirtte ze er op los. Zo volgde er ook nog een derde sessie in de sling, waarin we haar weer een voor een neukte en ze ook de hele vloer onder spetterde.
Na ruim een uur bezig zijn geweest kwamen we weer terug in de centrale ruimte. Tijd voor de finale: Zelda wilde ons zaad op haar borsten voelen. Oef daar had ik wel zin in. Een paar keer had ik me erg moeten inhouden om haar niet al onder te spuiten. Als eerste spoot ik haar heerlijke tieten vol en al snel volgden de andere mannen. Na me gedoucht te hebben nam ik zéér voldaan afscheid van Zelda en Karlsson...wat een geweldig stel en wat een geweldige ervaring!
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Princess Zelda en de vier, nee vijf musketiers

Bericht door Karlson747470 »

Wat een prachtig verslag!

Zelda wilde dit keer het verslag schrijven, maar kan daar pas aan het einde van de week voor gaan zitten. In de tussentijd beleven wij nog flink napret aan deze geweldige ervaring. Voor ons allebei weer een (flink) stapje verder in onze fijne reis. Dit keer bijgestaan en vergezeld door vier (eh, vijf!) fijne, sociale heren die zeer respectvol en gezellig waren en goed hadden geluisterd naar wat onze wensen en fantasieën waren.

Ook de andere aanwezige heren waren netjes. We moesten een aantal heren afwijzen omdat we van tevoren zelf een selectie via het forum hadden gemaakt en alle heren gingen hier prima mee om. En zo is de EC toch wel een hele fijne plek waar we gekke fantasieën kunnen beleven en uitproberen. We hebben nog zoveel plannetjes en dingen die we willen uitproberen, dus we zullen zeker nog terugkomen naar de EC! :)

Bi44, bedankt voor je mooie verslag en je relaxte aanwezigheid. Volgens mij was jij een van de heren die Zelda in de sling aan het einde flink te grazen nam en ze had daar zo'n verpletterend orgasme dat ze pas na onze pannenkoek weer een beetje kon landen. Ze was compleet cock-drunk en high van al die pikken. Aan de ene kant heerlijk, dat ze zo vaak kan komen, maar al die orgasmes vragen ook wel zijn tol. :)
Gebruikersavatar
koen540
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 okt 2010 14:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Princess Zelda en de vier, nee vijf musketiers

Bericht door koen540 »

Wat een heerlijk stel zijn jullie… en inderdaad wat kan zij squirten.. ik was de laatste die haar in de sling neukte en wat een golf kwam daar los die mijn pik er uit drukte.. een compleet zwembad was het gevolg en Zelda had haar portie wel gehad. Wij moesten haar echt even ondersteunen bij het uit de sling stappen zodat ze weer bij kon komen… bedankt voor de geilheid en gezelligheid
OnlyDP

Re: Princess Zelda en de vier, nee vijf musketiers

Bericht door OnlyDP »

Zo Koen 540, je was weer lekker bezig, en mooi geil verslag

x robert
Gebruikersavatar
Lumbi.71
Berichten: 88
Lid geworden op: 17 okt 2021 16:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Re: Princess Zelda en de vier, nee vijf musketiers

Bericht door Lumbi.71 »

Dat Princess Zelda een uitdagend fraaie mooie dame is met een ondeugende mindset samen met haar partner is ons zeker wel duidelijk geworden.
Had het verslag niet beter kunnen schrijven en sluit mij aan met de woorden dat het een overheerlijke middag van passie, erotiek en sex is geweest waar ik als genodigde met volle teugen van heb mee mogen genieten 😋

Dank aan Zelda💃 , partner Mike en de overige aanwezigen.
groetjes William
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Princess Zelda en de vier, nee vijf musketiers

Bericht door Karlson747470 »

Lumbi.71 schreef: 01 okt 2022 10:10 Dat Princess Zelda een uitdagend fraaie mooie dame is met een ondeugende mindset samen met haar partner is ons zeker wel duidelijk geworden.
Had het verslag niet beter kunnen schrijven en sluit mij aan met de woorden dat het een overheerlijke middag van passie, erotiek en sex is geweest waar ik als genodigde met volle teugen van heb mee mogen genieten 😋

Dank aan Zelda💃 , partner Mike en de overige aanwezigen.
groetjes William
En jij ook bedankt, William! Zelda gaat haar eigen verslag zometeen posten! :)

Het was sowieso een geile week. Naast ons feestje in Amersfoort zijn we deze ook samen naar een (commerciele) gangbang geweest. Het was nu mijn beurt om te genieten van de aanwezige dames, al merkte Zelda dat ze halverwege gewoon lekker mee wilde spelen en eindigde dat ook in een erg heet avontuurtje met zijn drieen!

We zijn van plan in oktober weer terug te komen naar de EC. Zelda gaat dit keer zelf haar oproep schrijven. :)
Gebruikersavatar
Lumbi.71
Berichten: 88
Lid geworden op: 17 okt 2021 16:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Re: Princess Zelda en de vier, nee vijf musketiers

Bericht door Lumbi.71 »

Als je durft te genieten van datgene dat je intrigeerd kan je beter eens een keerje denken dat iets niet helemaal bij je past dan dat je jezelf iets hebt onthouden 😉
Blijf elkaar aanvoelen en genieten en wie weet tot weerziens, horens of voelens 😋

Life is to short to not enjoy it all !!!
En ik kijk natuurlijk uit naar het verslag van Zelda 💃
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten