WATERMELOENEN OP HET GROTE BED

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

WATERMELOENEN OP HET GROTE BED

Bericht door Benno »

Watermeloen heeft al weken van tevoren aangekondigd te zullen komen vandaag. Nadat ik een foto had gezien van haar lichaam begreep ik meteen waar ze die naam vandaan heeft. Het zijn namelijk geen Galia of Cantaloupe meloenen waar we het hier over hebben. Haar borsten zijn echt zo groot als watermeloenen. Dat zie ik direct als ik vanmiddag om 14 uur de EC binnenkom. Ik heb het nog laatste beschikbare kluisje, want er zijn meerdere mannen op de oproep afgekomen. Ook zijn er twee andere stellen, waarvan ik er 1 ken. Dat zijn HD en Anna.

Watermeloen kom ik al tegen als ik bij de toegangsdeur naar de cinema kom. Ze heeft zich al uitgekleed, maar is er dan pas achter gekomen dat ze geen euro voor een kluisje heeft. Dus of Jeroen er 1 voor haar heeft. Ze houdt een handdoekje voor haar lichaam, maar dat verhult zo'n beetje.... helemaal niks! Haar wulpse, weelderige vormen zijn aan alle kanten te zien. Het lijkt me een hartstikke leuke meid. Ik stel me voor en ga snel ook mijn kleren in een kluisje stoppen.

Het lijkt erop dat Meloen twee begeleiders heeft. Een lange jongen en een andere met krullen en een baard. Ze beginnen bij het wandrek met haar te spelen. De lange jongen zegt dat ze op haar knieën hem moet gaan pijpen. Dat doet ze gedwee. Hij legt ook de spelregels uit: alles met condoom, geen anaal en vooral zorgen dat zij geniet. Duidelijkheid, daar hou ik van. Ik begin eerst maar eens haar ronde vormen te betasten. Die heeft ze namelijk in overvloed. Borsten, heupen, billen, het voelt allemaal heerlijk aan. Niet lang daarna wordt Meloen naar het bed gedirigeerd. Ze gaat er op haar rug op liggen en ik zit er toevallig precies goed voor, tussen haar benen. Ik voel haar kutje dat - waarschijnlijk door de wekenlange anticipatie - al helemaal nat is. Ik laat er daarom geen gras over groeien. Ik doe een condoom om en laat mijn pik langzaam naar binnen glijden. Dat langzame gaat er overigens snel vanaf, want ik voer het tempo van stoten rap op. Andere mannen knielen met condoom om hun pik bij haar hoofd en Meloen pijpt er lustig op los. Tijdens het neuken doe ik me tegoed aan de enorme borsten van Watermeloen. Ik denk niet dat ik ze eerder zo groot heb gevoeld. Ik ga best lang door voordat ik besef dat er wellicht andere mannen op hun beurt aan het wachten zijn. Tijd om sociaal te zijn en mijn plek af te staan aan de volgende kandidaat.

Vanuit de richting van de cinema's hoor ik inmiddels dat er rake klappen worden uitgedeeld. Daar is iemand stout geweest, denk ik. Ik ga een kijkje nemen en vind HD en Anna in de ruimte tussen de cinema's. Anna staat voorover tegen het rek en wordt geneukt door HD, die haar tussendoor klinkende kletsen op haar billen geeft.

In de heterocinema is het derde stel inmiddels bezig. De dame is een wat oudere BBW die ik volgens mij al eens eerder heb gezien. Terwijl ze geneukt wordt praat ze veel over eerdere seksuele escapades, wat ik zelf een beetje vind afleiden, maar goed, bonuspunten voor haar enthousiasme.

Terug bij het grote matras zie ik dat Meloen nog steeds omringd wordt door een groep mannen, maar ze wordt niet geneukt, terwijl ze daar toch wel voor gekomen is. Aan de slag dus, met hernieuwde kracht en met een steigerende pik. Wederom doe ik me tijdens het neuken volop tegoed aan haar heerlijke meloenen, waar ik in knijp, aan sabbel en me aan vastgrijp als ik uiteindelijk brullend klaarkom.

Anna ligt inmiddels in de sling, waar HD haar aan het neuken is. Ze heeft haar benen hoog opgetrokken en geniet zichtbaar en hoorbaar. Ze heeft blijkbaar opdracht gekregen om vooral nog niet klaar te komen en ze edgt er voortdurend tegenaan. Ze vindt het gemeen van HD, maar die is onverbiddelijk. "Wat gebeurt er als ik toch klaarkom?", vraagt ze hijgend van genot, "Wat is dan de consequentie?". "Dat weet je nooit van tevoren", zeg ik. "Precies", zegt HD. Anna probeert stiekem klaar te komen, maar HD heeft het natuurlijk door en trekt snel zijn pik eruit, waardoor haar kutje in het luchtledige naar lucht blijft happen. Uiteindelijk laat hij haar vakkundig en uitgebreid komen. Het is echt prachtig om te zien, het spel van deze twee.

Geil geworden door dit spel kom ik terug bij het grote matras waar Meloen net op z'n hondjes wordt genomen. Dat zie ik ook wel zitten. Even later krijg ik de kans. Lekker hard stoten tegen die mooie ronde billen. Ik ga door totdat ik buiten adem ben en afgelost wordt door een man die al klaar staat.

Later, als HD en Anna pauze nemen, klets ik nog even met ze op de (overigens nieuwe) banken in de algemene ruimte, waar Watermeloen nog steeds op het bed wordt geneukt, o.a. door Dennis. Mijn tijd zit erop en ik moet weer aan het werk. Al met al een leuke donderdagmiddag.
Laatst gewijzigd door Benno op 30 sep 2022 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: WATERMELOENEN OP HET GROTE BED

Bericht door Rickjsw »

Wat een mooie manier om een donderdagmiddag door te brengen! Watermeloen is inderdaad een heerlijke dame! Hoop haar snel weer terug te zien in de cinema, ze is super naughty and sweet!
Gebruikersavatar
watermeloen
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jun 2022 19:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: WATERMELOENEN OP HET GROTE BED

Bericht door watermeloen »

...huh ik had hier toch al gereageerd? blijkbaar niet.
Was een geweldige dag!
ik ben een onverzadigbare bbw slet, hou van neuken en pijpen
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten