MOOIE SLANKE LANGE BLONDE DAME OP BEZOEK

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

MOOIE SLANKE LANGE BLONDE DAME OP BEZOEK

Bericht door Benno »

Vandaag zie ik opeens een leuke oproep van Dikke Paal op het forum dat hij vanmiddag met zijn sletje langs wil komen. Rond 16 uur staat er, maar later op de dag verandert dat in 16.30. Tegen die tijd kom ik binnenlopen en zie dat ik niet de enige ben die op de oproep af is gekomen. Er zijn wel een stuk of 15 mannen en iedereen is in gespannen afwachting van wat gaat komen. 16.30 wordt 16.45 (en misschien nog wel ietsje later), maar daar zijn ze dan toch. De heer M en de dame I hebben er wel zin in. Zij is een slanke lange dame met kort blond haar en een ondeugend koppie. Ze zuigt (voor nu nog tenminste) op een lollie. Ze had niet verwacht dat het naaktdag was, maar heeft er kennelijk weinig moeite om zich helemaal uit te kleden voor allemaal blote mannen. Ook praat ze spontaan en daar hou ik van. Ze is 1.78m, maar trekt - eenmaal naakt - hakken van 10 cm aan, waardoor ze alsnog 6 cm boven mij uittorent. Als laatste doet ze twee klemmen op haar tepels met ringen eraan, waar je je vingers makkelijk door kunt halen om eraan te trekken (dit weet ik omdat ik het meteen even uitprobeer).

Na even te hebben geacclimatiseerd in de bios gaan M en I op het grote bed liggen en vragen een kort moment voor hunzelf. Hij gaat over haar heen liggen en ze zoenen. Daarna neemt hij plaats naast het bed en kan het feest beginnen. Ze gaat op haar buik liggen. "Wil jij mijn schouders even masseren?", vraagt ze aan mij. Ik had eigenlijk een inwendige massage in gedachten, maar vooruit maar dan. Ik neem schrijlings plaats, waarbij mijn billen de hare raken en masseer haar ranke schouders. Intussen heeft ze al twee pikken te pakken bij het hoofdeinde. Eromheen komen de mannen dichterbij en vele handen raken haar lichaam aan, wat ze volgens mij erg geil vindt. Na even gemasseerd te hebben vind ik het wel weer genoeg en vraag ik haar op haar knieën te gaan zitten, zodat ik haar kan neuken. Ze vraagt of iemand ook haar clitje kan stimuleren terwijl ze geneukt wordt. Daarvoor zijn meteen diverse vrijwilligers.

Ik neuk I meteen hard op z'n hondjes. Ik ga er ook best een tijdje mee door, maar omdat er zoveel andere mannen staan te wachten moet ik mijn plaats na verloop van tijd toch afstaan. Omdat het al laat is en ik niet weet of ik nog eens aan de beurt ga komen, besluit ik dat ik best eerst nog even klaar kan komen. Ik ga ervoor en kom met brullend klaar. Zo, de kop is eraf zullen we maar zeggen. Mijn plaats wordt meteen ingenomen door een andere neuker. En ook rond I's hoofd zijn diverse pikken, die ze pijpt en trekt en waaruit zo nu en dan zaad over haar heen vloeit. Ik zie dat ze een pik die haar neukt eruit perst met een squirt erachteraan. Dus als haar kutje even later even vrij is laat ik haar met twee vingers even goed squirten. Alweer geil geworden neuk ik haar ook nog eens en lik ik haar kutje ook nog even for good measure. Daarna is het helaas echt tijd om te vertrekken, want het is al laat en bijna etenstijd.
Laatst gewijzigd door Benno op 30 dec 2022 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
dikke paal
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 mar 2011 19:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Re: MOOIE SLANKE LANGE BLONDE DAME OP BEZOEK

Bericht door dikke paal »

Wat een mooi verslag van deze geile namiddag. Wij hebben ook ontzettend genoten. Komt zeker weer een vervolg :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten