MINI GANGBANG VOOR APRIL

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

MINI GANGBANG VOOR APRIL

Bericht door Benno »

Er stond een oproep op het forum van The2ofus, waarbij de dame van het stel aankondigde een mini gangbang te willen onder toeziend oog van haar man. Het plan is dat ze donderdagavond komen. Ik ga eigenlijk vrijwel nooit 's avonds, maar dit lijkt me wel erg aantrekkelijk. Zeker als ik ook nog eens rechtstreeks benaderd word door de dame zelf, of ik ook wil komen. Tja, dat kan ik niet weerstaan.

Het tijdstip van 18.30 werd niet gehaald. Het is al na 19 uur als April en haar man binnenkomen. File gooide roet in het schema. Er zijn zeker 10 mannen op de oproep afgekomen en die staan allemaal stijf van de anticipatie. Er is al een stel aanwezig, maar die spelen uitsluitend met elkaar (hoewel ze wel mijn pik begint te trekken, terwijl ze in de sling door haar partner geneukt wordt). April blijkt een werkelijk bloedmooie dame met wilde blonde krullen te zijn en een lijf dat menigeen doet kwijlen van verlangen. Zeker als ze haar jas en broek uittrekt, waaronder ze een niets verhullend net-lingeriesetje aanheeft. Wauw! is de term die ik zou willen gebruiken.

April's man geeft aan alleen toezicht te houden. Verder is het aan haar. Ze gaat op haar rug midden op het matras liggen en de mannen volgen. Handen en monden gaan over haar lijf, een kluwen van ledematen. ik ben strategisch gepositioneerd tussen haar onderste ledematen. Ik betast en streel haar benen en heupen en buik en uiteindelijk wat zich in het midden van dat alles bevindt. Ik doe het broekje dat ze aanheeft iets opzij en lik haar gladde kutje. Niet lang daarna glijdt mijn van verlangen kloppende pik bij haar naar binnen. Terwijl ik haar neuk is ze andere pikken aan het pijpen. Het is vreselijk geil en het voelt heerlijk. Als ik na verloop van tijd voel dat ik wel eens zou kunnen klaarkomen, hou ik het niet tegen. Als April dan ook nog even stopt met pijpen en mij recht aankijkt terwijl ik haar op volle snelheid neuk, barst mijn orgasme in volle hevigheid los en kom ik brullend klaar.

Mijn plek wordt onmiddellijk overgenomen door Ferry en daarna door Matarazi en ongetwijfeld door nog meer mannen. Maar dan ben ik al weg. Terwijl ik me aankleed komt er nog een nader mooi jong stel binnen. Als ik niet hoognodig weg zou moeten zou dit een goede reden zijn om nog langer te blijven. Ook een tweede ronde met April zou ik niet afslaan trouwens. Helaas kan ik echter niet blijven. April heeft volgens mij een geslaagde mini gangbang gehad. Precies zoals ze van plan was. Ik doe graag weer mee een volgende keer.
Laatst gewijzigd door Benno op 30 dec 2022 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
The2ofus
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 okt 2022 19:52
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: MINI GANGBANG VOOR APRIL

Bericht door The2ofus »

Je hebt er weer een mooi verslag van gemaakt Benno, leuk om te lezen altijd!

Wij hebben ook zeker genoten. Heerlijke avond gehad waar iedereen met respect met elkaar omging.

Tot een volgende keer!☺️💋
Sexreiziger
Berichten: 42
Lid geworden op: 24 okt 2020 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: MINI GANGBANG VOOR APRIL

Bericht door Sexreiziger »

Ja was leuk! In de middag nog wat rustig op 1 stel na maar met dit leuke stel op het grote bed ( ze vroeg nog aan ander stel wue er op ging), het andere oudere stel o.a. in de sling en een jong stel waarvan de vrouw werd vastgezet aan het kruis. Ik kwam ogen te kort maar kon op het grote bed de mooie dame vingeren en zelf werd ik heerlijk gepijpt en tussendoor wat zoenen. Dank en fijn dat jullie het ook leuk hadden.
NatuurLiefhebber
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 okt 2022 13:04
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: MINI GANGBANG VOOR APRIL

Bericht door NatuurLiefhebber »

2 keer heerlijk gekomen. :P :P
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten