CHRISTINE SOLO OP BEZOEK

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

CHRISTINE SOLO OP BEZOEK

Bericht door Benno »

Een privé berichtje op Kik van Henk: of ik zaterdag tijd heb om naar EC te gaan. Hij wil Christine daar afzetten en opdragen alleen naar EC te gaan. Kijken of ze dat durft. Als ze daar dan aankomt vang ik haar op, zodat het toch een beetje vertrouwd is. Rond 15.00 uur zal ze arriveren. Als ik iets daarvoor bij EC aankom, komt net E naar buiten. Ze is een beetje teleurgesteld over de sfeer binnen. Mannen zijn inactief en houden hun kleren aan. Er schijnt ook nog een jong stel te zijn, maar die komen even later onverrichter zake weer naar buiten. En ook Dana is er.

Als Christine arriveert , verschijnt er een glimlach op haar gezicht als ze mij ziet. Ze was toch wel wat gespannen over het idee om helemaal alleen naar binnen te gaan. Ik groet E en we gaan samen naar binnen. Binnen zijn behalve Dana Peter en Koen en nog een paar mensen die me bekend voorkomen en verder nog wat onbekenden. Sommige ervan hebben inderdaad al hun kleren aan. Christine en ik kleden ons uit en we gaan naar de sling, want dat is toch wel haar favo plek. Ze klimt er zonder omhaal in en omdat Christine in de kikgroep waarin we beiden zitten wel vaker heeft aangegeven dat ze niet zo van het voorspel is, begin ik haar min of meer meteen te neuken. Aan de mannen die erbij staan geef ik aan dat pijpen en neuken allebei met condoom is en dat er niet gebeft mag worden (iets wat ik persoonlijk jammer vind, maar je hebt nou eenmaal de grenzen te respecteren).

Nadat ik Christine vrij lang geneukt heb geef ik de beurt door aan Peter. En als die een tijdje zijn best heeft gedaan, is Koen aan de beurt. Ik zeg dat ze zich niet in hoeven te houden, want dat Christine wel wat gewend is. Er zijn nog wel wat andere mannen die af en toe even komen voelen en er is er zelfs 1 die haar ook even neukt, maar echt veel neukers zijn er vandaag niet. Peter is eerder al met E bezig geweest en gaat ook nog even met Dana aan de slag. Overigens zie ik later dat er bij Dana nog wel enkele neukers bezig zijn, maar in de darkroom heb ik ze niet gezien. Op een gegeven moment wissel ik om en om af met Koen. En als die weg is, sta ik er alleen voor. Christine is redelijk onverzadigbaar, dus ik doe mijn best, maar ook aan mijn energie komt een eind. We verplaatsen nog naar het grote bed en daar ga ik nog voor een laatste sprint, alvorens ik echt niet langer kan. Volgende keer vraag ik er echt wat mannen bij...

Het is zo'n beetje tijd om te gaan. Christine's man Henk is in de stad en ze zijn vandaag op doorreis. Ik neem afscheid van haar en laat Henk weten dat het geslaagd was. Bedankt Christine voor de leuke middag en bedankt Henk voor het in mij gestelde vertrouwen.
Laatst gewijzigd door Benno op 23 okt 2022 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
koen540
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 okt 2010 14:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: CHRISTINE ALLLEEN OP BEZOEK

Bericht door koen540 »

Ach ja Benno zo hadden wij Christine wel lekker voor ons zelf… niet echt een straf… maar inderdaad ze was onverzadigbaar en wij hadden haar nog wel een flinke tijd door kunnen neuken maar helaas duty called.. bedankt voor de ‘samenwerking ‘
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: koen540 en 5 gasten