MET STELLA NAAR EC

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

MET STELLA NAAR EC

Bericht door Benno »

Zaterdagmiddag om 14 uur heb ik afgesproken met Stella. Ik wacht haar op bij de ingang van de winkel en we gaan samen naar binnen. Daar staan Eddie en Babbel, die ik heb uitgenodigd al klaar. Ook is Koen er en geheel toevallig Lex. Daarnaast nog enkele andere heren, die wellicht een bijdrage kunnen leveren aan een geslaagde middag.

We stoppen onze kleren in lockers en Stella trekt een weinig verhullend jurkje aan (dat overigens snel weer uit is, net als haar slipje) en hoge hakken. Alsof ze nog niet lang genoeg is. Als ik haar even later wil zoenen, moet ik op mijn tenen gaan staan. Gelukkig gaat Stella gauw in de sling liggen, zodat ik overal bij kan. Ik begin Stella's kutje te likken en omdat dat zo lekker is en omdat ze er zo lekker op reageert, ga ik ermee door totdat ze roept klaar te komen, ze haar clitje tegen mijn tong aanperst en haar kutje zich om mijn twee vingers heen samentrekt. Man, wat word ik daar geil van! Snel steek ik mijn van geilheid kloppende pik in haar nog nakrampende kutje en neuk ik er op los.
Na een tijdje geef ik mijn plek tussen Stella's lange benen af aan Eddie, die zich in no time naar een eerste hoogtepunt neukt, hoorbaar genietend zullen we maar zeggen (in de winkel kunnen zeook het horen waarschijnlijk). Er zijn nog wel wat genieters, die even willen, zoals Koen. Tussendoor laat ik Stella even squirten en daarna neuk ik weer verder. De sling hangt iets te hoog, dus ik stel voor om verder te gaan op bed.

Oo het grote matras neuk ik Stella op z'n hondjes, waarna hetzelfde gebeurt door Eddie, Babbel en Koen. Lex heeft andere plannen. Hij gebiedt (Dominant als hij is) Stella op de rand van het matras te gaan liggen met haar benen in de lucht, waarna hij haar met beleid anaal penetreert. Dit is iets waar Stella erg van houdt, dus ze schreeuwt het uit van genot. Er volgt ook nog een flogging sessie, want Lx komt altijd goed voorbereid naar EC met op z'n minst een basiskit bij zich. floggers en tepelklemmen komen eraan te pas en Lex laat Stella bovendien meerdere keren de vloer helemaal onder spuiten.

Na een pauze gaan we weer verder op het bed. Omdat ik het niet kan laten lik in Stella nog eens naar een hoogtepunt en neuk haar dan met verve. Ik heb tijdens de BDSM sessie goed kunnen uitrusten en heb hernieuwde energie. Er zijn meerdere liefhebbers die Stella's kontje willen uitproberen. Nadat Lex dat nog eens heeft voorgedaan, ben ik aan de beurt en daarna Eddie. Eddie heeft er echt zin in en hij is goed op dreef. Als Stella op een gegeven moment tegen hem zegt: "Kom lekker klaar in mijn kontje" laat Eddie zich dat geen twee keer zeggen. Met een gigantische brul komt hij klaar.

Daarna gaat Stella weer op haar rug liggen, nu met haar hoofd over de rand van het matras. Ik neuk haar terwijl Lex haar laat deep throaten. Als hij heel deep gaat dan voel ik haar kutje samentrekken. Eddie en Babbel en Koen ervaren dit ook om de beurt. Het wordt later en later en ik kan niet meer heel lang blijven. Nog tijd voor een eindsprint. Eerst nog maar even dat lekkere kutje likken. Was eigenlijk bedoeld als korte inleiding, maar voor ik het weet heb ik Stella weer naar een heftig orgasme gebeft. Daarna neuk ik haar intens en met passie, waarna ik brullend klaarkom over haar lichaam.

Daarna is het voor mij echt hoog tijd om te gaan. Lex belooft tot het eind op Stella te passen en ik ga vermoeid maar voldaan naar buiten. Vermoeid omdat mijn conditie nog niet helemaal terug op het oude peil is (hoewel ik niet mag klagen) en voldaan na een lekkere intensieve sessie met Stella.
Stella
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 jan 2022 18:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: MET STELLA NAAR EC

Bericht door Stella »

T was heerlijk mannen!
Gebruikersavatar
koen540
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 okt 2010 14:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: MET STELLA NAAR EC

Bericht door koen540 »

Het was heerlijk Stella… jij bedankt!!
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: MET STELLA NAAR EC

Bericht door Chandon »

Dat klinkt als een heerlijk stout ontdeugend avontuur😈😇.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: MET STELLA NAAR EC

Bericht door Rickjsw »

Stella is ook een heerlijk stoute en ondeugende dame! Volgende keer ben ik er hopelijk weer bij🔥
hotwifecouple40
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 feb 2022 09:15
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: ijsselstein
Contacteer:

Re: MET STELLA NAAR EC

Bericht door hotwifecouple40 »

Wat klinkt dit als een heerlijke middag😜🎉
Gebruikersavatar
Maltrover
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 dec 2022 09:04
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: MET STELLA NAAR EC

Bericht door Maltrover »

Heerlijk om de vergaderverslagen te lezen.
Een vergadering bijwonen lijkt me eens goed.
Heb wel een goed punt in te brengen :lol:
Bovengemiddeld geschapen (21×6) en gebruiker van Mysize 69 condooms. Altijd in voor spannende voorstellen en lekkere geile glijerij. Lekker in opbouw, veel orale verwennerij en lekker ruige seks
Gebruikersavatar
koen540
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 okt 2010 14:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: MET STELLA NAAR EC

Bericht door koen540 »

@maltrover…. Beetje behelpen hoor :D :D 👍
Indo74!
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 nov 2022 12:53
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: MET STELLA NAAR EC

Bericht door Indo74! »

Heeey Benno,

Wanneer heb jij weer met stellen afgesproken en waar kan ik jou contacten voor dates. Kan je mij een pb sturen. Gr
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: MET STELLA NAAR EC

Bericht door Benno »

Indo74! schreef: 26 jan 2023 12:12 Heeey Benno,

Wanneer heb jij weer met stellen afgesproken en waar kan ik jou contacten voor dates. Kan je mij een pb sturen. Gr
Ja hallo! Ik ben geen pimp
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten