OUDERWETSE ZATERDAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

OUDERWETSE ZATERDAG

Bericht door Benno »

Jaren geleden in een tijd ruim voor corona (en dan nog een paar jaar eerder) hadden we op zaterdagmiddag een vast clubje waarmee we EC bezochten. Er was altijd veel lekkere geile seks, maar ook heel veel lachen en plezier. Voor gisteren stond een oproep op het forum van Kiana en Jack. Voor mij altijd een reden om te komen. Maar er was meer. En daardoor werd het een ouderwetse zaterdag.

Mijn plan is om er 14 uur te zijn, maar door allerlei onbenulligheden is het al bijna 15 uur als ik binnenkom. Kiana en Jack zitten op de bank en ook E en Niels hebben even pauze na een heftige sessie (als ik ze mag geloven). Verder is het niet echt druk. Ik vraag aan Jack en Kiana of ze er al lang zijn.
"Sinds 8 uur", zegt Jack.
"We hebben 3 uur voor de deur liggen wachten", zegt Kiana.

Ik kleed mij uit en stop mijn kleren in een locker. Er wordt wat gekletst, maar niemand neemt het initiatief om in actie te komen, totdat E vraagt of ik een opwarmkutje wil. Ze heeft zelf altijd een opwarmpiemel nodig om op gang te komen, maar daar heeft Niels al ruimschoots in voorzien. Ik klim op het bed om van het aanbod gebruik te maken. E pijpt mij terwijl ik haar kutje betast.
Dan zegt ze: "Kiana wacht al sinds 8 uur vanochtend".

Kiana is inmiddels opgestaan en richting gang gelopen. Dat is meestal een teken dat ze er klaar voor is, weet ik uit ervaring. Ik besluit achter haar aan te gaan en zie haar de ruimte tussen de cinema's ingaan. Ik ga haar achterna en pak haar lekker beet en al gauw gaat het van kwaad tot erger. Kiana heeft een jurkje aan wat haar borsten vrijlaat en ook een groot rond gat aan de achterkant heeft. Ze gaat voorover tegen het wandrek staan en door het gat heen kan ik haar staand neuken. Dat doe ik met veel enthousiasme. Vooral als Kiana keer op keer spuitend klaarkomt en de vloer steeds natter wordt. Elke keer als ze mijn pik eruit perst en begint te squirten, wrijf ik mijn pik ritmisch langs haar kutje om het spuiten zo lang mogelijk te rekken (een trucje dat ik van Blackco heb afgekeken).
Na een tijdje wordt deze houding wat onhandig. Het liefst zou ik naar 1van de bedden gaan, maar Kiana heeft andere plannen. Ze loopt naar de sling, dus ik er achteraan. Zij haalt nog even een handdoek terwijl ik de been beugels wat gunstiger afstel. Als Kiana in de sling ligt, ga ik eerst haar kutje likken, waarna ik doorga met waar ik gebleven was qua neuken. Ook nu weer perst Kiana mij er regelmatig uit om de vloer natter en natter te maken (hoewel een flink deel in haar handdoek verdwijnt). Ik neuk zo hard als ik kan, neem een korte pauze om nog wat verder te likken en ga dan weer op volle kracht verder.
Vanuit de algemene ruimte hoor ik een gilletje van een dame, dat beantwoord wordt door een gelijksoortig gilletje. Ik spits mijn oren, wat meteen wordt opgemerkt door Kiana.
`Focus!`, zegt ze.
En gelijk heeft ze ook. Doorneuken met die hap. Ik kan het best lang volhouden, maar ook aan uithoudingsvermogen komt een eind. Er staan gelukkig wat mannen omheen, die het ook wel willen proberen.
"Wie het eerst een condoom om heeft, mag eerst", zegt Kiana.
Verschillende mannen zijn met een condoom aan het worstelen. Grappig om te zien. De eerste die er een om heeft is van de weeromstuit zijn stijve kwijt. Ik bied aan om het zolang weer over te nemen, maar daar steekt Kiana een stokje voor.

Ik zie dat er een nieuw stel is gearriveerd. Het zijn Ben en Dia. Ze kijken toe bij de actie in de sling en gaan later zelf aan de slag. Als ik even ga kijken waar dat gilletje vandaan kwam, zie ik dat H en C zijn gearriveerd. Wat leuk! Nu zijn we echt met een heel groot deel van de oude zaterdagmiddag club.
Eerst maar even kijken bij het nieuwe stel in de heterobios. Ben en Dia zitten op de eerste rij en als ik binnenkom is hij haar aan het klaarvingeren. Ze is volgens mij bloedje geil. Later gaat ze op haar knieën zitten en begint een paar mannen te trekken. Ik sta "toevallig" vooraan en ze pakt mij en een andere man bij onze pik. Ze geilt erop als mannen over haar borsten komen. De andere man doet dat heel vlot. Ik heb nog andere plannen, dus ik geef mijn plek af aan een ander.

Op het grote bed ligt C Niels te pijpen. Ik vraag of ze dat ook op haar knieën kan doen, zodat ik haar ondertussen kan neuken. E is ondertussen een donkere man aan het pijpen. Niels komt brullend klaar. De donkere man ook. Terwijl ik C verder neuk, komt Dia haar ook even aanraken. Zou wel leuk zijn om de dames samen te zen spelen, maar dat komt er vanmiddag niet van. Ben en Dia spelen verder op de bank terwijl ze kijken wat er op het matras gebeurt.
Later ben ik E aan het neuken, terwijl ze op haar rug met haar hoofd over de rand van het matras ligt en Niels pijpt.
"Spitroast", zeg ik.
Die term kent E niet, dus ik moet het uitleggen, maar daarbij moeten we zo lachen dat ik verslap. Dan maar even E laten squirten.
"Dat gaat vast niet lukken", zegt E, "Niels heeft me al helemaal leeggemaakt".
Dat soort uitdagingen ga ik graag aan. Ik vinger haar kutje en er komt meteen een grote golf uit.
Als ik buiten adem raak van het vele neuken, ga ik C's kutje likken. Daarna neemt iedereen een pauze, waarin gezellig wordt gekletst. Vervolgens gaat Niels Christine neuken, terwijl E mij een heerlijke lange pijpbeurt geeft. Met z'n vieren op het matras voelt heel vertrouwd, net als destijds.
E gaat door totdat ik vanuit mijn tenen, luid brullend klaarkom. Als ik me later aan het aankleden ben, zie ik Niels alweer met C bezig. Hij kan er geen genoeg van krijgen. Ik ben wel zo'n beetje sufgeneukt. Met nog net geen knikkende knieën verlaat ik het pand. Wat een heerlijke middag.
Ik merk op dat er met 4 vrouwen wel een beetje een vrouwenoverschot is.
"Nee, een leuke mannen onderschot", zegt E.
Gebruikersavatar
CenE
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 jun 2015 10:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OUDERWETSE ZATERDAG

Bericht door CenE »

Was idd een lekkere, ouderwetse, gezellige, geile zaterdag. Dat er nog maar veel mogen volgen dit jaar.
Nee heb je......
Gebruikersavatar
stel74
Berichten: 92
Lid geworden op: 27 sep 2012 23:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: OUDERWETSE ZATERDAG

Bericht door stel74 »

Was een leuke geile middag,
Hopen snel weer eens te komen 😜
Stelbuitensex
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 nov 2015 11:17
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: OUDERWETSE ZATERDAG

Bericht door Stelbuitensex »

Was weer een heerlijk ouderwetse geilzellige zaterdagmiddag, doen we snel weer over... :D
Gebruikersavatar
BenDia
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jan 2023 20:39
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: OUDERWETSE ZATERDAG

Bericht door BenDia »

Dank voor de mooie tekst over ons en vooral over geile Dia(na).
We vonden het heerlijk en heeft genoten van al de mannen die haar hebben ondergespoten...
komen snel weer een keer om te genieten en spannende dingen te doen
Desideriuz
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2023 08:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: OUDERWETSE ZATERDAG

Bericht door Desideriuz »

Voor jullie een 'ouderwets gezellige zaterdag', voor mij een spannende nieuwe zaterdag. Ik was voor het eerst in een seksbios, en was verrast door de vrolijkheid en de drukte. In alle eerlijkheid, ik werd er verlegen van en de spanning zorgde ervoor dat ik niet echt stijf en hard werd. Maar ondanks dat heb ik er wel van genoten!
Gooiseminnaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2020 07:49
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: OUDERWETSE ZATERDAG

Bericht door Gooiseminnaar »

En ja ik ben ook weer eens op je het Forum. Meiden ik vond het super geil en lekker heerlijk om seks met jullie te hebben. 2 keer mogen spuiten. En ook nog even bij Dia gekeken leuke vrouw. Hopelijk mag ik mijn zaad ook nog eens over haar spuiten..
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten