ORGIE MET 3 TOPPERS

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

ORGIE MET 3 TOPPERS

Bericht door Benno »

Maar liefst 10 dames/stellen zouden er komen. Daarom had ik flink veel mannen uitgenodigd, want de ervaring leert dat de dames die op deze feestjes komen wel van een mannetje meer houden. Maar toen begonnen eind vorige week de afzeggingen binnen te komen. De ene na de andere. Gisteravond weer een paar en vanochtend ook nog. Met lood in de schoenen ga ik naar EC. Iets na 12 uur kom ik binnen. Anita en Sander zijn er al en een heleboel van de uitgenodigde mannen. Sem, Jurgen, Babbel, Roksie, Lex, Eduard, Ferrykik, Chandon, Rick, Nick, , Peter, Ron en vast nog wel wat die ik vergeten ben. Even later komen A en T samen met Eddie binnen. Ik kus A, die vervolgens zegt: "Slecht nieuws. F kon helaas niet komen". Zo jammer, want vorige keer kon ik geen genoeg krijgen van de heerlijke, kleine F. Nou ja, het is niet anders. Ik ben de tel kwijt qua afzeggingen en weet niet of ik nog andere dames kan verwachten vandaag. Intussen gaat het feestje gewoon beginnen, want A en Anita hebben er zin in. A gaat op haar knieën op de grond bij de bank zitten en begint de Frank te pijpen en daarna andere mannen telkens even een minuutje. Anita gaat op het grote matras op haar knieën zitten, doet een hand voor haar ogen en zwaait met de andere hand rond haar heen om te bepalen wie ze zal pijpen. Jurgen klimt snel op het matras zodat ze tegen hem aan botst. Ze gaat hem pijpen. Ik bedenk me geen seconde en duik er achter, doe een condoom om en begin haar te neuken. Lex zegt: "Moet je niet eerst een openingsspeech geven?". "Ik verklaar het buffet geopend", zeg ik.

Vanaf daar begint er een marathon voor de beide dames. Er zijn in het begin wel 25 mannen en die willen allemaal graag meedoen. De mannen die ik uitnodig zijn geen passieve kijkers, maar actieve doeners. Dus hebben de dames hun handenvol. En ook hun mondjes en kutjes. En het zou goed kunnen dat hun kontjes ook nog gevuld zijn. Je zou zeggen dat de verhouding man/vrouw volstrekt scheef is, maar de sfeer is gemoedelijk, er wordt veel gelachen en gekletst. De dames zijn redelijk onverzadigbaar en de mannen laten elkaar de ruimte. Iedereen komt aan de beurt. Het duurt niet lang voordat ik A ook kan neuken. En later nog eens. En daarna pijpt ze mij terwijl ze geneukt wordt. En weer later neuk ik haar weer en zie hoe heerlijk geil ze met haar ogen wegdraait en met haar handen in de licht graait alsof ze iets wil pikken dat haar steeds net ontglipt. Ik neuk door en door, hard en lang. Ik zit in een heerlijke cadans en voel mijn orgasme vanuit mijn tenen aanrollen totdat ik brullend klaarkom. Het feestje is dan zo'n anderhalf uur bezig. Het is wat minder vol dan in het begin, maar nog steeds gezellig druk. Er zijn helaas geen andere dames of stellen meer gearriveerd. Er waren er nog een paar die misschien zouden komen, maar ook dat gaat niet door. Na nog wat gekletst te hebben, besluit ik even naar huis te gaan om te lunchen. Net als ik vertrek komt Martin ook nog binnen.

Ongeveer anderhalf uur later kom ik terug. Bij de lockers staat een leuk jong stel dat zich net aan het aankleden is. Ze willen absoluut niet bij naam genoemd worden, dus ik noem ze even X en Y (dan is het in elke geval duidelijk wie de man en wie de vrouw is). Ze hebben al volop meegedaan begrijp ik, maar ik kan alleen raden naar de mate van. Ze lijken wel meteen heel spontaan. Ik moedig ze aan om vooral nog even te blijven en daar lijken ze wel voor te voelen. Er is nog wel wat actie gaande, maar het is enigszins uitgedoofd. Behalve Martijn, die later is binnengekomen en die vol vuur A aan het neuken is. Er zijn minder mannen over, de harde kern zeg maar. Anita pakt mijn pik en begint me te pijpen. Er zit nog leven in en al snel sta ik paraat om haar te neuken. Lekker hard op z'n hondjes.

X en Y staan nog steeds met hun kleren aan bij de lockers te twijfelen of ze weggaan of blijven. Dan zegt L tegen haar: "Wil je er nog even een likje aan geven?". Dat kan ze niet weerstaan. Lex gaat op bed liggen en X buigt zich over het matras om zijn grote pik in de mond te nemen. Ze is gekleed in een lange jas met panty's en een slipje en een shirt eronder. Aangezien het naaktdag is staat ze aangekleed tussen allemaal naakte lijven. Dat geeft er iets extra geils aan. Y heeft zich inmiddels al wel uitgekleed en is met Anita gaan spelen. A is Eddie aan het berijden op de bank. Ik ga achter de pijpende X staan en doe haar lange jas omhoog. Ze vindt dat oké. Ik streel haar billen en schuif dan haar panty en vervolgens haar slipje omlaag. Wat een lekker kontje. Mijn pik steigert, ik die er een condoom om en steek hem tussen de mooie billen van X door in haar natte kutje. Terwijl ze doorgaat met Lex pijpen, neuk ik haar staand tegen de rand van het bed. Sem en daarna Chandon willen ook wel even neuken. Daarna ga ik opnieuw. Een man die ernaast staat vindt het zo geil dat hij zich klaar trekt. "Pas op met haar kleren!", zeg ik. X vindt het dan toch maar beter om zich uit te kleden. Als ze naakt is zegt Lex: "Zal ik nog eens laten squirten?" Daaruit begrijp ik dat hij dat vandaag al eerder heeft gedaan. Hij neemt haar mee naar de muur naast de douche, waar ze wijdbeens tegenaan leunt. Lex laat haar ongenadig hard spuitend klaarkomen. Daarna gaat ze op haar knieën zitten en pijpt hem verder. Lex komt keihard schreeuwend klaar op haar borsten, tegen haar kin en ik weet niet waar het nog meer tegenaan vliegt. Er komen veel doekjes aan te pas. Daarna vraag ik haar mee naar het matras, waar ik haar op z'n hondjes neuk. Ook nu weer zijn Sem, Chandon en Babbel van de partij. En daarna ga ik weer verder. "Oh, nog meer?", vraagt ze, "nou dit is de laatste dan". Als dit de laatste kans is dan wil ik er extra van genieten. Ik neuk alsof mijn leven er vanaf hangt en kom voor de tweede keer vandaag brullend klaar.

Je zou zeggen dat het daarna afgelopen is, maar niets is minder waar. X heeft er totaal geen problemen mee dat er daarna nog 4 mannen haar komen neuken. Als ik even later aangekleed ben en vertrek, wordt ze nog steeds geneukt, door Sem. Wat een topper die X. Dat geldt natuurlijk voor alle drie de dames. Door hun onverzadigbare inzet en tomeloze sexdrive hebben we er een fantastische middag van kunnen maken.
Laatst gewijzigd door Benno op 04 apr 2023 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MrBosnian
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 dec 2022 22:43
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: ORGIE MET 3 TOPPERS

Bericht door MrBosnian »

Heeerlijk stukkie hooor!
Miepet
Berichten: 143
Lid geworden op: 01 jun 2021 17:43
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 61
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: ORGIE MET 3 TOPPERS

Bericht door Miepet »

Weer wat gemist
LoveAble
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 jun 2021 16:57
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: ORGIE MET 3 TOPPERS

Bericht door LoveAble »

Jammer dat we er niet konden zijn
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: ORGIE MET 3 TOPPERS

Bericht door Chandon »

Orgy met 3 toppers deel 1(zie deel 2 Benno hierboven 👆🏻)


Maandag 12 uur. Er stonden al een paar man voor de Ec te wachten.
Ondertussen opende Marcella/ naamswijziging op 8 april 😉(de nieuwe fris en fruitige ec manager )de winkel de borden werden opgehangen en het uithangbord werd buiten gezet en de entree netjes schoongeveegd(incl wij bijna)
We gingen naar binnen het werd steeds drukker met een ec vol alleen maar mannen…ai… dacht k nog…Sander en Anita kwamen niet veel later binnen. Anita koos een voor een welke pik ze wou afzuigen om de loef af te steken.
Gulzig werd het zuig werk verricht. De ene man naar de andere man penetreerde haar kort achterelkaar. Niet veel later kwamen A en T binnen. K zei spontaan “hoi” en kreeg een spontane hoi terug.
Oehhh Anita stond voor m’n neus en we begonnen spontaan te zoenen.. zei lag op t bed en werd geneukt terwijl ik mn pik in haar mondje stopte. Ze pijpte me diep en hard(met tanden) dit voelde best hardcore aan ik kick er wel op maar zo die scherpe tanden en ze beet in mn pik. (Ter info hij zit er nog gewoon aan) dus op mijn beurt ging k Anita palen strak en nat zoals k haar zowiezo ken vd vorige bezoeken met 2 mooi glinsterende piercings door haar lipjes. A lag naast ons en jawel Rick jsw kwam binnen gelopen en groeten A. Ik zei voor de gein terwijl k Anita ah palen was van”ow nee heb je hem ook weer😜” en we gaven elkaar een box. Rick tegen A” Chandon kan hard tekeer gaan” terwijl ze met Rick aan het spelen was. En nee hoor k voel geen druk.lol Dusss op mijn beurt duwde ik mn pik in A haar mooie natte poesje terwijl ze Rick afzoog vacuüm en wel. Maar k moest eigenlijk nog opwarmen ook omdat die airco op me blies en k lag er niet zo lekker bij een mede gangbanger zijn voet stond id weg. Rick had stroopwafels en icetea mee( de held) want k had die energie nodig .Id tussentijd Arriveerde Benno vroeger dan verwacht die zijn openings speech moest doen op aandringen van Lex. En ofcourse de harde kern Babbel , Eddie Eagle en Sem waren ook al gearriveerd. K denk btw dat k namen vergeet…
In de meanwhile ging Benno lunchen.
Wij met z’n allen nonstop bezig en er was een hele leuke gemoedelijke sfeer id ec. Plots kwam er een stel binnen lopen. (Stel x en y red. Benno verslag).
Een super lekker ding en een heel aardig vriend. K dach k ga er niet opduiken(wat ik normaal gesproken ook niet doe even voor de goede orde)laat ze maar lekker de boel verkennen en acclamatiseren.
Maar alsnog wekte ze mijn nieuwsgierigheid.
K dach k ga een kijkje nemen id hetero cinema. Ram vol vd gasten die netjes op een afstand ah kijken waren. Ze werd door haar vriend flink gevingerd. Ze begon 1 en nog een piemel af te trekken en te zuigen.
“Kom we gaan naar de sling zegt haar vriend”.
Wij daar naar toe werd ze op haar buik id sling gelegd zodat haar poes en bil in vol ornaat te bezichtigen was. Terwijl haar kontje omhoog stak stak ik voorzichtig mijn vinger in haar gleufje. Nat, warm en strak. Een man vroeg aan haar vriend”mag ik haar neuken” zegt hij “moet je aan haar vragen” en in extase zei ze”ja” hij neukte haar. Toen hij klaar was dacht k mooi nu pak ik haar is ff lekker. Het moment dat jeje lul in een nieuw vers poesje steekt is alsof de poorten vd hemel open gaan. Ff rustig en steeds harder. Ze begon lekker te kreunen. Lex stond achter me k wuifde naar hem en stak zijn grote lul in dat mooie gleufje. En jawel onze heer en squirt meester moest haar eens ff flink laten squirten zeker meer dan 2 keer wat later nog in dank werd afgenomen met een spuit sessie op haar door mij Lex en Sem. Sem zijn beurt hij pakte haar stevig goed en wel. Babbel erachter aan. Ik daarna meteen gingen we tagteamend nog wel ff zeker 3 rondjes door. Ondertussen was ze id sling op haar rug gelegd met een mooi aanzich van dat heerlijke lichaam en fluweel zachte borsten en een kutje als juweeltje. Mmmmm als ik er nog steeds aan denk. Dit is een en mijn hobby dat niet snel verveeld.
Ondertussen neukte Eddie Eagle haar ook en die kwam zo mega geil goed in haar klaar dat je zou denken van damn dat wil ik ook.
Het was genoeg geweest ze wouden ervandoor gaan.
Ik speelde in de tussentijd met Anita . Ze schuurde m’n pik tegen haar kutje. En waren ah zoenen. Pfffff k werd geil man. Dus hup op het bed om haar eens ff flink uitelkaar te trekken in diverse standjes grijpende aan haar haren en keel.
Dat moment kwam Benno binnen die dacht van hey k heb wat gemist
X en y waren al aangekleed totdat Lex zei tegen x “wil je er nog een likje aangeven”. Toen begon ze met kleding en jas en al lex z’n paal te zuigen. Tegelijkertijd tilde Benno haar jasje omhoog en onblote haar billen en kutje. Dat zag er heel sexy uit.Sja dan moet je m er toch wel in willen steken als je een man bent die van poesjes houd. Op dat moment zag y haar vriend A liggen. A had goed haar best gedaan om Y nog te laten blijven en ze begon m af tezuigen en met m te spelen. Goed gedaan A proficiat 🥳 😉. En toen ja en toen ga je verder lezen ih verslag van Benno hierboven over het oa tagteam avontuur met Benno Babbel en ik..afgewisseld door Sem
Dat scheelt mij weer schrijven😉. Elke keer zei ze ok de laatste keer en elke laatste keer gingen we tot 4 rondes lang met z’n vieren door.
Toen na meer dan een uur was het echt finito voor hun.
Benno ging ook richting huis.
Dus we gingen met het hele gezelschap even gezellig praten ff socializen enzo.
A zei hallo gebeurd er nog wat??? Nog 5 minuten als er dan niks gebeurd dan ben ik weg!
Maar ey op mn werk moet ik de boel draaiende houden dus id Ec ook.ik zei”ga maar liggen” en duwde mn pik diep in haar mondje. Sem vertrok ik groete hem en een boks terwijl k A ah deepthroaten was. Ik zei moet je niet groeten maar haar mond zat vol dus ze zwaaide “ik zei dat was de verkeerd kant joh. Zwaait ze met rechts”ik zo van ja uh nu is ie weg”. Ze haald mn pik uit dr mond en zegt”ja nou ik had mn mond vol hoor” ik ja dat klopt en nu weer doorzuigen” en stopte m er weer in zoals t hoor en moet zijn.
Kort daarna wou A nog wel even een standje van me krijgen. Vervolgens als ik weet niet hoeveel keer daarvoor ik haar had genomen begon k haar weer te neuken. Keiharde kletsen en stoten. Mmmm ok even ritme veranderen een keer hard en daarna keihard en dan gewoon hard en daarna weer keihard. Mooi ritme. K wou hele patronen en afwisselingen gaan maken. Nee Chandon niet gecompliceerd doen maar gewoon doen je ding doen. Benen id lucht een been zijwaards diep penetreren en hard met diepe stoten was ze flink ah kreunen. Ja ik was flink opgewarmd. Als je keiharde stoten hoort( ik varieer en voel t per persoon aan dus wees maar niet bang hoor ik ben een gentlemen, maar dan met een dirty twisted mind😈 maar ben voor de rest best wel lief😜) in de hetero zaal en verder id ec en ih centrum van Amersfoort dan is de kans groot dat ik dat ben die een goede dag heeft id Ec zonder sportblessures of ander gekke ouderdoms pijntjes.
Nou het was half 6 en na 5 en een half uur begon k ook wel s trek te krijgen net als de rest die al aanstalte maakte om naar huis te gaan.
Ik moet zeggen het was een leuke en vooral geil/gezellige dag iedereen kon goed opelkaar in spelen en voelde elkaar goed aan. Als k mental coach zou zijn geweest zou k zeggen “mijn complimenten”Dit was echt vh kaliber geen kwantiteit maar kwaliteit. Hulde aan deze 3 toppers de creme de la creme onder de dames. Dit is die echte next level sizzle😉
Laatst gewijzigd door Chandon op 08 apr 2023 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: ORGIE MET 3 TOPPERS

Bericht door arnhemse teaser »

Weer mooie verslagen heren.
Benno gewoon dank voor de organisatie, kost genoeg tijd en energie om dit te regelen. Snapje teleurstelling maar zoals gezegd en ervaren er hing een goede sfeer, respect en er was heerlijke actie
Dank je wel A, A en X voor de heerlijkheid en mannen voor de gezelligheid.
Tot een volgende keer, sem
Runningman1976
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2023 21:33
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: ORGIE MET 3 TOPPERS

Bericht door Runningman1976 »

Benno,

Bedankt voor de organisatie, ik was er bij toeval….. niet m’n neus in de boter maar met m'n pik in de ….. pfff was een heerlijke geile bedoening! Nogmaals bedankt en hopelijk tot een volgende keer☺️
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten