Eerste ervaring

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MrJ84
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 jan 2023 17:41
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Eerste ervaring

Bericht door MrJ84 »

Vandaag ben ik voor het eerst bij EC Amersfoort geweest. In de winkel even wat inkoop gedaan en daarna navraag gedaan naar de bioscoop. Ik ben super aardig rondgeleid door de man achter de balie. Mijn meisje en ik twijfelen al een hele poos om een keer te gaan. De rondleiding heeft mij alleen maar meer nieuwsgierig gemaakt. Wat jammer was is dat er alleen mannen in de gay cinema aanwezig waren en niemand in de hetero bios. Mijn meisje is absoluut bi, maar ik ben volledig hetero. Is er een moment of dag dat het aannemelijk is om andere stellen of vrouwen tegen te komen? Mijn meisje wil heel graag dat ik eerst ga ervaren hoe het is als er andere stellen/vrouwen zijn en hoe de setting dan is. We hebben laatst het verhaal van @openmindedstel gezien en zij is een beetje bang voor een zelfde ervaring. Dus wil ik eerst een keer ervaren hoe het gaat op een moment dat het publiek gemixt is en als dat bevalt komen we daarna samen. Of zijn er stellen die het leuk vinden om een keer met mij en daarna met ons af te spreken?
Gebruikersavatar
MrJ84
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 jan 2023 17:41
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Eerste ervaring

Bericht door MrJ84 »

Bedoelde @Openminded-Stel
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten