DATE MET SUIKERPOPJE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

DATE MET SUIKERPOPJE

Bericht door Benno »

Met Suikerpopje heb ik al een tijdje contact. Eerst via het forum en daarna via Kik. Ik ben zelfs op bezoek gegaan tijdens haar werk, waarbij we meteen een goede klik hadden, maar uiteraard verder niks konden doen. Ik had haar ter plekke al wel willen nemen, maar dat ging dus niet. Dat duurde nog een week of 2 tot gisteren, toen we eindelijk een date hadden in EC.

Ik pik haar op bij de parkeergarage en we lopen samen naar EC. In de gang pak ik S beet en kus haar met passie. Binnen is een gangbang met Isaura en vriendin bezig, dus het is best druk. Een stuk of 10 a 15 mannen met polsbandjes (die aangeven dat ze betaald hebben voor de gangbang) lopen rond of zijn met de dames bezig op het grote matras. Gelukkig zijn er nog voldoende lockers om onze kleren in op te bergen. Als ik naakt ben en S slechts gehuld in een dun zwart jurkje geef ik haar een korte rondleiding die begint in de darkroom, waar we nog eens uitgebreid zoenen en eindigt bij het bed in de heterocinema, waar S op de rand gaat zitten en waar het echte werk begint.

Al zoenend betasten we elkaars lichaam. S heeft een paar heerlijke borsten en fijne rondingen. Als ik tussen haar benen voel, is haar kutje al erg nat en haar adem stokt bijna als ik haar daar aanraak. Ik duw haar achterover en duik zelf tussen haar benen om haar kutje van dichtbij te verkennen. Gebruikmakend van tong en vingers laat ik S tot een eerste hoogtepunt komen. Ik kruip over haar heen o haar te zoenen. Ik voel mijn pik kloppen van verlangen om in dat kutje te verdwijnen. Dus snel een condoom om. Tijdens dit alles heeft eerst de darkroom en nu de heterocinema zich gevuld met kijkers, waarvan het merendeel een polsbandje om heeft (wat betekent dat ze hier eigenlijk voor Isaura en vriendin zijn). Verschillende mannen denken ongevraagd een hand uit te steken om S aan te raken, maar daar steek ik een stokje voor. Ik wil haar eerst even voor mezelf alleen. We hebben elkaar wekenlang via Kik zitten opgeilen en nu kunnen we eindelijk van elkaar genieten. Het neuken is heerlijk intens en ik wil er heel lang mee doorgaan, maar het is buiten tegen de 30 graden en de airco in de heterocinema is nog niet aan. Dus als ik oververhit raak, ga ik vragen of die aan mag. Tevens een goed moment om wat andere mannen toe te laten in ons spel. S houdt er wel van om door meerdere mannen verwend te worden, hoewel ze het clumsy gevinger van sommige heren niet weet te waarderen. Of die man, die zich eerst laat pijpen en dan zo plompverloren over haar heen klimt om haar te neuken dat S er een blauwe tiet aan overhoudt. Gelukkig zijn er ook een paar mannen die wel van wanten weten. Bovendien zorg ik er voor dat ik zeker de helft van de tijd zelf met S bezig ben. Als een andere man haar neukt, pijpt ze mij heerlijk. Of we zoenen.

Het grote bed is off limits, vanwege de gangbang die aar bezig is, dus we moeten het doen met het veel kleinere, vooral smallere bed in de heterocinema. Ik had nog plannen om S een eerste ervaring in de Sling te geven, want dat had ze nog niet uitgeprobeerd, maar het komt er niet van. Alle actie blijft geconcentreerd op dat smalle bed. Op z'n hondjes blijkt prima te gaan. Er is een heer met een baard, die erg goed meedoet. En ook de jongere man, die vandaag voor het eerst is bevalt S wel. Hij vraagt haar op een gegeven moment hoe het zo komt dat ze dit doet. S begint serieus te antwoorden, maar dan blijkt dat hij dacht dat ze een van de dames van Isaura is. Dat ze hier komt omdat ze het gewoon leuk en geil vindt, maakt het nog interessanter.

Ik kan niet van S afblijven en blijf haar de hele tijd zoenen, likken, neuken. Een paar andere mannen neuken haar ook, of worden grondig gepijpt. Nadat S mij een flinke poos heerlijk heeft gepijpt, neuk ik haar weer en voel ik een mega-orgasme aankomen. Brullend kom ik klaar in het ook door een orgasme krampende kutje van S. Na afloop lig ik een minuutje op haar na te trillen van de heftigheid.

Na zo'n twee uur genot verlaten we samen het pand. We zijn het er over eens dat dit voor herhaling vatbaar is. Suikerpopje is inmiddels ook redelijk duidelijk aanwezig op dit forum, zowel met het schrijven van verslagen als in de chat. Ze is in het echt nog leuker, met haar brede glimlach en haar twinkelende ogen, die me zo ondeugend aankijken als ik haar hard neuk. Enfin, ik heb het naar mijn zin gehad, dat is wel duidelijk geloof ik...
Gebruikersavatar
Imperfectanomaly
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 sep 2021 23:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE

Bericht door Imperfectanomaly »

Geil verslag, ik kijk al uit naar deel 2 :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Imperfectanomaly op 14 jun 2023 13:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE

Bericht door Mike1966 »

Klinkt allemaal erg goed wat ik over suikerpopje lees! 😊 na terugkomst uit het buitenland ook maar eens kijken of ik haar in een EC tegen het lijf kan lopen 🤭😁
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
PaddyWaddy
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 apr 2023 17:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE

Bericht door PaddyWaddy »

Mooi, geil verslag! Hoogste tijd voor een ontmoeting met Suikerpopje :)
veluwe12%
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2023 08:27
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: DATE MET SUIKERPOPJE

Bericht door veluwe12% »

geil verslag en niks van gelogen want ik was erbij
ik was de man met baard haha
geile middag en nog geilere ontmoeting !!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten