The legend of Zelda

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 467
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel

The legend of Zelda

Bericht door Chandon »

The Legend of Zelda.

Terwijl t vroeg id ochtend is en ik dit verslag schrijf en de koffie ah pruttelen is en nog ah nagenieten ben van gisteren bedenk ik mezelf heb ik deze titel al eens eerder gebruikt voor deze schoonheid of niet…ach t is een mooie toepasselijke titel gebaseerd op wat game nostalgie. Dat zit wel pluis.

Ik heb al enig tijd goed contact met Mike. We hadden al kik contact over gisteren en hij had de oproep online gezet.

Dit is mijn 2e bezoek en volgens mij is the Adventures of Zelda the missing link zelf deel 2 op een bekend computer systeem. Je weet maar nooit misschien leest Nintendo mee en word ik alsnog gesewed voor het maken van reclame. Oeps toch gedaan😜.

Ik heb die dag tot 14.00 gewerkt die dag had ik een puberale tiener thuis die niet meewerkte m’n andere werk wou dat ik weer ging werken dus maar wat verzonnen en dat heeft dus ook weer gewerkt😂

Dus die versleten stoute schoenen aangetrokken en op naar de cinema mijn geld afgestaan aan de kassa en hop naar binnen.

Zo tezien was Zelda al opgewarmt het uiterst nauwkeurig gescreende team was al volop met haar bezig.
Zo tezien heb ik het begin (deel 1) gemist.
Ik groette Gerrit Willem. “Hey jou herken ik” zegt ie. Ik”k weet niet is dat een goed teken dat mensen me herkennen bij binnenkomst al😉😜”.
Kleren id kluisjes had toch niet veel aan ivm het mooie weer had dit keer geen zwart aan dus kon ik ook is wat zien toen k mn kleding (korte broek en t-shirt volledie beige) ih kluisje propte ih donker wat ooit zo netjes was gestreken en waarschijnlijk ah eind er als een accordeon er weer uit word gehaald vol van kreukels.

Ik groette Mike haar vriend die toezicht hield.Maakte een praatje, Mike” Zelda kom hier onze laatste gast is gearriveerd” en ze kronkelde een baan door een oerwoud van piemels om het voorstel rondje op nieuw te doen bij mij.

Deze goudkrullend met golven met koperen gloed getatoeëerde game chick liep naar mij en buigde zich en nam mijn “ocurina” (red Zelda) in haar mond om gulzig te zuigen.
Heerlijke ontlading en goed begin met dit hitsige weer. Op de maat bouncend werd ik de zevende hemel in gezogen.

Links naast mij dus rechts van Zelda stond Gw.
Ik zei zo van rechts van je staat er nog een verassing ze keek naar links. Nee andere rechts en de pik van Gw verdween uit t niks in haar warme geile mondje terwijl ze werd geneukt. Daarna ging Gerrit Willen op en haar en daarna ikkuh.
Ik stopte m erin maar eerst alleen het topje. Ik”wil je en zal ik verder gaan”om te teasen” en luide”wat denk je” was het tegen antwoord. En stopte en stootte hem er heerlijk volledig in. Strak warm en binnen een paar tellen kwam ze klaar. Het was al een record dat ik mijn buurmeisje in een paar stoten kan laten klaar komen maar Zelda doet het nog sneller. Soms heb je dat dat de klik(tollie en poeni) er meteen is😜.
Om en om neukte we Zelda net als haar ogasmes met een break en wat water drinken tussendoor.
Gezllig kletsen tijdens de pauzes met als onderwerp”onbeperkt” eten in een parenclub tot van “hoevaak ben je al klaargekomen Zelda”. Maar ja de tel was allang vergeten en verganen glorie dus meerdere glories gaan we weer verder.
Ik neukte haar op haar rug nadat ze een gast goed klaar heeft weten te rijden en die alsnog net als ik met een stevige stijve maar huis ging omdat ze simpelweg gewoon zo lekker is.
Diep hard en rustig neukte ik haar. Linker been id lucht.mijn ene over haar rechter als we toch voor standjes gaan. Leek wel oregamie hoe we ah vouwen en scharen waren. Pff te warm voor dit ik pakte haar beide bij haar enkels beide beentje omhoog in de lucht en diep penetreren . Het hele bed was nat vd orgasmes en geilheid.
Zelda zegt”ik wil naar de sling” iedereen althans zo beleefde ik dat”jaaa naar de sling” op maar de sling en we gingen verder.
Nee eerst die sling goed verstellen nadat ik Zelda erin had getild en de heren meehielpen haar benen te positioneren. We waren een beetje ah klooie want die ikea handleiding ontbrak. We dachten nog iemand een bericht te sturen met”slingervaring” maar goed goede hoogte ingesteld in een rap tempo net als mijn werk id ochtend op een stijger van 4 meter hoog met een doorgeflipt maatje die een decoupeerzaag in zijn handen had en ook weer op die stijger op een wankel trapje stond moeren en bouten te beuken en te zagen.
Maar dit verhaal is voor het klussers forum bedoeld aangezien de sling ook wel ff een klusje was.

Sja samen vattende diep halen medium en wat harde stoten en ohhhh als ik nog aan deze prachtige dame denkt zit ik hier weer met een stijve.
Een flink groot orgasme kreeg ze.
Ik zag dat ze al een beetje in een roes was(logischmet deze ontelbare orgasmes.) ik proefde even anel nog haar kutje hop tong erover heen en vroeg”gaat het hoe is het”.
Zelda reageerd”heerlijk maar wil er toch wel een eind aan draaien maar over mijn tieten heen spuiten is altijd goed”.
Op naar de grote zaal.
3 man om haar heen trekkende. Och wat een geil gezicht een mooie Zelda met 3 trekkende gasten.
Mike haar vriend greep haar bij haar haren. Iets waar ik goed gevoelig voor ben is hairpulling.rrrrr
Gerrit Willem kwam als eerste klaar. Kort daarna de 2e gast(sorry ik was gisteren in een modus in slecht namen onthouden)
En daarna ik een lichtelijk schokje spoot ik al wat room eruit t orgasme steeg in fase naar de next level opbouwend tot heftig maar k bleef maar doorspuiten alsof de kraan noet dicht was gedraaid en een grote kreun kwam er uit mij. Zooo dat was lekker.Zelda”zo lekker veel”ikzo” ik heb me speciaal vanochtend niet afgtrokken”. Met als resultaat😉. Zelda was zo heerlijk toen ze weg waren had ik me nog ff snel id cinema afgtrokken en daarna gedouched. Hehehe.
Zelda lag daar pronken met haar borsten vol met zaad op het grote bed verzadigd.
De gekleurde lichtjes schenen perfect op haar en gewillig, wulps en verzadigd als een kunst werk lag ze daar vol onder gespoten.
Mike “ze licht er prachtig bij” het was een juweeltje. Jammer dat je geen foto’s mag maken id cinema dit was een perfect plaatje.
Verzadigd liep ik eigenlijk meer leek ik te zweven richting de bus.

Dus ik draai een eind aan dit verhaal volgens mij moet ik zo optijd op werk zijn om overpriced handel aan mensen te slijten dus ik hoop dat jullie er hier leesgenot aan beleven en waarschijnlijk ga k later nog wat schrijffouten corrigeren..

Mike en Zelda thanks voor deze fenomenale middag
En ec Amersfoort sorry voor t lawaai maar dat kan je eenmaal niet voorkomen als je in je mooie zaak een darkroom hebt met mooie geile attributen en mensen😉.
Student
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: The legend of Zelda

Bericht door Student »

Ook ik mocht aanwezig zijn bij dit heerlijke feestje. Waar Chandon wat later aanhaakte, was ik er juist vanaf het begin bij en moest wat eerder weg.

Rond een uur of half vier kwam Zelda binnen. Knappe dame met een keurig jurkje, daaronder echter een sexy setje. Ook zag ik een tasje langskomen met leuk speelgoed... Veelbelovend allemaal! Verschillende mannen stelden zich even voor en het bleek al snel dat een groot deel van de uitgenodigde mannen ook daadwerkelijk aanwezig was. Karlson en Zelda gaven aan graag eerst even rustig te willen acclimatiseren in de bioszaal. Zo zie je maar dat heldere communicatie goed werkt! Want in alle rust konden ze even een filmpje kijken en wat in de stemming geraken. Ik kon het niet laten om vanuit het raampje van de tussenruimte even een kijkje te nemen.

Ik was er getuige van dat Zelda een roze halsband omkreeg en aan de lijn werd meegenomen naar de centrale ruimte. Zo stond daar een hele knappe dame, met sexy lingerie en een halsband, klaar om zeven mannen een heerlijke tijd te bezorgen. Dat ze zelf daarbij niets tekort zou komen was duidelijk. Zelda was immers verschillende maanden niet klaargekomen, een prestatie van formaat!

We begonnen op het grote bed met een kennismakingsrondje. Alle pikken werden stijf gezogen en Zelda kwam meer en meer in de stemming. Ik had het geluk als eerste haar te mogen neuken. Wat een heerlijkheid. Gelukkig werd ik snel afgetikt, want ik stond door het hele voorspel op springen. Toen Zelda liggend op het bed, op haar buik, met gespreide benen, Chandon begon te pijpen neukte ik haar achterlangs. Lekker standje, weet niet of ik eerder zo geneukt had. Ik voelde haar heerlijke billen, voelde hoe ze klaarkwam en ook bij mij diende zich een fantastisch orgasme aan.

Ik had weinig tijd en dacht eigenlijk dat ik hiermee mijn kruit had verschoten. Toch bleef ik nog even hangen. Een kwartiertje later was Zelda klaar voor de tweede ronde. Karlson merkte op dat ik eerder weg moest en vroeg Zelda mij te neuken. Ik vroeg haar of ze ook zin had bovenop te komen. Dat wilde ze gelukkig wel. Is er een mooier uitzicht dan een naakte knappe vrouw die bovenop je pik zit en spuitend over je buik klaarkomt? Ik kan zo snel niets bedenken. Ze vroeg me heel lief of ik haar borsten wilde onderspuiten. Nu ben ik ook de beroerdste niet, dus aan dat verzoek wilde ik wel tegemoet komen. Staand op het bed kwam ik klaar over haar borsten (die ook een ode op zich waard zijn: stevig, mooi gevormd, heerlijke tepels). Binnen een half uur kwam ik al met al twee keer klaar.

Met een gelukzalig gevoel vertrok ik weer huiswaarts. Zelda en Karlson: Veel dank voor deze mooie middag en het leuke en gezellige contact! Ik hoop tot een volgende keer.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: The legend of Zelda

Bericht door Mike1966 »

Zo te lezen nog een dame/stel die ik wel eens zou willen tegenkomen op in de EC 😊🤭
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 467
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel

Re: The legend of Zelda

Bericht door Chandon »

@student ah jij bent dus student. Aangenaam kennis te maken👊🏼
Goed verslag btw.
Gebruikersavatar
Zelda
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 sep 2022 11:37
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: The legend of Zelda

Bericht door Zelda »

Mooie verslagen heren! Het was echt een heerlijke middag, die nog steeds nazindert in mijn lijf. 😊
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: The legend of Zelda

Bericht door Karlson747470 »

Fantastisch verslag, Chandon en Student!

Ik had al iets in ons topic gezet, maar we hebben echt een fantastische middag gehad. Zelda loopt de hele dag nog na te gloeien! Heerlijk om mijn mooie slet zo te zien genieten en zichzelf zo te zien ontwikkelen op seksueel vlak. We hadden dit keer afgesproken dat ze de mannen iets meer zou toespreken en uitdagen en dat deed ze ook. Voor mij wel erg geil om haar "Vind je mijn kutje lekker?" te horen zeggen terwijl iemand haar kreunend aan het neuken was. Of te zien experimenteren met standjes en tussendoor en aan het einde zelf te vragen om zaad op haar prachtige tietjes!

Ook het beeld van Zelda, helemaal klaargeneukt en uitgeteld, op het grote bed, een klein laagje zaad over haar hele bovenlijf, helemaal van de wereld, haar mooie vormen geaccentueerd door het licht boven het bed.. Ik zal het niet snel vergeten! ;)

We komen sowieso juli of augustus weer langswippen, want dit soort bezoekjes zijn voor ons erg fijn. En het maakt het voor ons fijn om te weten wat voor een vlees we in de kuip hebben met de mannen waar Zelda mee speelt zodat we die vaker kunnen uitnodigen! :)
Gerrit Willem
Berichten: 499
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: The legend of Zelda

Bericht door Gerrit Willem »

Ik hou het forum in de gaten Zelda en Mike! Het was top
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 467
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel

Re: The legend of Zelda

Bericht door Chandon »

Thxz Karlson🙂
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 467
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel

Re: The legend of Zelda

Bericht door Chandon »

Zelda schreef: 16 jun 2023 16:13 Mooie verslagen heren! Het was echt een heerlijke middag, die nog steeds nazindert in mijn lijf. 😊
☺️😊☺️😊
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 467
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel

Re: The legend of Zelda

Bericht door Chandon »

Goed om te horen dat jullie t fijn vinden❤️.
Wij hebben ook een super tijd met zijn allen🙂.Maaruhh tot die tijd is waarschijnlijk haar ds het enige waar ze mee mag spelen?😈


Karlson747470 schreef: 16 jun 2023 17:58 Fantastisch verslag, Chandon en Student!

Ik had al iets in ons topic gezet, maar we hebben echt een fantastische middag gehad. Zelda loopt de hele dag nog na te gloeien! Heerlijk om mijn mooie slet zo te zien genieten en zichzelf zo te zien ontwikkelen op seksueel vlak. We hadden dit keer afgesproken dat ze de mannen iets meer zou toespreken en uitdagen en dat deed ze ook. Voor mij wel erg geil om haar "Vind je mijn kutje lekker?" te horen zeggen terwijl iemand haar kreunend aan het neuken was. Of te zien experimenteren met standjes en tussendoor en aan het einde zelf te vragen om zaad op haar prachtige tietjes!

Ook het beeld van Zelda, helemaal klaargeneukt en uitgeteld, op het grote bed, een klein laagje zaad over haar hele bovenlijf, helemaal van de wereld, haar mooie vormen geaccentueerd door het licht boven het bed.. Ik zal het niet snel vergeten! ;)

We komen sowieso juli of augustus weer langswippen, want dit soort bezoekjes zijn voor ons erg fijn. En het maakt het voor ons fijn om te weten wat voor een vlees we in de kuip hebben met de mannen waar Zelda mee speelt zodat we die vaker kunnen uitnodigen! :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast