Fun lovin’ couples at the saterday a’noon

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 466
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Fun lovin’ couples at the saterday a’noon

Bericht door Chandon »

Fun loving couples at saterday

Het is zaterdag Jos en Kim en Dik en Grace hadden een aankondiging geplaatst ih forum.
Ik dacht leuk even Dik appen hoe laat ze er zijn. Ik ken dit stel nl al een tijdje van een andere feestje en t schijnt dat de georganiseerde feestjes de laatste tijden van Dik en Grace goed uitpakken. Zelfs op professional niveau.
Dus we hebben even weer een beetje bijgepraat en over en weer geappt.
Het is zover, zaterdag.
Ik uit die trein perron 1 stappend lopend naar boven via de roltrap die zeker al een half jaar stuk is op naar de ec.
Kon t natuurlijk niet laten om weer s te flirten met het vrouwelijk schoon dat id bus zat. Eigenlijk een beetje de voorpret.
Eenmaal binnenlopend de ec in lagen de honden van Marcella lekker te slapen. “ hoi Marcella, je hebt zeker een flinke ochtend met ze gehad of is t de warmte dat ze er zo chillende erbij liggen”?.

Afgerekend blikje fris mee op naar de duistere ruimte vol zondes en lust.
Liep chill naar binnen met mn cola zero daar zag k meteen geilneef al staan en een Ester die door een paar man werd afgewerkt en gedeepthroat. “Hey Dominant jij hier gezellig man”.
En Lex zat in een hoekje te kletsen en te observeren als een ware Godfather maar dan van de ec.(in de films zat de Godfather toch ook altijd in een hoekje in een restaurant zodat hij overzicht had en niet in zn rug geschoten kon worden😉).
Dominant tegen Esther heb je de sling wel eens ervaren. Eshter “nee maar dat komt nog wel. “Sja dat was een hint van ik wil je id sling bangen en een typisch nee antwoord dat een ja is.
Maar goed voor t hele plaatje en de hele act klonk het bijna als echt😂.
Esther en m’n maatje dominant naar de sling en hij knikte naar me. Eenmaal Esther de sling in geholpen ging dominant tekeer als een dekhengst. Hij keek naar mij”Chandon neem jij t over”.
Ik zo hoi Esther (we hebben elkaar nog alleen nog maar virtueel gesproken) ze moest lachten en ze had ook t geluk dat k uit mijn zwevende bubbel met mn beats knallend koptelefoon op was, toen ik van buiten kwam en de ec betrad.
(Heerlijk in je eigen bubbel zitten voordat je stoute dingen gaat doen.)
Want k was zo hard als staal en betrad haar al te strakke kutje in een slag. Ah Esther nu weet ik ook hoe je voelt nadat k je meerder malen id groepchat had gesproken.t is zoals je spreekt iemand maar je hebt er geen gezicht bij via de chat. Maar t is nu je spreekt iemand maar je hebt er geen “gevoel” bij.
Dat gevoel was benauwend in positieve zin. En ja die sling stond weer is op de hoogte standje travo van 2 meter 10 op mega hoge hakken.
Dus t was ook meteen voor mij legs en kuiten day want Chandon stond weer is op zijn tenen een kutje te beuken.

Het enige nadeel was die dag dat de tv id grote zaal zo hard stond dat het gekreun van de film de muziek overstemde…vergelijkbaar dat jeje buren niet mag maar dat je zo hard klaarkomt dat je t 4 blokken verder op nog kan horen. Dus half naakt met één handdoekje voor mn jonge heer hing ik weer s half id winkel om te vragen of t geluid zachter mocht. (K lijk wel een zeurende bejaarde)
Een ding heb k die dag geleerd naast alle andere knopjes(klitjes en tepels voor diegen die t nog niet door hadden) weet ik nu ook de volume knop vd tv in de ec.

Es nam pauze. Toen kwamen de 2 stellen binnen gelopen. K groette Dik hij van hey I…(m’n echte naam).
Ik zo hij kent me bij mn echte naam😉 maar ach zo anoniem ben ik nou ook alweer niet want op onze vertrouwde kik app sta k er met mn hele gezicht op. Vroeg me ook al af waarom k laatst foto s stuurde met een balkje voor mn ogen aangezien mijn profielfoto openbaar staat en herkenbaar😂.
Hey jou ken ik tegen Grace met een knipoog.
Lang geleden. Gaf Jos een hand en begroette Kim. Die ik vd vorige keer heb leren kennen.
De dames liepen geblinddoekt naar de ruimte vd sling en moesten tegen de wanden gaan aan staan. Tig mannen bestasten de dames met hun handen.
Een man mijn mede “Indo” begon Grace onder toezicht te likken en haar met zijn lul te swaffelen.
Hij zei”het is beter dat k r van achter pak en stak de loef af als eerste neuker.
Ik volgde daarna. Oehh wat was Grace weer voortreffelijk strak met dat geile koppie em mooie lichaam. Ik voelde haar buttplug dwars door haar kutje. Ik zo tegen Dik ze voelt nog steeds zo strak als de vorige keer. Dik zo van”k train haar goed gisteren hadden we ook een feestje. Terwijl k r neukte zei ik” ow ja een thuisfeestje had je verteld 8 man toch gisteren?” Terwijl k r doorpompte.
Even Jos en Kim checken. Haar man jos en ik hielpen haar id sling. Jos” Chandon” en wees naar zijn pronkende gewillig schatje/sletje.
Ik had de eer om als eerst Kim te neuken. Mooi blonde prachtdame met haar pracht borsten en een heel mooi kutje.
Rustig kreunde ze. Dus rustige neukte ik haar nadat ik haar strakke gleufje betrad en ook bij haar voelde ik de buttplug door haar kutje heen. Uhm ik moet even naar t toilet zei Kim. Eigenlijk je gaat op schoolreisje maar je gaat de bus in zonder te plassen en er is geen toilet. Ik voelde m wel.dat is niet prettig.
Zei terug id sling ik stond daar nog met mijn stijve”waar waren we gebleven” zei ik. Jos moest lachen.
En stak m er weer vrolijk in. Mmmm wat een feest en k pompte nog wel even een tijdje door. Dominant stond naast mij. Onze sport is aftikken en overnemen en in en aanvullen.
En weer pakte hij de teugels (kettingen en ging tekeer als een dek hengst( iets klopt niet teugels pakken en een hengst zijn) . Ach je weet wat k bedoel.
Vervolgens Geilneef die er ook lustig op af neukte en waar de sling voor hem op de juiste hoogte stond( de reuzen stand/nee geintje).

In de tussentijd arriveerde Capman ook. Hij was in Nijmegen om de vierdaagse te vieren en was toevallig id buurt. Haha uh dat is t zelfde ja/nee sling verhaal. Ik had je getipt en je was gewoon geil en id buurt.
Kleine break voor de dames en water drinken.
Grace en Dik gingen naar het grote matras. Hop plug eruit “neem haar in haar kontje je hebt dit eerder gedaan”zei Dik.
Tuurlijk doe ik dat en wat glijmiddel en hop! K neukte haar hard op haar zij mn rechthand greep haar enkel beet en mijn linkerhand haar armen en ze kermde van genot. Het mag ook wel want daarvoor probeerde we een dp dat helaas niet volgens wens verliep jammer. Wie weet volgende keer beter.
En door en door en door we waren 3 uur al verder mn energie begon al een beetje op te raken maar neukte er nog steeds lustig op af totdat er in mijn ooghoek een mooi stel opviel. Overigens was er nog een ander Frans Belgisch stel maar die waren er maar even en die hadden liggen flikflooien met een gast en daarna waren ze snel vertrokken.
Ik was klaar met neuken en liep voorbij hun en zei”hoi”.
K dacht gewoon lekker laten oriënteren en gang laten gaan. Als t contact er is dan is t er we gaan t wel zien. Natuurlijk een horde mannen achter hun aan lopen en aanspreken maar ja iedereen weet dat dat zo niet werkt. Maar men leert simpelweg gewoon niet blijkt.
Ondertussen vertrokken Jos en Kim. Ik zei”nu al” en t scheen dat er een paar niet ok mannen waren.
Sorry Jos en Kim ik kan helaas niet alles constant id gaten houden (wat ik wel zou willen) :evil: wat balen is…
K gaf Jos een hand. “Tot sprekens man”. En ze verlieten het gebouw.
Jammer de keer ervoor was t behoorlijk leuk en ze vermaakten zich goed. Sloeg wel een paar ongevraagde haantjes van hun af de keer ervoor maar t werkte.
Het stel dat arriveerde was Nina en Peg legg Pete. Ze waren eventjes ah babbelen bij de koffie automaat met geil neef en ik ging ook even socializen en voorstellen. T bleek dat Nina al eerder de ec had bezocht en Pete was het zijn eerste keer.
K zei en vertelde heel anders de ec in verhouding met een parenclub.
Het is kleiner maar je kan er de hele dag bijna de hele week in en uit lopen en het sfeertje is gemoedelijk als de juiste mensen er zijn.
Onder tussen werd grace gemaaseerd in de massage(ik noem het de kamasutra oftewel afwerk bank) stoel, haar schouders werden gemasseerd ze genoot en ja het liet m al te raden over dat er vanzelfsprekend er diverse pikken in haar geile mondje verdwenen onder toezicht van Dik.
Ik en Dominant en de rest vd gasten waren naar dit spektakel ah kijken. Naast ons stonden Pete en Nina.
Nina liep gewillig en charmant naar me toe en fluisterde of we het leuk vinden of ik en Dominant meegingen naar de sling. Ik zo van “dat vind ik een hele eer” natuurlijk willen we dat.
Pete een goeduitziende gespierde aardige sociale man en Nina een mooie spontane zelfverzekerder gewillige getinte dame met een knap koppie mooie stevige borsten en een heerlijk lichaam.

Pete, Dominant en ik hielpen haar id sling haar slipje moest nog uit en ik ontdeed haar van haar zwarte kanten slipje. Geil! Ik kick op zwart transparant kant.
Terwijl k r van dr slipje ontdeed waren we nog met haar benen id weer voor id sling dus ik zette haar slipje tussen mij tanden omdat k anders handen tekort kwam.
Haar mooie kutje kwam tevoorschijn. Alsof je een cadeautje uitpakt dat gevoel. Ken je dat. Dat ken je vast wel. En haar prachtige stevige borsten pronkten omhoog als kunst. Hele geile kunst.
Dominant ging haar als eerste neuken maar hij was met zijn condoom ah klooien. K dacht duurt te lang terwijl hij met zijn rubber ah kutten is lik ik haar kutje. Mmmmmm dat smaakt straks naar meer. Zijde zacht, neutraal, warm geil gewoon… perfect.
Dominant zo “moet je weer voorkruipen” ikzo uh ja jij loopt daar te klooien met dat ding ik benut de tijd alleen maar goed.
Eindelijk rubber zat erop.
En hij ging Nina neuken. Deze man bleef maar doorneuken hij kreeg er geen genoeg van. Een paar passanten wouden haar aanraken. Ik zo tegen Pete hoort hij/ hun erbij. Uiteindelijk mochten ze wel aan haar zitten eventjes .
Mijn beurt. Mijn energie was al redelijk weg na mn marathon van 2 en een halve uur maar voor deze pracht dame maak k zeer zeker zonder twijfel een uitzondering.ook dat ze ons speciaal had benaderd en uitgenodigd .Dat kan je gewoon niet afslaan. Dat zou niet eens mogen dat zou strafbaar moeten zijn. Ik stak mijn lul in dat mooie heerlijke kutje mmmm dat voelde voortreffelijk goed. Maar als nog had k de sling lager moeten zetten stond k weer op mn tenen te ketsen. Pete zo van”pak dat op stapje” maar dat maakte me een halve meter te lang.
Had t ritme eindelijk goed te pakken ik streelde pakte haar stevige borsten maar deze ontdeugende geile dame kneep steeds mn pik eruit met haar kutje zodat ik steeds lustig mn best moest doen om m erin te houden en te presteren terwijl k op mn tenen stond te neuken. Het was een “prettige” onder druk neuken laat k t maar zo zeggen.
We wisselende met zijn 3en om en om en neukde haar door als een geoliede machine als een goed opelkaar ingespeeld team.
Tussendoor wou er iemand ongevraagd op Nina springen. Laat k t zo zeggen zonder vorm van communicatie , maar k stuurde m de laan uit door heel streng te zeggen” alleen genodigden”.
Zo werkt t niet want uit eindelijk was er nog een andere geluksvogel die mee mocht doen. die weet hoe het moet. Iemand met respect(ff zin om te zeggen omdat ik in een ander topic werd afgezeken door iemand uit zuid Holland dat ik er teveel over zeik.. En helaas t tegen deel blijkt).
Altijd maar weer die k*t Chandon we haten hem!😂😂😂😂😂
(Red topic Respect door Jenn en René)

Maar afijn…

Ondertussen hoorde ik een harde brul uit de andere zaal. De mensen die aanwezig waren keken verbaasd.K zei heel droog”dat is Lex”. Terwijl k ah neuken was.
Pete pakte zijn vrouwtje ook flink stevig erna.Nina zei” je word hard dit vind je geil he de sling”.ik misschien voor thuis wie weet verkopen ze m wel id winkel”.
Terwijl k Nina weer neukte gingen we even praten met zijn 4en over hoe handig de sling wel niet is en over sm kelders enzo terwijl k r doorneukte.
Inprincipe zou ik neukend kunnen debatteren maar politiek is niet echt mijn ding.
Lex(nadat hij klaar was gebruld )kwam ook nog even langs om te buurten. En vroeg netjes aan Pete of hij haar mag laten squirten. Lex zou Lex niet zijn als er niet gesquirt word.
“Tuurlijk” zei Pete. En binnen een paar tellen kwam Nina spuitend klaar.”hoe doe je dat zei ze” en Lex glimlachte.” Hoe heet je” vroeg Nina met een big smile.

Lex zo van”ik heet Lex” met een glimlach van oor tot oor.

Okwej jongens plas pauze en daarna de echt pauze terwijl t slipje van Nina nog vast was geknoopt aan de houder/armbandje van mn kluissleutel.
En nee k wou haar slipje niet stelen ondanks k kant ongelofelijk geil vind(of stiekem wel lol)

Nou thee kransje iedereen was ah babbelen enzo.
En ik zag t ontdeugende mooie stel naar de gynaecologen stoel glippen.

Daar werd ze goed door Pete geneukt en ook door een ander genodigde gast. Die waarschijnlijk betere sociale vaardigheden heeft dan de meeste helaas…
Pete je mag haar neuken. Hij zei betreurend ik heb geen condooms. Wojooo gap er ligt daar zo n lekker ding en je bent out off amo.
Maar Pete toverde een rubbertje uit zijn schoen. Wat een mazzelpik ook die had de dag van zn leven.
Nou mijn beurt na hem. Ik likte nog eerst dat heerlijke kutje van haar klaar. Mn tong op haar klitje ze kreunde en kreunde. Met mijn duim trok ik haar klitje extra omhoog zodat ze nog beter naar buiten kwam“Zow “ zei Pete” dat is lekker “ tegen Nina.
En ze kwam met zachte kreuntjes klaar. Wat klonk dat charmant. K likte door en ze kreunde heerlijk maar vaak of soms is t ding als een dame klaar is gekomen dan kan t in een keer heeeel gevoelig zijn en dacht van nee t risico ga k niet lopen dat ze straks met een overgevoelige poenie loopt dan is de pret voor haar en de rest straks over. K betwijfel t k denk dat deze dame veel kan hebben.
Maar eigenlijk een kwestie van aanvoelen en tijd om een lichaam te leren kennen.
Dus k klom op die gynaecologen stoel maar t neukt best stram omdat je op die stangen ah balanceren bent.
Nee fok it ik wil gewoon doorneuken k legde mn rechter been in een steun beugel en mij linker beem op die stang onder de stoel en hou me vast ad leuningen. De stoel gaat mijn moment niet verpesten.
In het juiste ritme neukte ik door en door. Jaaa k ga eindelijk komen. Ik ga spuiten maar ze voelde dat in haar kutje en krachtig stootte ze mn lul eruit.
Neee nog en keer weer in haar kutje en werd erweer eruit gestuurd. Zoww ze heeft een strenge poes ok weer hard maken en er weer in. Heeel veel pogingen gewaagd maar dit poesje liet zicb niet kennen. “Sorry”lachde ze op een speelse manier.
Ok genoeg geweest heerlijk genoten van haar lichaam en haar prachtige knappe uitstraling . Wat een kanjer.
Ze draaide haar hoofd naar mij en begon me heerlijk af te zuigen mmmm ze pijpt heerlijk. Terwijl ik balancerend aan de beugels vasthoudend aan die stoel hing als een glazenwasser.

Nu Pete haar vriend bovenop haar. Hij duwde zijn grote lul in haar mooie getinte kaalgeschoren gleufje.
Zo wat was dat een genot om te zien. Pete werd behoorlijk hard hij vond t te gek die stoel en dat voelde ze ook in haar terwijl ik en een andere gast aan haar tepels zoog.
Nog een rondje voor mij meerder pogingen maar dat kutje was te streng. Dat was een geweldige mindfuck game in mij hoofd dat speelde. Je hebt de gelegenheid en je kan haar voelen maar je krijgt gewoon de kans niet om in haar te komen ondanks je zelf met je hand je lul vasthoud en diep gaat. Faaak waanzinnig!

Capman was ook gearriveerd en hij mocht haar betasten maar Capman wou nog een heel verhaal vertellen en kwam met een heel gesprek aanzetten.
Hij stond voor mij en ik wou over haar heen klaarkomen.
Gap er ligt een ongelofelijk geil lekker gewillig en natte dame en jij gaat filosoferen😂.
Ik duwde Capman aan de kant😂. Ik weet niet eens waar zn verhaal over ging. Ik vroeg mag k over je klaarkomen. “Jaaa over mijn borsten”! Ik kwam heerlijk ook de eerste keer over de hele dag en spoot haar linker tiet en arm helemaal onder.
Overigens exact dezelfde plek waar dominant over spoot ervoor. Hoe toevallig.

Ik ging weer aan de andere kant staan terwijl Pete haar neukte.
K zette zachtje mijn hand op haar keeltje k kneep heel zachtjes . Het wond haar op
dit rollenspelletje.
Zoo ze werd goed geneukt door Pete id geneacologen stoel mn hand op haar keel ze werd doordat spontaan geil oftewel nog geiler(hoe is t mogelijk) en werd klaar geneukt.
Wat was dat een mooie gezicht! Als lezer had je erbij moeten zijn.
Pete werd zo geil kwam zo hard op haar poesje klaar. En t zaad vloog letterlijk alle kanten op.
Wauw wat een explosie wat een chemie wat een passie!!

Nou en dat was t wel op zijn kortst beschreven. Snaveltjes dicht en oogjes toe.


Nee natuurlijk niet last but not least het sociale gedeelte. Pete en Nina gingen rustig om kleden en we namen afscheid. Wisselde het een en ander uit en wie weet tot de volgende keer jullie leuk stel🙂.
Zoals gewoonlijk bleef de harde kern Peter, Geilneef onze last but not least newby Capman over voor een babbeltje tot sluit.
Peter was zn onder broek en slipper kwijt maar gelukkig wel zn onderbroek gevonden want niks is lastiger om naar huis tegaan in een jeans zonder ondergoed. Dat schuurt nl ene kant geil maar aan de andere kanten pijnlijk tegelijkertijd.
Onnutige info maar t is maar dat je t weet mits t je fetish is.
Met z’n 4 en verlieten we t pand begroeten en bedankte onze zon overgoten Marcella die de titel Employee of te month hoort te verdienen.

T was weer een top dag


Hoogstwaarschijnlijk heb ik een paar scenario’s door elkaar gehaald maar dat mag de pret niet drukken.

Groet Chandon
Laatst gewijzigd door Chandon op 18 jul 2023 15:56, 6 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dominant
Berichten: 70
Lid geworden op: 08 mei 2023 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Fun lovin’ couples at the saterday a’noon

Bericht door dominant »

😊 Nagenieten
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Fun lovin’ couples at the saterday a’noon

Bericht door Mike1966 »

Dat was wederom een zeer hete geile middag in Amersfoort!! Iedereen die er bij betrokken was heeft, als ik het zo lees, weer enorm genoten!! 😊

Lekker ge-en beschreven Chandon! Dank voor het delen van alle details 😁
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 466
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Fun lovin’ couples at the saterday a’noon

Bericht door Chandon »

Thxz Mike🙂.
Mike1966 schreef: 17 jul 2023 07:30 Dat was wederom een zeer hete geile middag in Amersfoort!! Iedereen die er bij betrokken was heeft, als ik het zo lees, weer enorm genoten!! 😊

Lekker ge-en beschreven Chandon! Dank voor het delen van alle details 😁
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 466
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Fun lovin’ couples at the saterday a’noon

Bericht door Chandon »

Sow nou en of!🙂😇
dominant schreef: 17 jul 2023 06:46 😊 Nagenieten
Gebruikersavatar
Geert_Doen
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 jan 2023 09:21
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 100
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Fun lovin’ couples at the saterday a’noon

Bericht door Geert_Doen »

Wat een heerlijk verslag! Jammer dat ik er niet bij was.

Groet Doen
Gebruikersavatar
Poezenbeestje
Berichten: 71
Lid geworden op: 31 okt 2022 20:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Fun lovin’ couples at the saterday a’noon

Bericht door Poezenbeestje »

Geiligheid en humor... my 2 favorite things ! Nou ja... ik heb wel meer favoriete dingen.
Leuk verslag! Ook best lekker 😆
This kitten has delicious claws to play with..
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 466
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Fun lovin’ couples at the saterday a’noon

Bericht door Chandon »

I told you😉
Geert_Doen schreef: 17 jul 2023 10:13 Wat een heerlijk verslag! Jammer dat ik er niet bij was.

Groet Doen
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 466
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Fun lovin’ couples at the saterday a’noon

Bericht door Chandon »

Heyy poezebeestje😘😘 fijn dat je er lees”genot” van ervaart😉
Poezenbeestje schreef: 17 jul 2023 13:31 Geiligheid en humor... my 2 favorite things ! Nou ja... ik heb wel meer favoriete dingen.
Leuk verslag! Ook best lekker 😆
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Fun lovin’ couples at the saterday a’noon

Bericht door Mike1966 »

Wel jammer ik dacht deze maand misschien kans te maken op beste verhaal maar ik vrees dat je mij de loef hebt afgestoken 😊😊
Chandon schreef: 17 jul 2023 09:10 Thxz Mike🙂.
Mike1966 schreef: 17 jul 2023 07:30 Dat was wederom een zeer hete geile middag in Amersfoort!! Iedereen die er bij betrokken was heeft, als ik het zo lees, weer enorm genoten!! 😊

Lekker ge-en beschreven Chandon! Dank voor het delen van alle details 😁
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten