Een spetterende zaterdag (15-07-23)

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nina74
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jul 2017 21:20
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Een spetterende zaterdag (15-07-23)

Bericht door Nina74 »

Zaterdag was het dan zover. Een shopdagje Amersfoort met mijn knappe en avontuurgedreven vriend A (aka Peg.leg.pete),
met als einddoel eroshoppen in de cinema!!
We zijn al enige tijd samen op ontdekkingsreis en dit tripje samen mocht zeker niet ontbreken om zijn/ onze fantasie waar te maken. Een deel daarvan is zeker uitgekomen.   .."  Mij flink genomen zien worden door meerdere mannen! "  Een andere wens...een heuse bukkake sessie is iets wat op een ander moment waargemaakt zal moeten worden. Ik zal verderop in dit verslag kort aanstippen waarom dit nu niet ging.  
Na een lekker biertje (een toepasselijke Skuumkoppe:) bijj De Dolle Diva liepen we snel richting de erocinema, omdat hel al best laat op de middag was. Ben daar helaas ook mijn spijkerjasje vergeten op het terras, wat we met enige gezonde spanning verlieten, in afwachting van wat mogelijk over een paar minuten zou gaan plaatsvinden....
Ik vroeg het stoer uitziende meisje bij binnenkomst of we binnen veel mensen zouden aantreffen. Ze antwoordde mysterieus, dat we dat zo vanzelf zouden zien. Ik hoopte dat er ook wat vrouwelijk schoon aanwezig zou zijn. Voor mij ook wel leuk om wat mee te kunnen spelen, maar wilde met name mijn lief graag met zijn mooie gespierde lijf weer in actie zien.
Hij is behoorlijk goed bedeeld en ik zou nu van dichtbij goed willen observeren welke impact en gezichtsuitdrukking dit oplevert bij de dames die vlak ervoor andere pikken hebben mogen ontvangen;)

We troffen een groot aantal mannen aan rondom het grote. zwarte matras, waar een vrouw (genaamd Grace) bedolven onder gretige mannen, flink genomen werd in, zo leek het, al haar gaatjes! 
We besloten na ons te hebben uitgekleed, om eerst wat te acclimatiseren en om rond te kijken met welke van deze geile mensen we ons wilden vermaken. We werden vriendelijk begroet door een aantal mensen en ik zag helaas een stel (dame en heer) vertrekken. Een goed uitziende jongen genaamd Chandon maakte een leuk praatje met ons. Hij maakte een ontspannen indruk en dat maakte ook dat ik wat vrijer kon rondlopen. Helaas moest ik een wat opdringerige man die nogal vaak te dicht tegen mij aan kwam staan, wijzen op het feit dat hij zijn hand van mijn billen af moest halen.
Ik kon vervolgens het schouwspel op het matras nog even in me opnemen en de massage/pijpsessie van Grace, en vervolgens vroeg ik aan mijn lief of hij iets interessants voor mij had gezien. 
Ik wees naar onder andere degene, die ons prettig had verwelkomd, en een stoer uitziende man genaamd Dominant, die rechts van mij stonden. Hij knikte en zei dat hij ook hen in gedachten  had.

Ik liep naar hen toe en vroeg aan de heren Chandon en Dominant genaamd, of ze samen met mij en mijn vriend iets spannends wilden doen. Ze knikten beiden meteen en er volgde een volmondig 'ja graag'!. Chandon voelde zich vereerd dat hij deze exclusieve uitnodiging kreeg van mij. Ik twijfelde nog over de plek en Dominant vroeg me of ik de sling wilde proberen. Nou dat wilde ik wel!    We vertrokken snel met z'n vieren richting de op ons wachtende kettingen, gevolgd door een stoet mannen.   Ik werd in de sling geholpen en mijn slipje werd uitgedaan. Ik gaf aan bij de heer die onderdeel van het geheel dacht te kunnen zijn, of hij wat afstand kon nemen. Dit vond hij toch wat  lastig....dus ik herhaalde nogmaals dat ik me nu alleen op de 2 heren voor me wilde richten. 
De heren om me heen mochten aan mijn tietjes zitten, gaf ik aan. Dus ik ontblootte dit voor hen,  waarna ik meteen na 2 seconden hun gretige handen en monden op mijn tepels voelde. 

Het was lastig om een goede positie te vinden in de sling, maar met wat acrobatiek kon het wilde stoten beginnen.....ik kreeg eerst nog een heerlijke likbeurt van Chandon, waarna Dominant me lekker begon te neuken met zijn gulzige blik op mij gericht en ik keek hem even gulzig aan! Wat een fantastisch begin van mijn slingavontuur. De 2 heren wisselden elkaar af en ik voelde me net een bijenkoningin, die flink wat nectar mocht gaan ontvangen. Mijn lief raakte zeer opgewonden van het feit dat zijn meisje zich als een waar sletje flink liet gebruiken en nam zijn plek in om mij dat te laten voelen. En wow, dat voelde ik wel. Zijn keiharde pik leek een reuzenformaat te hebben aangenomen en begon me hard te neuken...ik gilde het uit en kreunde er op los. Het geluid van de rammelende kettingen was ook echt super opwindend :P
Het publiek vond het geweldig en een sympathiek ogende man vroeg of ik al gesquirt had. Ik zei : 'nee vandaag nog niet:) '. Hij vroeg aan mij en mijn lief of hij mij eens mocht laten squirten...met een zelfverzekerde blik in zijn ogen, dat succes gegarandeerd zou zijn. Ik gaf aan dat ik dat prima vond. Zijn lange vingers reikten meteen naar de juiste plekjes en ik voelde na een aantal seconden al dat er iets op komst was....en dat liet ik merken ook....na een lange ooohhh en aahhhh voelde ik opeens spetters op mijn gezicht. Ik dacht een facial van 1 van de heren te hebben ontvangen, maar dit bleek mijn eigen opspattende fontein te zijn. De sling was een waterval geworden en met verbazing vroeg ik hem hoe hij dit zo snel voor elkaar kreeg....en wie hij eigenlijk was. Deze vingervlugge meneer heette Lex. Een naam om te onthouden, dames!
Ik gaf aan dat ik even een break nodig had en een andere plasbeurt. Er werd met doekjes gedept om de kliederboel enigszins schoon te maken. Maar nadat we ons hadden verzameld in de grote ruimte, kregen de heren wat op hun kop van de stoere dame van de balie, omdat  de kamer een puinhoop was en dit zo niet achtergelaten kon worden. Ik bood mijn excuses aan en de heren snelden de ruimte weer in om de schoonmaak te vervolgen.
Fijn om te merken dat bijna iedereen daar, zich verantwoordelijk voelt om de ruimtes aangenaam te houden voor elkaar. Grace was nog steeds oraal actief op het matras en de partner van Grace vroeg aan de heren om een validatie op de SDC site te plaatsen als ze wilden. Ik gaf bij mijn vriend aan dat hij dan ook maar even in de rij moest staan als er validaties moeten worden gegeven.
Een heer genaamd Capman was niet weg te slaan van het matras, en genoot met volle teugen van zijn pijpsessie, waarna zij deze eindigde en vertrok. Ik gaf aan bij haar dat ik het jammer vond dat ze ging, omdat we haar graag een extra validatie gunden en ik mijn vriend een lekkere pijpbeurt van haar.  Ze moest lachen en gaf aan dat er zeker nog een volgende keer komt. Maar nu was ze wel toe aan rust. Heel begrijpelijk na meer dan 2 uur actief te zijn geweest!  Ik was zelfs nog aan het nahijgen in de oververhitte ruimte en ik kreeg van de heren glaasjes water aangereikt.

Mijn vriend vroeg me of ik met hem naar de gynaecologenstoel wilde. Ik ging mee en er kwam stilzwijgend een knappe donkere jongen mee, wat ik wel best vond. Hij hielp me met mijn vriend de
stoel in en ik gaf aan dat hij ook wel mocht meedoen als hij dat wilde. Mijn vriend nam het voortouw en de stille jongen kwam naast me staan om me te betasten en hij likte aan mijn tepel terwijl hij naast me stond te trekken. Chandon kwam ook de ruimte binnen en even later volgde ook zijn maten Dominant en Capman.
Mijn lief gaf aan bij de stille jongen dat hij ook wel even mocht en gaf hem een condoom, omdat hij die zelf niet meer had. De hoogte van de stoel was wederom een uitdaging, dus voor de heren met Aziatische genen, was het weer gespitste-tenenwerk. 
Hij nam me met een paar stoten en Chandon nam het over met zijn mond...ik werd heerlijk gebeft door hem en kreunde het uit tot ik tot een overheerlijk orgasme kwam en Chandon neukte me ook nog eens goed tussendoor..ik duwde hem er echter continue uit.....heb best vaak sorry gezegd en mijn excuses aangeboden die middag aan de heren voor mijn knijpende kutje  Ik moest vooral geen sorry zeggen..ze genoten er enorm van....en ik ook!. 
De stille jongen nam weer plaats naast me om mijn tietjes met zijn tong te verwennen...en Chandon aan de linkerkant wiens pik ik even in mijn mondje nam, terwijl ik weer hard geneukt werd door mijn lief. Zijn harde en voor mijn gevoel bijna monsterachtige pik vulde me goed en de cinema stoel had een heftig 4D effect!! Wow... spetters warme sperma van Chandon op mijn linkerarm en tiet en een flinke lading van mijn lief over mijn hele lijf....poeh.
Ik werd afgedroogd en ook Capman vroeg aan mij of hij van mij mocht genieten. Ik gaf aan dat hij dan de laatste zou zijn van vandaag.....dit mede omdat de wat hardhorende meneer inmiddels ook weer aan mijn zijde stond, klaar om te spuiten. Mijn vriend nam snel zijn plek in, omdat hij mij die douche wilde besparen. Hij had mij na afloop graag op mijn knietjes gezien, omringd door  wat heren om ondergespoten te worden. Maar dan wel door de ons gekozen heren;)
Capman was inmiddels charmant aan het kletsen en ketsen met me en gaf aan dat hij hem voelde en voelde.....en hij stopte met praten en de middag eindigde met vuurwerk!
Lex vroeg nog of ik niet met nog ander vuurwerk wilde eindigen, staand tegen de muur met een squirtgarantie. Maar ik gaf aan helemaal op te zijn en dat niet meer aan te kunnen en bedankte hem
voor zijn gulle aanbod. Hij bewonderde mijn billen en gaf me een soort van pets-massage samen met Chandon. De heren gingen nog even met elkaar in gesprek en ik gaf aan me alvast te gaan aankleden, .omdat we nog naar een degelijk feestje van vrienden moesten, voorafgaand aan een flinke douchebeurt thuis:)
Mijn lief stond daar te midden van de groep als een trotse pauw :D   Na nog even kort nagepraat te hebben met de mannen, moesten we echt gaan.
Wat was het heerlijk om zo spontaan onze fantasietjes te kunnen laten uitkomen. Mijn lief en ik keken elkaar nog verliefder aan dan normaal en stapten toen met een grote glimlach de auto in om het geheel te laten bezinken.
Heren dank voor deze middag en jullie goede zorgen en wie weet tot ziens ;)
xxx Nina 
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Een spetterende zaterdag (15-07-23)

Bericht door Chandon »

Wauw wat geil, sierlijk en mooi beschreven❤️.
Dat doet goed hoe( nog) verliefd(er) jullie de cinema uitliepen🙂.
Heerlijk hé die napret lekker nagenieten met een big smile😉.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Een spetterende zaterdag (15-07-23)

Bericht door Chandon »

Chandon schreef: 18 jul 2023 00:33 Wauw wat geil, sierlijk en mooi beschreven❤️.
Dat doet goed om te horen/lezen hoe( nog) verliefd(er) jullie de cinema uitliepen🙂.
Heerlijk hé die napret lekker nagenieten met een big smile😉.
Gebruikersavatar
Peg.leg.pete
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2022 22:15
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Een spetterende zaterdag (15-07-23)

Bericht door Peg.leg.pete »

Een spetterende zaterdag 💦 was het zeker, zoals je in het mooie verslag van Nina74 kunt lezen. Ik kon het niet laten, om na zo'n heerlijk avontuur ook mijn vehaal maar eens in een verslag te verwerken.

Nina en ik vinden het, behalve van elkaar te genieten ook heerlijk om af en toe samen op boevenpad te gaan.
Op zoek naar geiligheid met anderen. En op deze manier al wat heerlijke ervaringen gehad. Al een paar weken zitten we samen in deze geile modus maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het aanbod in parenclubs en SDC deze keer wat tegen viel. Ach, niet getreurd want, zoals een oud gezegde...
Als de berg niet tot Mohammed komt, komt Mohammed wel naar de berg.
De boel een beetje forceren, dus. En de ideale plek daarvoor... de EC in Amersfoort. Nina heeft daar in het verleden al wel eens een hevig avontuur beleefd en als ik het forum mag geloven is daar geregeld wat te beleven 😏
Voortijdig nog ff het forum gecheckt om te zien of er een spannende oproep is geplaats. "Bezoekje zaterdag 15 juli_Kim & Jos samen met ander stel". Dat beloofde dus een drukke boel waar we wel wat spannens zouden kunnen beleven..nou en hoe!..dat bleek later wel 😁

Eerst even samen gewinkeld in Amersfoort, geluncht, nog meer gewinkeld en een biertje gedroken op een terras. We hadden duidelijk geen haast want het was al half 4 toen we aanstalten maakte om naar de EC te gaan. Rond 4 uur kwamen wij de winkel binnen. Een handdoekje gekocht ( die nu nog in de EC ligt, met nog vele andere 😅) en een kort praatje gemaakt met de vriendelijke meid achter de toonbank. Nina vroeg haar of het druk was.."nou dat zul je wel merken", was haar antwoord. En inderdaad toen wij in de zaal met het grote bed kwamen was het een roerige boel. Heel veel mannen en een geblinddoekte dame op het grote bed die, naar mijn beleving, bezig waren met het voorbereiden van een dp 😋
Snel ons maar even om, en uitgekleed want hier zou wel eens het een of ander kunnen gebeuren. Nog geen idee wat, want we hadden helemaal niks gepland en we zouden wel zien wat er zou gebeuren.

Na even bij de naakte bewegende lichamen gekeken te hebben gingen we samen eens wat rond kijken. In het kamertje met de gynaecologen stoel hadden we een gezellig gesprek met Lex. Een super re.lex.te 😉 vent. Daarna de grote zaal met spektakel weer in.
Nina gaf aan dat ik lekker mijn gang mocht gaan. Ik had daar zelf niet zo'n oor naar omdat ik hoopte op iets ander dat...later toch bleek te gebeuren😜.
Ik zei Nina, dat als zij wat lekkers zag ze er uiteraard ook voor mocht gaan.
Nou, dat hoefde ik geen 2e keer te zeggen want al snel was ze met Dominant en Chandon aan het kletsen. Ik hoorde haar vragen of de twee heren zin hadden om met haar in een wat rustigere setting te gaan "spelen". Na een bedenktijd van honderdsten van een seconde gingen de heren overstag en kwam Nina mij vertellen dat zij met deze twee heren aan de slag wilde gaan...

Nina en ik hebben elkaar zo'n anderhalf jaar geleden leren kennen. Het was eigenlijk liefde op het eerste gezicht. In alles een geweldige vrouw. Maar behalve een geweldige vrouw, is zij ook echt een hele geile donder die het heerlijk vindt om te experimenteren. En dan haar lieve, maar oh zo geile koppie, haar stralende blik, heerlijke lichaam met stevige tietjes en geweldige kont. Je leest het al, een vrouw die ik letterlijk begeer van top tot te(e)n(en). Een droomvrouw voor menig man. Tja die mag je natuurlijk niet voor jezelf houden. Daar moeten anderen ook van kunnen genieten 😏..

Goed, met de heren naar een wat rustigere ruimte, dus. Er werd even overlegd en de sling zag Nina wel zitten.

En toen ging plotseling alles heel snel... mijn hart bonkte van opwinding toen wij door Dominant en Chandon begeleid werden door het donkere gangetje gevolgd door een stoet bronstige mannen. Achter het zwarte gordijn, midden in kamer hangt een grote zwarte ledere sling. Nina werd door Dominant in de sling getild en aan alle kanten kwamen er helpende handen om de benen van Nina in de beugels te helpen...

Al snel werd Nina overal betast en gaf aan wat ruimte te willen en enkel met deze twee heren aan de slag te gaan. Blijkbaar zijn er ook mensen in de EC met een gehoorbeschadiging of bord voor het hoofd want helaas moest dit meerdere keren, door Nina, mij en zelfs Chandon gezegd worden ( dank Chandon). Nina ging akkoord dat de rest wel met haar borsten mochten spelen maar vervelend dat er dan toch ook weer een "verdwaalde " hand down under terecht komt...

...Met Nina zo voor hem in de sling viel Dominant wat op.."Ja, dat broekje moet natuurlijk uit" zei hij. Nina's benen weer uit de beugels en Chandon stroopt het slipje van haar billen en heeft direct een prachtig uitzicht die hij niet kan weerstaan en begint Nina's kutje te likken. Dit geeft Dominant de tijd om een condoom om te doen. Chandon maakt ruimte voor deze grote man en Dominant steekt Nina aan hem vast. Eerst met wat rustige stoten begint hij haar te penetreren maar al snel steeds harder. In het begin had Nina nog wat praatjes maar die maakte al heel snel plaats voor hevig gekreun. Harder en harder werd ze door hem genomen. "Zo, jij bent lekker aan het knijpen daar beneden" zei Dominant. Ik ken dat maar al te goed. Als Nina erg geniet knijpt ze haar strakke kutje samen. En duwt ze met gemak je pik eruit. Nu was Chandons beurt. De swing was voor hem iets te hoog waardoor hij op zijn tenen moest staan om er goed bij te komen. Al snel werd er een bak op z'n zij gelegt waar hij op zou kunnen staan maar dan zou hij zo belachelijk hoog staan dat hij enorm door zijn knieën zou moeten zakken. "Dan maar op de tenen" zal hij gedacht hebben. Ook Chandon begint rustig (waarschijnlijk nog wat moe van de sex marathon van ervoor) maar al snel herpakt hij zich en begint Nina stevig te neuken. Onder het gerinkel van de kettingen en Nina's hevige gekreun werd ze om beurten door deze heren stevig genomen terwijl haar tietjes gekneed werden door grijpgrage handjes van de heren rondom haar. Enorm geil om je vriendinnetje zo bruut genomen te zien worden. Ik vroeg haar of ze het lekker vond, met een grote grijns zij ze "ja!" "Goed zo. Laat je vandaag maar eens flink afneuken". Ik liep om de swing heen waar de twee heren net wilde wisselen maar bij mijn aankomst gingen ze voor mij aan de kant zodat ik mijn deel kon nemen. Ik duwde mijn harde pik in een keer in haar.. haar ogen werden groot en ze slaakte een gilletje van genot. Ook ik begon rustig maar als snel verhoogde ik mijn tempo. Lekker hard neuken wilde ik mijn sletje nu. En dat ging heerlijk. Chandon, Dominant en ik neukten haar om beurten. Dat strakke knijpkutje om mijn pik zorgde dat ik bijna klaarkwam. Ik trok mij snel terug en moest alles op alles zetten om mijn kruit niet te verschieten.
Plots zei Lex," zal ik jou eens laten squirten?" Hmm dat zag ze wel zitten. Niet dat het laten stromen van de liefdessappen nieuw voor ons is, maar er is wel een techniek die ik zelf graag zou leren en misschien steek ik hier iets van op. Na korte snelle handbewegingen van Lex kreunde, nee, schreeuwde Nina van genot en begon heerlijk te spuiten. Even van hand verwisselen en daar ging deze koning der spuitkuttjes weer. Geile soppige geluiden en Nina spoot zichzelf helemaal onder. Ik begon dat natte spuitkutje weer te neuken met het uitzicht van Nina voor mij, helemaal nat met zelfs spetters in haar gezicht. Lex liet Nina zijn druipende vingers aflikken. Ah wat geil.

Na een korte pauze ben ik met Nina naar de gynaecologen stoel gelopen, gevolgd door een rustige jongen die Nina blijkbaar zag zitten. Nina ging in de stoel liggen en ik begon haar lekkere kutje te likken. "Jij mag ook wel even, hoor" zei Nina tegen de jongen. Hij verontschuldigen zich geen condoom te hebben. Deze kans voorbij laten gaan kon ik niet voor hem, en ons natuurlijk, voorbij laten gaan en gristenen een condoom uit mijn sok en bood deze hem aan. Deze jongeman heeft Nina nog even lekker in de gynaecologen stoel genomen. Ondertussen waren Chandon en Dominant ook binnen gekomen om hier met Nina verder te gaan. Als snel hoorde ik dat Dominant op knappen stond dus duwde ik hem wat richting Nina om over haar heen te komen. Nu was het Chandons beurt weer. En hij klautere behendig op de stoel over Nina heen om haar nog eens flink te nemen. Daarna dook Chandon met zijn gezicht tussen haar benen om nog een maal haar kutje te proeven. Deze behendige man likte Nina in no-time tot een hevige climax. Ook Capman was in het kamertje geslopen. Hij vroeg of hij ook mee mocht doen. Dat zag Nina wel zitten maar dat zou dan wel de laatste zijn voor vandaag. Ik ging nog even met Nina aan de slag om deze man de tijd te geven zijn pik van een condoom te voorzien. Ik maakte plaats en hij begon Nina lekker te neuken. Chandon werd nog even lekker door Nina gezogen totdat hij het niet meer hield. "Spuit maar lekker over mijn tieten" zei Nina. En zo gezegd zo gedaan spoot Chandon zijn geil over mijn meisje heen. Niet snel daarna kwam Capman in Nina's kutje klaar. Ik nam het over en neukte haar nog een keer flink. Nina kreunde weer zo geil en kwam heerlijk op mijn pik klaar. Nu hield ik het ook niet meer en mocht ik eindelijk van mijzelf komen. Ik trok mij terug, rukte mij af en spoot al mijn zaad over haar kutje heen. Nog even zwaffelde ik haar ondergespoten spleetje om het lekker af te maken. 😁

Pfff wat een geweldige ervaring was deze middag in de EC. Een snelle opfrisbeurt in de wc voor Nina, snel de kleren weer aan en met een grote smile op onze gezichten weer terug, opweg naar Den Haag waar wij een uur later braaf, alsof er niks gebeurd is, op een slagingsfeestje zaten. 😁

Groet Peg.leg.pete
Gebruikersavatar
Curly50hot
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 sep 2022 07:30
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Een spetterende zaterdag (15-07-23)

Bericht door Curly50hot »

Heerlijke verhalen zeg mmmm😜💦😈
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Een spetterende zaterdag (15-07-23)

Bericht door Mike1966 »

Wow wat heerlijk om deze beide verhalen te lezen van een te gek EC avontuur!! Beide super mooi beschreven en leest heerlijk geil weg !

Thx voor het delen van jullie avontuur!!
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Een spetterende zaterdag (15-07-23)

Bericht door Chandon »

Heerlijk Peg.leg.pete hoe geweldig fijn jehet hebt ervaren.
Hoe je het beschrijft “met bonkend hart”. Wat een adrenaline moet er door je heen zijn gegaan🙂. Ennuh thxz voor het “delen”😉. Thumbs up voor je verslag💯👍🏼👍🏼
Gebruikersavatar
dominant
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 mei 2023 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Een spetterende zaterdag (15-07-23)

Bericht door dominant »

Wat een geile verslagen van jullie allebei!! Ik heb onwijs van jullie genoten leuk stel- graag tot een volgende keer! :D :(
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten