05-09 ontmoeting met Hans001 en zijn sub

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

05-09 ontmoeting met Hans001 en zijn sub

Bericht door Mike1966 »

Alweer even geleden dat ik de EC bezocht ivm activiteiten die elders plaats vonden 😊

Ongeveer een maand geleden klaagde een mannelijke bezoekere dat als hij zijn sletje in de EC aanbood zij zich wel helemaal suf pijpte maar dat er maar weinig aanwezige heren haar neukte……… uiteraard kon ik het toen niet laten een opmerking onder die post te plaatsen.
Middels PB werd er toen een datum gegeven dat zij weer naar de EC zouden komen. Al die tijd daarna stil en ondertussen had ik met een ander verslag de wedstrijd voor verslag van de maand augustus gewonnen en moest dus mijn prijs nog ophalen.
Mijn glazenbol had mij laten weten dat dinsdag 5 sept daar de meest geschikte dag voor was in combinatie met bezoek EC 😉

Vandaag, ondanks het hele mooie weer met veel zin naar Amersfoort en kon zo doorlopen daar de deur net open ging toen in aankwam. Een vriendelijke slanke blonde dame achter balie verontschuldigde zich dat vandaag alles wat langzamer ging omdat ze een nieuwe werknemer aan het inwerken was. Nee stelletje vunzen, gewoon de dagelijkse werkzaamheden in de EC aan de, al wat oudere man, aan het aanleren.

Binnen standaard ritueel, uitkleden, douchen en even acclimatiseren op de lounge bank. Een man of zes denk ik na een half uurtje en toen kwam Hans001 met zijn sub de EC binnen. Even rommelen met hun kluisje maar dan gaan ze beide gekleed naar de hetero zaal. Zij in een zeer toegankelijk rokje met string eronder naar later bleek en een topje dat net zo eenvoudig toegang gaf tot haar enorme borsten.

Toen ik na een poosje een kijkje ging nemen in de hetero zaal zat het stel naast elkaar en was het subje druk, een staande man naast haar stoel, aan het pijpen. De man ging haar even beffen en vingeren en liet zich nog even pijpen waarna hij zijn positie aan mij overgaf. Subje meteen door pijpen op mijn pik terwijl ik haar kutje vingerde. Als snel vroeg ze “Hans mag ik komen?” En dat mocht het subje.
Toen wist ik dat het wel om Hans001 en zijn subje moest gaan. Ik wilde mijn eerste kruit nog niet verschieten dus liet weten dat ik zo nog wel even kwam neuken en liet mij aflossen.
Het stel verplaatste naar de sling waar ik het subje in de sling liggend aantrof. Hans “bewaakte” haar staand tussen haar benen terwijl zij trok, zoog en bespeeld werd door vingers. Ik speelde met tepels en clitje en al snel kwam de vraag “Hans mag ik komen?” En wederom werd dit goed gekeurd! Als snel bood de eerste in condoom verpakte pik zich aan om haar te neuken in de sling. Man met baard deed goed zijn best door meteen naar haar klaarkomen zijn pik bij haar in te brengen. Ze werd duidelijk lekker door geneukt en opgewarmd. Toen deze heer zich terug trok plaatste ik een condoom over mijn pik en neukte de sub is gestaag tempo tot ze wederom vroeg “Hans mag ik klaar komen?” En wederom vond Hans001 dit goed. Ik zei nog tegen hem dat hij aardig soepel was in zijn toestemmingen 😊 Ik voerde het tempo op zodat ik ook mijzelf even kon ontladen in het condoom in haar kutje.
De sling stond nog wat hoog afgesteld van andere sessies op andere dagen vermoede ik dat maakt de sling niet voor iedereen ideaal. Ik stel voor de sub voorover tegen het grote matras te zetten. Hans ( die geen babboe is zo zegt hij zelf) zorgt voor water voor zijn sub. De sub leunt voorover tegen het matras ik ga op mijn rug liggen en bied haar mijn pik aan voor haar mondje. Man met baard is weer paraat en plaatst zijn pik tegen sub haar sterretje en neukt zichzelf klaar (neem ik aan) terwijl subje mij blijft pijpen.
Vervolgens probeert nummer twee het subje te penetreren, voorzien van een flink stuk gereedschap maar met wat kortere beentjes lukt het hem niet echt kut of kont van het subje te vullen. Nummer drie heeft inmiddels ook een condoom geplaatst maar helaas is deze heer ook niet heel succesvol. Lichaamslengte , hardheid van gereedschap en lengte van de dame lijken niet voor iedereen ideaal………… ik stap van het matras, waar ik nog altijd in zeester houding gepijpt werd, om mijn pik te voorzien van condoom en neem plaats achter het subje. Man met baard neemt direct mijn plek op het matras in terwijl ik mijn pik, ook met de nodige moeite in subje haar kutje druk en begin te pompen. Even later hoor ik voor de vierde keer het subje de vraag stellen “Hans mag ik klaarkomen?” En wederom is het toegestaan. Dat is wel het moment dat het subje rust nodig heeft en gegund word. Het stel neemt plaats op de lounge bank drinkt wat en besluiten het erbij te laten voor wat het is. Subje heeft al die tijd de kleren aan gehad en hoeft deze alleen maar even te fatsoeneren! De aanwezige heren worden door haar bedankt en de heren bedanken haar retour.

De rest van de middag lijkt het vooral een “hengsten” balletje te zijn en te blijven! Constant een man of 6 a 8 maar geen stellen of dame dient zich aan. Om 15:00 besluit ik het voor gezien te houden. Douchen aankleden en dan gaat de deur toch nog een keer open……… nee helaas het is Issy92 (een EC mattie uit mijn winnende augustus verhaal)die ook op goed geluk nog even komt kijken. Nog even 30 minuten aangekleed bij zitten kletsen en toen alsnog mijn waardebon opgehaald aan de balie en huiswaarts gegaan.
Laatst gewijzigd door Mike1966 op 05 sep 2023 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Poezenbeestje
Berichten: 64
Lid geworden op: 31 okt 2022 20:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: 05-09 ontmoeting met Hans001 en zijn sub

Bericht door Poezenbeestje »

Lekkere middag gehad ! Die glazenbol mag mij gaan vertellen hoe mijn week eruit gaat zien !!
This kitten has delicious claws to play with..
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: 05-09 ontmoeting met Hans001 en zijn sub

Bericht door Mike1966 »

Poezenbeestje schreef: 05 sep 2023 19:18 Lekkere middag gehad ! Die glazenbol mag mij gaan vertellen hoe mijn week eruit gaat zien !!
Mijn glazenbol toont mij mijn kant niet die van een ander helaas!!
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Naaktloper
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 sep 2021 12:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 05-09 ontmoeting met Hans001 en zijn sub

Bericht door Naaktloper »

Heerlijk verslag weer Mike!
Wat een topplek is de EC toch :D
Gebruikersavatar
hans001
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 aug 2008 16:43
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Soest
Contacteer:

Re: 05-09 ontmoeting met Hans001 en zijn sub

Bericht door hans001 »

En zo was het. Ze is goed geneukt. Verhaal geeft duidelijkheid hoe het gegaan is. Dank
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: 05-09 ontmoeting met Hans001 en zijn sub

Bericht door Chandon »

Mmmm heerlijk. Braaf subje wat ik zo hoor😈
Gebruikersavatar
Alex44
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 apr 2022 08:32
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 05-09 ontmoeting met Hans001 en zijn sub

Bericht door Alex44 »

Kijk lekker dagje dan als ik dat zo lees .
Ben er graag bij een keer met Hans en zijn sub.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten