FEESTJE OP DONDERDAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

FEESTJE OP DONDERDAG

Bericht door Benno »

Gisteren een klein feestje in EC. Ik heb (overigens voor de tweede keer al deze week) afgesproken met mijn meisje, Suikerpopje. Verder zijn er: dames AnneK en E en heren Sem, Papillon, Chandon, Singer, Peter, Geert, Alex, Gertie en nog vele anderen.

Als S en ik om 13 uur binnenkomen zien we Sem,en Singer al druk bezig met AnneK. Met Anne heb ik eerder een paar keer afgesproken in EC. Vlak daarna leerde ik Suikerpopje kennen , zijn we verliefd geworden en sindsdien ben ik vrijwel alleen nog maar met haar samen naar EC geweest. Ik stel de dames aan elkaar voor, maar Anne is op dat moment erg druk met klaarkomen. Wij gaan ons uitkleden en voegen ons bij de gezelligheid op het matras. S buigt zich voorover om Peter te pijpen en ik neuk haar staand van achteren. Op dat moment komt E binnen en moeten er nog meer begroetingen plaatsvinden. Met 3 dames in da house is er voor iedereen wat te doen, hoewel het voor alledrie best aanpoten is, want er zijn vandaag best veel actieve heren.

S wil graag in de sling, dus helpen we haar erin. Ik lik eerst lekker haar kutje en ga haar dan hard neuken. Het is een prachtig gezicht om mijn lief zo voor me te zien liggen genieten. Op dat soort momenten wil ik haar het liefst alleen voor mezelf, maar ik ben de beroerdste niet en deel ook graag. Dus maak ik plaats voor Papi. En als hij is klaargekomen voor o.a. Geert en Gertie. Elke keer als ik tussendoor de kans krijg ga ik even, want ik kan namelijk geen genoeg van haar krijgen.

Ook Peter neukt S in de sling. Hij laat haar ook squirten. Het vocht spuit in zijn baard en in zijn gezicht. Dat heeft ie nog nooit meegemaakt.
Na verloop van tijd wil S even pauzeren, maar niet echt lang, want voor we het weten zijn we op het grote matras bezig. Terwijl diverse heren (waaronder Chandon en ik weet niet hoeveel anderen) haar te grazen nemen, neuk ik E en laat haar squirten. Ze verbaast zich erover dat dat nog lukt, want eerder heeft Singer haar al helemaal leeggetrokken. Daarna neuk ik Anne, die me er meerdere keren uitduwt bij elke volgende klaarkomgolf.

E zit later met Papi op de neukstoel te kletsen en tussendoor met zijn pik te spelen. S pijpt Gertie tot een hoogtepunt. Hij kondigt duidelijk aan dat hij gaat komen, dus daar ligt het niet aan. Toch wordt S erdoor overvallen en schiet het in het verkeerde keelgat, waardoor ze moet hoesten.
Anne moet er op een gegeven moment vandoor. E is druk bezig op het grote matras. Binnenkort is ze een tijdje uit de running en ze geniet volop nu het nog kan. Het hele matras ligt vol met mannen en E in het midden.

Tot slot neem ik mijn liefje mee naar het kleine matras in de heterozaal om haar een laatste keer te neuken (voor vandaag tenminste;)). Het duurt niet lang of ik kom brullend klaar. Daarna vinden we het allebei genoeg geweest en gaan we ons aankleden en iedereen gedag zeggen. Het was een gezellig samenzijn met als bonus heel veel seks en geiligheid.
Laatst gewijzigd door Benno op 13 okt 2023 11:36, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: FEESTJE OP DONDERDAG

Bericht door Chandon »

Top dag als vanouds met leuke mensen!😊
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: FEESTJE OP DONDERDAG

Bericht door Suikerpopje »

Wat een heerlijk verslag lief..
Het was een heerlijke stomende middag met ook ontzettend veel humor en ik wil gewoon nu meteen weer 😂 Nu.
Kus voor jou
RobvD
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 aug 2023 11:49
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: FEESTJE OP DONDERDAG

Bericht door RobvD »

Dat brullend klaarkomen begint wel wat saai te worden, maar klinkt verder als een prima dag👍
Gerrit Willem
Berichten: 481
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: FEESTJE OP DONDERDAG

Bericht door Gerrit Willem »

Niet meedoen is een stuk saaier Rob
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: FEESTJE OP DONDERDAG

Bericht door Chandon »

Je was me voor😂
Gerrit Willem schreef: 15 sep 2023 18:52 Niet meedoen is een stuk saaier Rob
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: FEESTJE OP DONDERDAG

Bericht door Benno »

RobvD schreef: 15 sep 2023 18:06 Dat brullend klaarkomen begint wel wat saai te worden, maar klinkt verder als een prima dag👍
Kan je verklappen dat het niet saai wordt... 😊
Of bedoel je dat je het saai vindt om te lezen?
Want dan heb ik een goed advies: lees het niet!
RobvD
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 aug 2023 11:49
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: FEESTJE OP DONDERDAG

Bericht door RobvD »

Blijf jij gewoon maar brullend klaarkomen….;-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten