En zo kan het dus ook…

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 463
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

En zo kan het dus ook…

Bericht door Chandon »

En zo kan het dus ook…

Na t positieve, respectabele en avontuurlijk novel door Rick jsw samen met Ontdeugende Krul(waar ik helaas niet bij kon zijn door de storm) word t wel weer s tijd om ook wat frisse wind erin te blazen.
De laatste tijden veel hoe zou ik t zeggen iets minder leuke topics door”omstandigheden”.
Donderdag verviel dus voor mij,vrijdag had ik een ontdeugend fout en stout feestje waar ik mede ec members tegen was gekomen en de dag erna weer eens tijd voor de Ec.
Ongetwijfeld mij kennend terwijl ik dit id trein typ gaan er vast wel weer wat kritieke punten vallen zoals de meeste wel gewend zijn of inmiddels al immuum voor zijn geworden.
Helaas een dag was vervallen van de drie dus helaas geen medaille voor de neuk3daagse😉.
Zaterdag, nagenietend vd dag ervoor maar eigenlijk nog gewoon vet moe met m’n ziel onder m’n armen zoekende naar m’n stouteschoenen met mn slaaphoofd om ze maar is/alweer aan te trekken.(of wacht ik heb ze nog steeds aan).
Eigenlijk zoiets als dat Mike zijn glazen bol kwijt is geraakt😂😜.

Nou rest vd intro is vrij standaard en bla dus k bespaar je deze maar.
Aankomend id ec liep er een knap jong stel door de cinema. Aardige sociale gast met een bdsm koffer waar je u tegen zegt. Van stroomstokken tot de kat met de 9 staarten(thxz Singer weer wat geleerd😉 k verstond eerst haren, snor haren, schaam of baard/haren, bakkerbaarden en weet ik wat).google maar de kenners onder ons weten t wel.

Hij zweepte zijn mooie jonge dame af en af en toe knuffelde en zoende ze wat en ze werd klaar gevingerd en kreeg daarna weer straf.
Ondertussen groette ik Lex die daar op de bank zat te socializen.
Suikerpopje en Benno arriveerde ook onder tussen. Hoi zei ik ik ben nieuw hier(not) maar k dacht wel een goede inkopper. Groeten Benno en Suikerpopje.
Nou hup ad slag dan maar. Benno begon t wonderschone lieve suikerpopje met lange halen haar kutje gretig klaar te likken en bereed haar poesje goed voor terwijl sugar met een pik speelde.
Paar gasten verder nam ik t over en duwde mn jonge heer diep naar binnen met keiharde diepe stoten.
Dat toevallig ook ritmisch synchroom ging met alle kreun geluiden in diverse intonaties met de zweep slagen en kreunen vh stel in de andere kamer.

Suikerpopje voelde desdanig goed op haar gemak en ckr na die hele misère van vorige week van meneer spuit elf zonder zijn rubber waarvan nu de toegang is ontzegd en waarschijnlijk gecastreerd is. It wasn’t me, ik heb een alibi vraag maar aan mn scharrel waar ik was(heb r wel veel moeten betalen btw voor de getuigenis😜😉).
Want de ec hoort een fijne veilige en geilzellige plek te zijn met respect naar elkaar toe.

Rik kwam ondertussen ook binnen gelopen en Peter was er ook aanwezig die sugar heerlijk ah beffen en neuken was.

Ondertussen ging Lex fascinerend het schouwspel van het jonge stel aanschouwen. Hij waarschuwde mij nog let op die gast daar die heeft de hele tijd dezelfde condoom om. Moet gewoon een nieuwe en schone zijn. Klaar.
Ik weet t inflatie treft ons allemaal maar dan hoef je nog niet je rubber aan 2 kanten te gebruiken.
Rick ging lekker pompend voluit op sugar in.
Zijn eerste kennismaking overigens met sugar en dat slaagde met vlag en wimpel.ongeveer een uur en een kwartier verder was t jonge stel nog steeds bezig met het afranselen. Wauw diep respect voor deze man. Ze genoot met haar inmiddels vuurrode bil.
T werd stil daar dus k dacht laten we ff gaan kijken waarom er een langdurige interval is ontstaan:.
Ze waren klaar en ah inpakken.
“Hey” zei ik tegen haar vriend je hebt toch een stroomstok. Hij zegt” ja”.
Dus k probeerde m op mn hand uit en bleef mezelf maar door elektrocuteren op mn hand omdat k t gewoon een gaaf speeltje vond😂😂.
Ik wou m serieus meenemen voor id trein of voor lastige mensen id ec haha. Maar goed ding netjes ingeleverd k merkte al door mn slaap tekort vd dag ervoor begon ik baldadig te worden.
Afijn weer terug naar Benno en Sugar.
Benno neukte Sugar diep met lange halen terwijl ik sugar haar mondje penetreerde.
Na een poos spoot ik heerlijk mijn zaad in haar mondje(even een kleine note. Ik heb er toestemming voor normaliter gesproken is het niet in haar mondje beste heren en andere genders met een piemel).
Ze hielden een pauze en op t moment kwam singer naar binnen gedribbeld.
“Ja zei Benno we zijn net klaar”. En iedereen serieus ja dat was t dan.
Singer” is niet erg hoor” maar diep in zijn hart dacht ie hoogstwaarschijnlijk van”fak”.
Dus hij legde zich erbij neer totdat Sugar gewillig ging liggen en Singer t door had dat we de draak met m staken.
Benno moest vertrekken ivm wat urgente aankopen die hij moest doen die dag. Hij Zei”Chandon let jij op Sugar”.
Ckr doe k dat ckr pas k op je lieve dame waar ik altijd zo vrolijk van wordt en me dagelijks bijstaat aan support als er weer donderwolkjes boven mijn hoofd dreigen te zweven. Ja zelfs voor mij kan t een hardknocklife zijn.

Singer ging aan de slag met zijn lik en neuk kunsten. Je zag aan sugar dat ze genoot van vreugde en samenhorigheid
De dag was fijn en gezellig. De aanwezige mannen hadden respect en begrip voor het spel ook al kon ik de helft niet.

Dus ja zo kan het dus ook.

Terwijl Sugar Singer pijpte wou er een gast op sugar springen. Rick en ik zagen het. Rick hield deze jonge pup tegen van Sugar hij zei “ze gaf toch aan even rustig aan te doen”. En de man vertrok met zijn opgerolde condoom met de staart tussen de benen.
Singer vingerder Sugar. Ze was in extase.
En ja hoor weer eentje die zijn vinger in haar wou steken. Rick zo van”ze zitten in hun rol haal haar nou niet uit concentratie.
Weer zo’n verdwaalde dagoe.
Rick was scherp die dag en ckr na t avontuur van donderdag was ie scherper dan een samoerai zwaard.
Maar alsnog dit mocht de sfeer en de pret niet drukken.
Dit is gewoon immers sociale controle.
Ik moet zeggen terugkomend op t begin van m’n verhaal dat k t nog best subtiel heb omschreven mij kennende.
Na een poos lachen gieren,brullen en neuken vd bovenste plank was t welletjes.

Ik bleef nog even en Peter begeleide Sugar naar buiten.

Rik en ik(dat rijmt) bleven nog met een paar andere gasten over.

Plots kwam er een stel binnen.
Deborah en haar partner. Ze waren later aangekomen dan aangekondigd door privé.
Ze moesten nog even acclamatiseren. De dame stond daar in een mooi strak wit jurkje. Al haar rondingen kwamen prachtig uit.

Haar partner zei en vroeg “wie wilt haar beffen.”
In een korte tijd zat Singer zijn tong al op haar klitje.
Na een kwartier zijn tong half lam gelikt te hebben vroeg de man wie wilt haar neuken.
De eerste begon haar te penetreren.
Rik die was de volgende en neukte haar ritmisch.
Hij tikte ‘m af en daarna ik.
Oehh lekker krap kutje mmmm jammer dat dat fking bed zo hoog is. Ze lag op de rand met haar mooie borsten en ik weer s op mn tenen neukend.
Focus ik wil klaarkomen in dat strakke kutje(terwijl ik nu nog steeds spierpijn heb in m’n kuiten).
Focus niet op letten dat je in een vreemde positie staat en een explosie volgde ik paalde haar keihard bij t komen in haar maar door de druk vloog mn lul eruit en snel ff t laatste orgasme eruit rukken. Ik tikte m af met Singer die vervolgens goed door pompte. En toen toen was t wel welletjes t stel kleede zich aan en ging naar huis.

Deze zaterdag was een mooie dag met leuke mensen en na zo’n draconische zaterdag van vorige week maakt deze dag het best wel weer veel goed.

Up to the next one!

Cheers!

En zo kan het dus ook
Laatst gewijzigd door Chandon op 06 nov 2023 00:18, 14 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 211
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: En zo kan het dus ook…

Bericht door Thekinkyguy »

Mooi verslag Chandon! En wie zouden dat nou zijn die je vrijdag tegenkwam😉.

In tegendeel tot andere fora writers gebruik ik het woordje R.E.S.P.E.C.T zelden…maar jij hebt mijn respect, bewondering en jaloers op jou, verdiend na dit weekend. Tering, wat kun jij vaak klaarkomen in een etmaal🤪 Zaterdagmiddag gewoon weer verder in de EC …chapeau!

En goed en leuk om te lezen dat de verschillende stormen gelukkig zijn gaan liggen en er weer leuke avonturen plaatsvinden.

Groet TKG
Laatst gewijzigd door Thekinkyguy op 05 nov 2023 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 463
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: En zo kan het dus ook…

Bericht door Chandon »

Ik wou jullie nog noemen maar wist nou niet of t gepast was zaken buiten de ec. Maar idd ow wat heb ik van jullie spel genoten en ow wat is Lotte lekker😈.

One ❤️bro💪🏽

Thekinkyguy schreef: 05 nov 2023 19:44 Mooi verslag Chandon! En wie zouden dat nou zijn die je vrijdag tegenkwam😉.

In tegendeel tot andere fora writers gebruik ik het woordje R.E.S.P.E.C.T zelden…maar jij hebt mijn respect, bewondering en jaloers op jou, verdient na dit weekend. Tering, wat kun jij vaak klaarkomen in een etmaal🤪 Zaterdagmiddag gewoon weer verder in de EC …chapeau!

En goed en leuk om te lezen dat de verschillende stormen gelukkig zijn gaan liggen en er weer leuke avonturen plaatsvinden.

Groet TKG
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: En zo kan het dus ook…

Bericht door Rickjsw »

Super verslag Chandon!
Ik was even aanwezig om met elkaar er een feestje van te maken🥳. En ook om controle te houden op de sfeer. Voor de paar mannen die niet luisterden:volgende keer gewoon niet meer naar de EC gaan! Het was een leuke geslaagde dag met veel EC vrienden en mooie tips van een andere Dom.Goed om iedereen te zien en met elkaar een feestje te 🎉 vieren!
Rick
Laatst gewijzigd door Rickjsw op 05 nov 2023 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ondeugendekrul
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 sep 2023 16:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 100
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: En zo kan het dus ook…

Bericht door Ondeugendekrul »

Jaaaaaa nu weet ik t wel, je hebt donderdag gemist! 🤣🤣 en zo te lezen heb ik gister iets gemist!
Gebruikersavatar
Geilneef
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 jul 2013 19:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: En zo kan het dus ook…

Bericht door Geilneef »

Geweldig verslag weer Chandon, xie het helemaal voor hoe het eraan toeging gister, jammer dat ik er niet bij was, maar er zullen nog vele geile zaterdagen volgen weet ik uit ervaring 😜.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 463
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: En zo kan het dus ook…

Bericht door Chandon »

Leuk je weer s gezien te hebben iedereen trouwens t was alweer een poosje terug
Rickjsw schreef: 05 nov 2023 20:30 Super vetslag Chandon!
Ik was even aanwezig om met elkaar er een feestje van te maken🥳. En ook om controle te houden op de sfeer. Voor de paar mannen die niet luisterden:volgende keer gewoon niet meer naar de EC gaan! Het was een leuke geslaagde dag met veel EC vrienden en mooie tips van een andere Dom.Goed om iedereen te zien en met elkaar een feestje te 🎉 vieren!
Rick
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 531
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: En zo kan het dus ook…

Bericht door Benno »

Heel leuk om jou weer gezien te hebben en dank je dat je op het eind op mijn meisje hebt gepast.
Na de negatieve ervaring van vorie week zaterdag was het nu weer ouderwets leuk en gezellig en geil.
Zo kan het dus ook!
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 463
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: En zo kan het dus ook…

Bericht door Chandon »

Ondeugendekrul schreef: 05 nov 2023 20:37 Jaaaaaa nu weet ik t wel, je hebt donderdag gemist! 🤣🤣 en zo te lezen heb ik gister iets gemist!
😂😂😂😘😉
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 463
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: En zo kan het dus ook…

Bericht door Chandon »

Ingelijks 😇! Natuurlijk dat weet je toch☺️😉🙏🏼
Benno schreef: 05 nov 2023 21:53 Heel leuk om jou weer gezien te hebben en dank je dat je op het eind op mijn meisje hebt gepast.
Na de negatieve ervaring van vorie week zaterdag was het nu weer ouderwets leuk en gezellig en geil.
Zo kan het dus ook!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast